Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als mijnheer denkt deftig te kunnen discussiëren bewijst hij hier alwéér het tegenovergestelde.
Ach, hij zal ook wel reageren straks. Allicht met iets compleet irrelevants. Discussies aangaan als daar geen grond toe is, meent hij ook wel goed te kunnen. Grappig.
Raar, mijn vriend Beta maakt hier weer zo'n heisa met allerlei wartaal... simpelweg omdat ik een terechte opmerking maak. Wat is er toch mis met die jongen?
Het is toch algemeen geweten dat stalen drinkbushouders nog uit de jaren 'stillekes' dateren. Mag dat dan niet gezegd worden? Ben ik dan een onnozelaar?
Dat is hier toch nog steeds het fietsgedeelte van het forum hé, of vergis ik me?
Vanaag op de buitenpiste gereden, 2u maar het ging niet zo goed Na een halfuur niet zo goed meer kunnen volgen, kon de groep niet meer deftig bij houden en dan kreeg ik nog last in de rug door een verkeerde beweging toen ik ging rechtstaan om bij te benen
Ik ben kwaad op mijn eigen Ik denk eraan om nog bij te trainen op de piste.
Raar, mijn vriend Beta maakt hier weer zo'n heisa met allerlei wartaal... simpelweg omdat ik een terechte opmerking maak. Wat is er toch mis met die jongen?
Het is toch algemeen geweten dat stalen drinkbushouders nog uit de jaren 'stillekes' dateren. Mag dat dan niet gezegd worden? Ben ik dan een onnozelaar?
Dat is hier toch nog steeds het fietsgedeelte van het forum hé, of vergis ik me?
Mvg Jakkel
Uw vriend Beta? Wie is dat?
Ik vind uw post wel héél grappig, maar toegegeven, ik heb momenteel duidelijk teveel schuimwijn op.
Stalen drinkbushouders worden misschien al een jaar of tien niet meer verkocht, iedereen die een klein beetje bekend is in het fietswereldje weet dat... enfin, de meesten toch...
Wel ja, o.a. daarom dat ik zijn reactie zo belachelijk vond. Grappig toch dat hij zoiets zegt, als jij net die link naar die King-drinkbushouders had gepost.
Goed geprobeerd Adrieke.
Maar ik zie daar geen stalen exemplaar tussen staan hoor beste vriend.
Moest je 't nog niet weten, 'stainless steel' is roestvrij staal, of inox in de volksmond.
Niet dus.
Wel ja, o.a. daarom dat ik zijn reactie zo belachelijk vond. Grappig toch dat hij zoiets zegt, als jij net die link naar die King-drinkbushouders had gepost.
Het is een alu houder beste Beta, en geen stalen exemplaar. Klets toch niet uit uw nek man.
Als men over staal praat dan praat men over ijzerhoudend metaal. Da's magnetisch. Roetsvrij staal of inox is niet magnetisch. Niets mis met mijn opmerking dus.
Goed geprobeerd Adrieke.
Moest je 't nog niet weten, 'stainless steel' is roestvrij staal, of inox in de volksmond.
Niet dus.
OK, dit slaat écht nergens op, mijnheer "de kenner".
Enfin, feit is dat zuiver staal amper voorkomt voor gebruik van fietsonderdelen. Maar dat zou iedereen die iéts van fietsen kent, toch moeten weten. Niet, Jakkel?
Enfin, feit is dat zuiver staal amper voorkomt voor gebruik van fietsonderdelen. Maar dat zou iedereen die iéts van fietsen kent, toch moeten weten. Niet, Jakkel?
Wel grappig hoe je je eruit probeert te lullen.
Jij hebt stalen exemplaren gezegd. Ik zeg: "Die bestaan niet meer". Roestvrij staal, RVS of inox is iets héél anders dan simpelweg 'staal' te zeggen. Inox is onder andere niet magnetisch en hé... het roest niet.
Als je RVS bedoelt dan zeg je dat, simpelweg omdat het iets heel anders is.
Moeilijk hé?
En voor de rest maak ik geen woorden meer vuil aan uw zoveelste triestige opmerkingen...
Goed geprobeerd Adrieke.
Niet dus.
Is dat niet een beetje muggeziften (of is het muggenziften)
Is dat niet een beetje muggeziften (of is het muggenziften)
That says it all. Iedereen weet dat zuiver staal bij fietsen al làng niet meer gebruikt wordt.
En nee, ik ga Jakkel écht niet uitleggen waarom niet. Zou hij zelf moeten weten als hij beweert iets van de metalen te kennen.
Comment