Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk baseer me voor die stelling voornamelijk op tests.
Laat ons hopen dat deze uitdrukking klopt: 'Uitzonderingen bevestigen de regel'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNaar mijn gedacht gaat extreem licht materiaal en duurzaamheid niet samen. Maar zoals ik al wist te zeggen, de toekomst zal het uitwijzen.
Laat ons hopen dat deze uitdrukking klopt: 'Uitzonderingen bevestigen de regel'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice idd. Heb je hem in het titanium grijs met gekleurde letters? Zo moet een Dean alleszins zijn imo.
Het begin van het frame is grijs bij de mijnen, en sommige delen zwart zijn donkerblauw gespoten.
Onderdelen : campa wielen en groep, cane creek remgrepen, tektro remmen, look pedalen, deda stuur en stuurpen en prologo zadel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAmai, wat voor ne koersfiets heb jij dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
Het begin van het frame is grijs bij de mijnen, en sommige delen zwart zijn donkerblauw gespoten.
Onderdelen : campa wielen en groep, cane creek remgrepen, tektro remmen, look pedalen, deda stuur en stuurpen en prologo zadel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNaar mijn gedacht gaat extreem licht materiaal en duurzaamheid niet samen. Maar zoals ik al wist te zeggen, de toekomst zal het uitwijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenMet haar nieuwe stoppers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEven wielen gewisseld, de Fulcrums in de C'dale, de Eastons in de Colnago.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichteneven 2 snelle als teaser
Doet me denken aan de Caffeine F2 van 2006, die ik destijds ook nog wel zag zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHouden zo! Het ziet er alleszins beter uit.
Ik vind die Fulcrums toch mooier in de Colnago hoor, net zoals de Fulcrums mooier staan in de C'dale dan de Eastons, en zelfs de Ksyriums.
Smaken verschillen, da's weeral eens 't bewijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVind je?
Ik vind die Fulcrums toch mooier in de Colnago hoor, net zoals de Fulcrums mooier staan in de C'dale dan de Eastons, en zelfs de Ksyriums.
Smaken verschillen, da's weeral eens 't bewijs.
Idd, smaken verschillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat vind ik zeer zeker.
Idd, smaken verschillen.
Kan je dat eens nader toelichten?
Nu, ik heb de combinatie Colnago/Fulcrum gepost op verschillende fora en iedereen is vol lof over het geheel. Ik vind het ook supergeslaagd, alles is zowat rood-zwart, een mooiere combo kan je haast niet bedenken... vind ik toch... en nog vele anderen met mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat ik niet begrijp is dat je de Fulcrums in de C'dale wel goed vindt, en in de Colnago niet.
Kan je dat eens nader toelichten?
Nu, ik heb de combinatie Colnago/Fulcrum gepost op verschillende fora en iedereen is vol lof over het geheel. Ik vind het ook supergeslaagd, alles is zowat rood-zwart, een mooiere combo kan je haast niet bedenken... vind ik toch... en nog vele anderen met mij.
Pas op, ik heb nergens gezegd dat ik die Fulcrums superknappe wielen vindt. Er zitten sowieso te veel rode spaken in.
De Eastons bevatten rode accenten en dat past ook bij de Colnago waarvan het frame ook gedeeltelijk rood is i.p.v. zo goed al helemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe Cannondale is volledig rood en op die foto lijken de ook erg rode Fulcrums daar beter bij te passen.
Hoe noem je deze Fulcrums dan?
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe Eastons bevatten rode accenten en dat past ook bij de Colnago waarvan het frame ook gedeeltelijk rood is i.p.v. zo goed al helemaal.
Colnago frame: rood/zwart met witte accenten.
Fulcrum wielen: rood/zwart met witte accenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNegen op de tien ga ik de Cannondale verkopen, er beginnen hier wat veel fietsen te staan.
Comment
Comment