Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Dat is wel cool, al moeten ze wel nog de echte cultmerken beginnen op schaal namaken. Ik denk nu bv. aan de fietsen (en frames) van Yeti, Fat Chance, Manitou en Raleigh (dat titanium-carbon model waar Tomac mee reed).
    geniet..
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten

Pinnarello Prince 2009 (supperrecord)

Ridley Excalibur 2006 (Ultegra)

Rij je soms ook competitief of is het puur recreatief?

Comment

• kerstman is geweest

Comment

Sebiet op uw bakkes, vriend.

Edit:
          Twastegenkamidinges.
          Nee, dat zou 'k niet doen.
          Da's wat zo'n schreeuwend-om-aandacht-onverdraagzaam-bekrompen zieltjes net willen, dan kunnen ze nog wat beginnen bleiten en met vingerkes beginnen te wijzen.
          Ooit lopen die met hun 'bakkes' zelf wel tegen een muur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
            kerstman is geweest

Gold... I love it!

Comment

• haha Kami, zie wat ik hier nog vind

Last edited by ; 26/12/2008, 15:29.

Comment

kerstman is geweest

Mooi, het wordt nu wel stilaan tijd dat je er eens mee gaat fietsen.. die ketting heeft precies nog geen meter gelopen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  haha Kami, zie wat ik hier nog vind

Die fantastische XT kettingpennekes he

Edit : 'k vraag mij af met welke fiets ik toen reed...
                  Last edited by ; 26/12/2008, 15:54.

Comment

Wat vind je van die genesis.. zouden die mechanische schijfremmen wat remmen?
                    'k Zou het niet weten Adri, heb er nog niet mee gereden/geremd..
                    Fietsaankopen liggen wat stil, Ik vind niks beter meer
                    Tenzij ik naar Tita switch

Comment

Sebiet op uw bakkes, vriend.

Edit:
                      Twastegenkamidinges.
                      Gij moogt dat zeggen

Comment

Mooi, het wordt nu wel stilaan tijd dat je er eens mee gaat fietsen.. die ketting heeft precies nog geen meter gelopen .
                        toch al 300-400 km mee gereden

Comment

toch al 300-400 km mee gereden
                          En als ze goed onderhouden wordt en je vooral droge km's maalt dan kan die er heel lang als nieuw uitzien.

Comment

• 200 km op de weg, 150 in het bos.
                            maar de ketting wordt om de 150-200 km in benzine gelegd om te zuiveren.
                            Daarna goed drooggespoten met de compressor en dan terug ingevet met holmenkol extreme.

Veel werk wat ik vroeger allemaal niet deed. Maar toen reed ik dan ook rond met een LX/XT ketting van 10€

Comment

• Als je regelmatig 's nachts fietst misschien een ideetje

Vandaag mijn Lumicycle LEDSYSTEM 3 lighthead binnengekregen.
                              Ziet er goed en mooi afgewerkt uit en geeft met 850 lumen ook een pak helder wit licht
                              Plugde direct in mijn NiMH battery - ik heb al 6 jaar een Lumicycle Halide HID systeem - en nadat ik de LED unit in NiMH mode gezet had kon ik me de bediening eigen maken.
                              Er zijn 4 power modes ( switchen doe je door de hendel naar boven te klikken) en 1 alarm knippermode.
                              Naargelang de mode waar je in zit, zie je achteraan op een display een andere kleur. (oranje - groen - rood - blauw)
                              Ook de toestand van de batterij wordt hierop getoond.
                              Het is een spot (6 graden) omdat ik dit licht vooral op de weg gebruik. Er is ook een 13 graden flood versie
                              Check here voor het verschil in lichtoutput tussen een spot en flood unit.
                              Een paar foto's.

Achteraan

Vooraan

Samen met het Halide System

Comment

• Hier een idee van de verschillen in lichtoutput in de verschillende standen:
                                COMMUTE

LOW

HIGH

BOOST

en ter vergelijking, dit is de Halide (40W)

Comment

geniet..
                                  Dat was destijds nogal een fietsje. Hoewel hij nogal overpriced was. Ferm overpriced zelfs. De Tioga 2001-onderdelen waren niet echt duur. Frame en achterwiel wel. De rest viel ook nog mee. Ik dacht dat de versie met Deore XT ook al dik 200.000 fr kostte. Die fiets was dat geld echt niet waard.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

haha Kami, zie wat ik hier nog vind

Staat Kami ook op die foto? Die baardaap mss?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Staat Kami ook op die foto? Die baardaap mss?
                                      Die baardaap!

Die 'baardaap' is de grootmeester Adri himself Beta!

Comment

• Ja , maar ondertussen ben ik gewoon een snor-aap
                                        Kami is diegene die de juffrouw en mij uit de nood hielp

Comment

Dat was destijds nogal een fietsje. Hoewel hij nogal overpriced was. Ferm overpriced zelfs. De Tioga 2001-onderdelen waren niet echt duur. Frame en achterwiel wel. De rest viel ook nog mee. Ik dacht dat de versie met Deore XT ook al dik 200.000 fr kostte. Die fiets was dat geld echt niet waard.
                                          Nu echter wel. Was indertijd wel redelijk uniek. Litespeed laste het frame

Comment

Working...
                                          X