Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het staat alleen een tikkeltje vreemd op een aluminium Giant-frame. Niet dat daar iets mis mee is overigens. Ik bedoel gewoon dat Giant niet echt staat voor exclusiviteit. Hope wel.
Zijn dat Mountain Kings?? Ik heb net een setje geleverd gekregen, ze doen daar zo extatisch over in de Walen dat ik die zelf eens wilde proberen (wel de ProTec 2.2 versie)
Zijn dat Mountain Kings?? Ik heb net een setje geleverd gekregen, ze doen daar zo extatisch over in de Walen dat ik die zelf eens wilde proberen (wel de ProTec 2.2 versie)
MK's zijn wel goed, maar het zijn geen Explorers. Die vond ik nog een stuk beter, en kende ik erg goed.
Als er nog iemand Conti Explorers Supersonic ergens weet liggen...
Mn pa heeft een nieuwe fiets gekocht: Koga Miyata Roadrunner.
Is dit een gekend merk/goede kwaliteit? Redelijk licht met een aluminium frame, ik heb er eens mee gereden, bolt wel goed.
Mijne F700 gaat zijn zomerslaap doen.
Morgen gaat hij nog een tochtje doen van 250 km in het bos. Aangezien kammeraad zenne fiets kappot is neemt hij mijne mudbike.
Daarna wordt hij uitelkaar gedraaid,gepoetst,gesmeerd,vork op onderhoud,... en terug in elkaar
Wel nieuwe kettingblad boutjes gekocht omdat ik eentje verloren was paar weken geleden.
KCNC derailleur wieltjes komen er ook nog in denk ik.
Ik heb hier nog een fiets van Coca-Cola staan, hoeveel is die volgens jullie waard??
(foto van gelijkaardig exemplaar, maar niet de mijne)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Nieuw koop je zoiets in de Carrefour voor 150€ en wie wil er op zoiets opzichtig rond rijden?
De mijnen is niet zo opzichtig zunne, dat ding in het achterwiel is gewoon rood, staat geen Coca Cola op, en voor de rest enkel Coca Cola op de bovenste buis.
En dat kan er allemaal af he, stickers en die schijf in het achterwiel kan los met enkele boutjes. Dan blijft er dus gewoon een rode fiets over.
Heb er vorig jaar eentje verkocht weten worden voor 400 euro (maar wel volledig nieuw). En nu staat er op kapazaa eentje te koop voor 250 euro (waarvan de foto hierboven).
De mijne is 2 jaar oud, maar d'r is nooit op gereden!
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Ik zou hem aan een brouwer of handelszaak proberen kwijt te geraken. Da's de enige plaats waar de Coca-Cola opdruk een meerwaarde gaat uitmaken..
Komt van bij een drankhandel, gewonnen, enkele jaren terug.
Een verzamelaar van Coca Cola spullen vinden he.
Comment