Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat kan, het is niet simpel soms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Dat kan, het is niet simpel soms
      Idd. Ik had het ook niet door na één keer lezen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja het is idd niet gemakkelijk om ze uit elkaar te houden Maar voor mij lijkt het zo vanzelfsprekend dat ik het niet altijd duidelijk genoeg verwoord.
        Dus voor alle misverstanden te vermijden
        Beide frames zijn gelijk, alsook de groep, pedalen, zadel
        de ene heeft een stuur, stuurpen en zadelpen van ritchey wcs
        de andere heeft een carbon stuur, stuurpen en zadelpen van pro plt
        2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
        2010 Opel Astra J 1.4I
        1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

Thanks voor den uitleg. De frames lijken toch fel op mekaar , dus het links is alu en het rechtse carbon? Mooi in ieder geval, en nog een Belgisch merk (allez, wel gemaakt in Taiwan natuurlijk) op de koop toe. Knap.
          Kwa wielen zijn die Eastons beter dan de Mavics voor u ?
          Mijn Mavics zijn Ksyrium SL'en en mijn Eastons zijn Vista's. De Ksyriums zijn wel stijver en lichter maar zitten dan ook in een andere prijsklasse dan de Vista's. Kheb ook nog Aksiums van Mavic die ik samen met de Vista's gebruik als trainingswielen.
          2010 Opel Astra J 1.4I
          1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk Berichten
            Mijn Mavics zijn Ksyrium SL'en en mijn Eastons zijn Vista's. De Ksyriums zijn wel stijver en lichter maar zitten dan ook in een andere prijsklasse dan de Vista's. Kheb ook nog Aksiums van Mavic die ik samen met de Vista's gebruik als trainingswielen.
            Ik heb ook de Easton Vista SL wielen gehad en die voelden echt wel wat slapper aan als de Ksyrium Elite die ik nog heb liggen. Met de stijfheid van de Mavics zit het trouwens altijd wel snor.

Comment

• Ik, mijn neef (belgisch kampioen) en een ploegmaat mochten een fotoshoot doen op de muur van Geraardsbergen. De foto's werden gebruikt voor de bestickering van de vrachtwagen van Thompson. Het resultaat kan je hierboven zien
              2010 Opel Astra J 1.4I
              1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• ik heb vandaag een truck van thompson gezien in Asse waar ik werk. Kan met niet meer herrineren of het met die bestickering was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                  ik heb vandaag een truck van thompson gezien in Asse waar ik werk. Kan met niet meer herrineren of het met die bestickering was.
                  De achterkant en linkerzijkant zijn idd al vervangen door afbeeldingen van de Antares. De rechterzijkant is nog altijd dezelfde. Ik ben er zo goed als zeker van want ik heb hem vorige week nog gezien in Lessen.
                  2010 Opel Astra J 1.4I
                  1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Hé, da's wel cool zo met uwe kop op ne camion staan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk Berichten

Ik, mijn neef (belgisch kampioen) en een ploegmaat mochten een fotoshoot doen op de muur van Geraardsbergen. De foto's werden gebruikt voor de bestickering van de vrachtwagen van Thompson. Het resultaat kan je hierboven zien
                      ben jij het meisje in het midden dan ?

Comment

ben jij het meisje in het midden dan ?
                        Hebt gij aan de zuip gezeten Adri, of wat??

Da's zijn neef, die Belgisch kampioen... hier nog eens: leer lezen man!

Comment

• is die middelste dan geen meisje?

Comment

is die middelste dan geen meisje?
                            Dan zou 't geen neef zijn hé.
                            Een meisje is een nicht... allée, sommige jongens zijn ook nichten natuurlijk... maar da's een andere discussie.

Comment

• enfin, soit, dat gezicht deed me toch twijfelen.. het kon de ploegmaat zijn waar ie over sprak hee.. ploegmaat is onzijdig
                              ik weet trouwens niet eens wie Wattez79 is, jullie blijkbaar wel

Comment

enfin, soit, dat gezicht deed me toch twijfelen.. het kon de ploegmaat zijn waar ie over sprak hee.. ploegmaat is onzijdig
                                Zeg man, niet onnozel doen hé.
                                Van links naar rechts op ne foto, nog nooit van gehoord?
                                Ikke, mijn neef Belgisch kampioen (heeft trouwens een BK truitje aan) en een ploegmaat. De neef is de middelste, dus.......... 't zal geen meisje zijn hé.

Comment

• van links naar rechts staat er niet expliciet bij.

EDIT : ik denk trouwens dat het van rechts naar link is, aan de wielen te zien

Comment

enfin, soit, dat gezicht deed me toch twijfelen.. het kon de ploegmaat zijn waar ie over sprak hee.. ploegmaat is onzijdig
                                    "Ploegmaat" is een mannelijk woord, geen onzijdig.

J/K.

BTW, ik ken die Wattez ook niet hoor.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Er is hier precies een ferme discussie losgebarsten Ik zal dus maar eventjes best voor enige duidelijkheid zorgen: Op de achterkant van de vrachtwagen sta ik rechts, in het midden staat mijn NEEF (een jongen) en links staat een (mannelijke) ploegmaat, namelijk Matthias. Ik vind het ook raar dat je mijn neef als een meisje aanziet. Ik zou niet weten van waar je dat zou halen
                                      2010 Opel Astra J 1.4I
                                      1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

van links naar rechts staat er niet expliciet bij.

EDIT : ik denk trouwens dat het van rechts naar link is, aan de wielen te zien
                                        Allée, rechts naar links dan.

Trouwens, het ging over ne neef die Belgisch kampioen is (die met z'n BK truitje dus), en bij mijn weten is ne neef nog altijd mannelijk!

Comment

• Met de nieuwe wheels

Comment

Working...
                                          X