Dat kan, het is niet simpel soms
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat kan, het is niet simpel soms
Comment
-
Ja het is idd niet gemakkelijk om ze uit elkaar te houden Maar voor mij lijkt het zo vanzelfsprekend dat ik het niet altijd duidelijk genoeg verwoord.
Dus voor alle misverstanden te vermijden
Beide frames zijn gelijk, alsook de groep, pedalen, zadel
de ene heeft een stuur, stuurpen en zadelpen van ritchey wcs
de andere heeft een carbon stuur, stuurpen en zadelpen van pro plt2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenThanks voor den uitleg. De frames lijken toch fel op mekaar , dus het links is alu en het rechtse carbon? Mooi in ieder geval, en nog een Belgisch merk (allez, wel gemaakt in Taiwan natuurlijk) op de koop toe. Knap.
Kwa wielen zijn die Eastons beter dan de Mavics voor u ?2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenMijn Mavics zijn Ksyrium SL'en en mijn Eastons zijn Vista's. De Ksyriums zijn wel stijver en lichter maar zitten dan ook in een andere prijsklasse dan de Vista's. Kheb ook nog Aksiums van Mavic die ik samen met de Vista's gebruik als trainingswielen.
Comment
-
Ik, mijn neef (belgisch kampioen) en een ploegmaat mochten een fotoshoot doen op de muur van Geraardsbergen. De foto's werden gebruikt voor de bestickering van de vrachtwagen van Thompson. Het resultaat kan je hierboven zien2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenik heb vandaag een truck van thompson gezien in Asse waar ik werk. Kan met niet meer herrineren of het met die bestickering was.2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk Berichten
Ik, mijn neef (belgisch kampioen) en een ploegmaat mochten een fotoshoot doen op de muur van Geraardsbergen. De foto's werden gebruikt voor de bestickering van de vrachtwagen van Thompson. Het resultaat kan je hierboven zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenben jij het meisje in het midden dan ?
Da's zijn neef, die Belgisch kampioen... hier nog eens: leer lezen man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenis die middelste dan geen meisje?
Een meisje is een nicht... allée, sommige jongens zijn ook nichten natuurlijk... maar da's een andere discussie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenenfin, soit, dat gezicht deed me toch twijfelen.. het kon de ploegmaat zijn waar ie over sprak hee.. ploegmaat is onzijdig
ik weet trouwens niet eens wie Wattez79 is, jullie blijkbaar wel
Van links naar rechts op ne foto, nog nooit van gehoord?
Ikke, mijn neef Belgisch kampioen (heeft trouwens een BK truitje aan) en een ploegmaat. De neef is de middelste, dus.......... 't zal geen meisje zijn hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenenfin, soit, dat gezicht deed me toch twijfelen.. het kon de ploegmaat zijn waar ie over sprak hee.. ploegmaat is onzijdig
ik weet trouwens niet eens wie Wattez79 is, jullie blijkbaar wel
J/K.
BTW, ik ken die Wattez ook niet hoor.
Comment
-
Er is hier precies een ferme discussie losgebarsten Ik zal dus maar eventjes best voor enige duidelijkheid zorgen: Op de achterkant van de vrachtwagen sta ik rechts, in het midden staat mijn NEEF (een jongen) en links staat een (mannelijke) ploegmaat, namelijk Matthias. Ik vind het ook raar dat je mijn neef als een meisje aanziet. Ik zou niet weten van waar je dat zou halen2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenvan links naar rechts staat er niet expliciet bij.
EDIT : ik denk trouwens dat het van rechts naar link is, aan de wielen te zien
Trouwens, het ging over ne neef die Belgisch kampioen is (die met z'n BK truitje dus), en bij mijn weten is ne neef nog altijd mannelijk!
Comment
Comment