Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    lol, uitverkoop ten huize Jakkel..

ik heb er zo ook met allemaal grijze
    En zonder verf zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Aangezien je maar op 1 fiets tegelijk kan rijden, voor mij de witte aub. Merci
    De Colnago rijdt het beste als de weg een biljartlaken is, en hij is ongetwijfeld de snelste. Maar de Cannondale MTB is de beste allrounder en zit net iets comfortabeler, op het vlak van puur rijplezier en fun, dan kies ik voor de Cannondale MTB.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      En zonder verf zeker?

[
      dat klopt inderdaad

hier een bussel titaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
        Ja, dat doe ik wel, maar toch... Die remmen geven gewoon niet genoeg stopkracht om mijn massa aan die snelheid op tijd te laten stoppen.
        Eén oplossing: Brembo's met zes zuigers en geventileerde en geperforeerde schijven.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

dat klopt inderdaad

hier een bussel titaan

Respect voor de afwerking, het materiaal (titanium), en het unieke aspect van zo'n titanium fietsen... echt waar!
          Maar puur op het uiterlijk afgaande kunnen ze mij niet bekoren met die eerder dunne buizen en het feit dat ze ongelakt zijn... maar dat wist je al hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Eén oplossing: Brembo's met zes zuigers en geventileerde en geperforeerde schijven.
            Stoppen zal je dan zeker, maar om te stoppen, moet je eerst snelheid kunnen maken. Met dergelijke remtoestanden ni evident.

Comment

dat klopt inderdaad

hier een bussel titaan

Kostelijke collectie. Maar wel proper gerief !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                Stoppen zal je dan zeker, maar om te stoppen, moet je eerst snelheid kunnen maken. Met dergelijke remtoestanden ni evident.

Je gaat er té veel in mee.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Je gaat er té veel in mee.
                  Ik ging er vanuit dat jouw oplossing ook bol stond van de ironie, waar ik graag vlot op doorga...

Een trommelrem verbeteren lijkt me niet evident...misschien een andere soort blokjes insteken, als er daar varianten in bestaan..

Comment

Respect voor de afwerking, het materiaal (titanium), en het unieke aspect van zo'n titanium fietsen... echt waar!
                    Maar puur op het uiterlijk afgaande kunnen ze mij niet bekoren met die eerder dunne buizen en het feit dat ze ongelakt zijn... maar dat wist je al hé.
                    dat wist ik al, maar je weet wat ze zeggen over kleuren en smaken

Comment

dat wist ik al, maar je weet wat ze zeggen over kleuren en smaken
                      Inderdaad, die verschillen... al goed.

Comment

• ik heb ze eens opgehangen

Comment

• De rechtse mag nog wel bij m'n collectie!

Comment

De rechtse mag nog wel bij m'n collectie!
                            Tuurlijk. De linkse is te groot voor u.

Zou bij mij ook wel de rechtse mogen zijn natuurlijk.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• stickertje er nog op

en eraf

Comment

• Ziet er betrekkelijk goed uit voor een fiets van ongeveer 16 jaar oud. Relatief weinig mee gefietst geweest?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• kader is opnieuw gespoten.
                                    alleen de onderdelen zijn aan het verslijten. Pa rijd normaal maar 3000-4000 km per jaar maar op al die tijd telt het wel op natuurlijk.
                                    derailleurs doen het nog perfect maar mijn recht "shifter" is er toch bena aan vrees ik.
                                    ik ga er igg geen geld in steken. This pure trainings tool....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                      stickertje er nog op

Ik hou stilaan terug meer en meer van die oude stalen of chroom molybdeen frames. Met die mooie gebraseerde lugs, gegraveerde logo's, mooi spuitwerk,....

Comment

• ruilen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                          ruilen ?
                                          Nee, uw frame is te groot voor mij en mijn frame is te klein voor u... anders direct!

Comment

Working...
                                          X