Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schitterend die gouden accenten, echt waar!

Ik zou wel die gele ventieldopjes eraf smijten, dat oogt zóó goedkoop man.

Comment

• Very nice.

Het staat alleen een tikkeltje vreemd op een aluminium Giant-frame. Niet dat daar iets mis mee is overigens. Ik bedoel gewoon dat Giant niet echt staat voor exclusiviteit. Hope wel.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zijn dat Mountain Kings?? Ik heb net een setje geleverd gekregen, ze doen daar zo extatisch over in de Walen dat ik die zelf eens wilde proberen (wel de ProTec 2.2 versie)

EDIT : voila ze staan erop

Last edited by ; 25/04/2009, 15:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Zijn dat Mountain Kings?? Ik heb net een setje geleverd gekregen, ze doen daar zo extatisch over in de Walen dat ik die zelf eens wilde proberen (wel de ProTec 2.2 versie)
          MK's zijn wel goed, maar het zijn geen Explorers. Die vond ik nog een stuk beter, en kende ik erg goed.
          Als er nog iemand Conti Explorers Supersonic ergens weet liggen...

Comment

• Hier ook maar even neerzetten...

Santa Cruz VP Free en Rocky Mountain Hammer gestolen!!

:-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
              Hier ook maar even neerzetten...

Santa Cruz VP Free en Rocky Mountain Hammer gestolen!!

:-(
              Oei!

En blijkbaar al niet meer de eerste keer dat je op die manier iets verliest.

Sterkte alleszins.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Oei!

En blijkbaar al niet meer de eerste keer dat je op die manier iets verliest.

Sterkte alleszins.
                Dank je...

Het ging alweer 7 jaar goed... maar ja..

Comment

• Kan zijn dat ik deze al gepost heb, ma bon.

Comment

• Nieuw stuurlint

en dan nog de 2 MTB's er nog eens bij

Comment

• Mn pa heeft een nieuwe fiets gekocht: Koga Miyata Roadrunner.
                      Is dit een gekend merk/goede kwaliteit? Redelijk licht met een aluminium frame, ik heb er eens mee gereden, bolt wel goed.

i 1 2 1/2 6

Comment

• Koga is wel een bekende naam op vlak van trekkingfietsen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mijne F700 gaat zijn zomerslaap doen.
                          Morgen gaat hij nog een tochtje doen van 250 km in het bos. Aangezien kammeraad zenne fiets kappot is neemt hij mijne mudbike.
                          Daarna wordt hij uitelkaar gedraaid,gepoetst,gesmeerd,vork op onderhoud,... en terug in elkaar
                          Wel nieuwe kettingblad boutjes gekocht omdat ik eentje verloren was paar weken geleden.
                          KCNC derailleur wieltjes komen er ook nog in denk ik.

Comment

• Ik heb hier nog een fiets van Coca-Cola staan, hoeveel is die volgens jullie waard??

(foto van gelijkaardig exemplaar, maar niet de mijne)
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik gok iets van een 50€

Nieuw koop je zoiets in de Carrefour voor 150€ en wie wil er op zoiets opzichtig rond rijden?

Comment

• Ik zou hem aan een brouwer of handelszaak proberen kwijt te geraken. Da's de enige plaats waar de Coca-Cola opdruk een meerwaarde gaat uitmaken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                  Ik gok iets van een 50€

Nieuw koop je zoiets in de Carrefour voor 150€ en wie wil er op zoiets opzichtig rond rijden?
                                  De mijnen is niet zo opzichtig zunne, dat ding in het achterwiel is gewoon rood, staat geen Coca Cola op, en voor de rest enkel Coca Cola op de bovenste buis.

En dat kan er allemaal af he, stickers en die schijf in het achterwiel kan los met enkele boutjes. Dan blijft er dus gewoon een rode fiets over.

Heb er vorig jaar eentje verkocht weten worden voor 400 euro (maar wel volledig nieuw). En nu staat er op kapazaa eentje te koop voor 250 euro (waarvan de foto hierboven).
                                  De mijne is 2 jaar oud, maar d'r is nooit op gereden!
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                    Ik zou hem aan een brouwer of handelszaak proberen kwijt te geraken. Da's de enige plaats waar de Coca-Cola opdruk een meerwaarde gaat uitmaken..
                                    Komt van bij een drankhandel, gewonnen, enkele jaren terug.

Een verzamelaar van Coca Cola spullen vinden he.

Comment

• Na > 100.000km op haar Trek OCLV was mijn vriendin aan een nieuwe fiets toe. Ze wilde een witte, dit is het geworden :

Maw zowat dezelfde als de mijne (zelfde kader, groep en wielen) al rijdt zij met een triple.

Comment

• Hele knappe fiets naar mijn gedacht, met een klein tandwieltje voor de zware cols

Comment

• Mooie fiets ! Een triple kan altijd interessant zijn..

Comment

Working...
                                          X