Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten
Pinnarello Prince 2009 (supperrecord)
Ridley Excalibur 2006 (Ultegra)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenSebiet op uw bakkes, vriend.
Edit:
Twastegenkamidinges.
Da's wat zo'n schreeuwend-om-aandacht-onverdraagzaam-bekrompen zieltjes net willen, dan kunnen ze nog wat beginnen bleiten en met vingerkes beginnen te wijzen.
Ooit lopen die met hun 'bakkes' zelf wel tegen een muur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenkerstman is geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenkerstman is geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenhaha Kami, zie wat ik hier nog vind
Edit : 'k vraag mij af met welke fiets ik toen reed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWat vind je van die genesis.. zouden die mechanische schijfremmen wat remmen?
Fietsaankopen liggen wat stil, Ik vind niks beter meer
Tenzij ik naar Tita switch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenSebiet op uw bakkes, vriend.
Edit:
Twastegenkamidinges.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMooi, het wordt nu wel stilaan tijd dat je er eens mee gaat fietsen.. die ketting heeft precies nog geen meter gelopen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtentoch al 300-400 km mee gereden
Comment
-
200 km op de weg, 150 in het bos.
maar de ketting wordt om de 150-200 km in benzine gelegd om te zuiveren.
Daarna goed drooggespoten met de compressor en dan terug ingevet met holmenkol extreme.
Veel werk wat ik vroeger allemaal niet deed. Maar toen reed ik dan ook rond met een LX/XT ketting van 10€
Comment
-
Als je regelmatig 's nachts fietst misschien een ideetje
Vandaag mijn Lumicycle LEDSYSTEM 3 lighthead binnengekregen.
Ziet er goed en mooi afgewerkt uit en geeft met 850 lumen ook een pak helder wit licht
Plugde direct in mijn NiMH battery - ik heb al 6 jaar een Lumicycle Halide HID systeem - en nadat ik de LED unit in NiMH mode gezet had kon ik me de bediening eigen maken.
Er zijn 4 power modes ( switchen doe je door de hendel naar boven te klikken) en 1 alarm knippermode.
Naargelang de mode waar je in zit, zie je achteraan op een display een andere kleur. (oranje - groen - rood - blauw)
Ook de toestand van de batterij wordt hierop getoond.
Het is een spot (6 graden) omdat ik dit licht vooral op de weg gebruik. Er is ook een 13 graden flood versie
Check here voor het verschil in lichtoutput tussen een spot en flood unit.
Een paar foto's.
Achteraan
Vooraan
Samen met het Halide System
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenhaha Kami, zie wat ik hier nog vind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenStaat Kami ook op die foto? Die baardaap mss?
Die 'baardaap' is de grootmeester Adri himself Beta!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat was destijds nogal een fietsje. Hoewel hij nogal overpriced was. Ferm overpriced zelfs. De Tioga 2001-onderdelen waren niet echt duur. Frame en achterwiel wel. De rest viel ook nog mee. Ik dacht dat de versie met Deore XT ook al dik 200.000 fr kostte. Die fiets was dat geld echt niet waard.
Comment
Comment