Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer interessant.. zal eens een setje moeten bestellen

Comment

• ik vind ze zo goed dat ik direct een 2de setje besteld heb voor mijn andere fiets.
      Nu ik kan ze gewoon uithalen omdat die persoon redelijk kortbij woont dus betaal ik geen verzendkosten en dat scheelt toch weer 5€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
        ik vind ze zo goed dat ik direct een 2de setje besteld heb voor mijn andere fiets.
        Nu ik kan ze gewoon uithalen omdat die persoon redelijk kortbij woont dus betaal ik geen verzendkosten en dat scheelt toch weer 5€
        Waar wwont die juist want dat vind ik nu net niet terug op z'n website (vol taalfouten)

Comment

• omgeving van Genk/Winterslag

Comment

omgeving van Genk/Winterslag
            Daar kan ik voor 6€ niet naartoe rijden.. ik zal tante Pos het werk wel laten doen.

Comment

• Niet zo fancy als die van jullie, maar tis ook maar om van a naar b te rijden.

Bulls comp 4.5c

Al bij al vind ik het een goede fiets, alleen is het niet echt iets om rustig te rijden omdat ge niet rechtop kunt zitten. Eerst had ik een gazelle herenfiets, die was wat beter om rustig te rijden, maar deze rijdt wel lichter heb ik de indruk.

Comment

Ik heb ESI grips.

volgens de site 43gram per setje. Mijn kwamen iets lichter uit omdat ik er een stukje vanaf heb geknipt.
                Die chuncky grips lijken me wel wat.

Comment

ik vind ze zo goed dat ik direct een 2de setje besteld heb voor mijn andere fiets.
                  Krijg je ze makkelijk om je stuur ?

Degene die er nu bij mij opzitten hebben de vervelende gewoonte om een dikke centimeter naar buiten te schuiven, en ze opnieuw naar binnen krijgen lukt amper

Enige tips om die dingen weer mooi te doen aansluiten met de shifters ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Krijg je ze makkelijk om je stuur ?

Degene die er nu bij mij opzitten hebben de vervelende gewoonte om een dikke centimeter naar buiten te schuiven, en ze opnieuw naar binnen krijgen lukt amper

Enige tips om die dingen weer mooi te doen aansluiten met de shifters ?
                    Heb je al eens geprobeerd van ze recht op je stuur te duwen, zonder enig draaiwerk? Je denkt dat die dingen goed vast zitten en dat je ze er moeilijk terug kan opkrijgen, dus je draait er misschien aan?

Bij mijn gewone fiets schuiven de handvaten ook een beetje naar buiten en ik heb een hele tijd geprobeerd van ze er op te draaien, zonder veel succes echter. Als ik gewoon duw gaat het als een fluitje van een cent

Comment

• De handvaten eerst in warm water leggen, helpt ook. Of doe je dat al?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik heb mijn stuur ingevrewreven met dreft. Dan de handvatten in warm water gelegd (1 minuut ofzo)
                        en die gleden erover als niets. Dan nachtje laten drogen en ze bewegen niet meer.

Comment

• Haarlak erin spuiten, dan glijden ze er vanzelf op. Als de haarlak droogt zitten ze muurvast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Haarlak erin spuiten, dan glijden ze er vanzelf op. Als de haarlak droogt zitten ze muurvast
                            Ik doe dat gewoon met teflon/silicone.. Dat trekt in de handvatten en zit dan ook vast. Schuift trouwens bijzonder vlot. Effe drogen en done..Neen, ik rij niet met barends en ben er toch gerust in

Comment

• Het nadeel van haarlak - heb ik al mogen ondervinden - is dat het zeer moeilijk is om de handvatten er later af te krijgen (zelfs met hoge druk)

Comment

• druppeltjes dreft op het stuur en de handvaten lichtjes opwarmen.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Ik 'tuf' daar ne keer op, vooral als ik flink verkouden ben schuift dat erover alsof 't niets is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ik 'tuf' daar ne keer op, vooral als ik flink verkouden ben schuift dat erover alsof 't niets is.
                                    WTF!

Doet mij denken aan mijn pa: als die op die fiets neusloop heeft, en hij draagt handschoenen, dan snuit die zijn neus (al fietsend) gewoon in zijn handschoen. En dan neemt hij zijn stuur weer vast.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      WTF!

Doet mij denken aan mijn pa: als die op die fiets neusloop heeft, en hij draagt handschoenen, dan snuit die zijn neus (al fietsend) gewoon in zijn handschoen. En dan neemt hij zijn stuur weer vast.
                                      Als ik op de velo zit en m'n neus loopt dan snuif en rochel ik erop los dat het een lieve lust is.
                                      De resterende snot aan het gezicht veeg ik af aan mouwen en/of handen.... hoe vettiger, hoe prettiger!

Nu, een rustig ritje i.c.m. een snotneus, dan verdwijnt het snot mooi in het zakdoekje hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Als ik op de velo zit en m'n neus loopt dan snuif en rochel ik erop los dat het een lieve lust is.
                                        De resterende snot aan het gezicht veeg ik af aan mouwen en/of handen.... hoe vettiger, hoe prettiger!

Nu, een rustig ritje i.c.m. een snotneus, dan verdwijnt het snot mooi in het zakdoekje hoor.
                                        Dat je desnoods met je mouw langs je neus gaat, daar is niets mis mee, vind ik. Ik doe dat zelf ook wel eens (kledij moet daarna toch in de was). Maar snot aan de fiets? Sorry, dat is een brug te ver.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• fiets wordt toch ook gepoetst ?

Comment

Working...
                                          X