Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Voor de vriendinnen
Mijn vriendin reed op de Sobe ( te zien aan het vrouwenzadel) en zijn vriendin op de 'clownfiets' van Minerva.
Vanaf ons huisje was het ongeveer 4 km fietsen tot aan de oceaan om te surfen.
Op mijn Sobe hing nog mijn naamplaatje/nummer van de Salzkammergut van 2 dagen ervoor. Telkens als de fietsen ergens stil stonden kwamen mensen vragen stellen, sommige kinderen zelfs handtekeningen omdat ze dachten dat wij profs waren
Comment
-
Ahzo.
Wel grappig hoe jij die bike altijd bij zijn kleur blijft benoemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenTja gewoonte zeker
ik heb hier een exell lijstje waar ik alles in noteer van gereden ritten qua km's,tijd,hm,hr,...
en daar staat ook bij welke fiets
Sobe
F700
Eddy
Allemaal 4 letters komt mooi uit in Exell
En je bent zeker dat je niet gewoon een sobe-freak bent?
Comment
-
Bwa niet echt freak. Maar ik ben wel gesteld op het frame en de kleuren.
Heb de fatty die erbij zit hier ook liggen en ben nog altijd aan het twijfelen om die te herlakken en op de F700 te zetten (250gram verschil ) maar weet nog niet of ik het aankan om de mooie sobe kleuren te laten verdwijnen
In de planning staat dat het kader en de fatty trouwens weg gaan over 1.5-2 jaar
En er komt dan wss niet eens een Cannondale terug in de plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenBwa niet echt freak. Maar ik ben wel gesteld op het frame en de kleuren.
Heb de fatty die erbij zit hier ook liggen en ben nog altijd aan het twijfelen om die te herlakken en op de F700 te zetten (250gram verschil ) maar weet nog niet of ik het aankan om de mooie sobe kleuren te laten verdwijnen
In de planning staat dat het kader en de fatty trouwens weg gaan over 1.5-2 jaar
En er komt dan wss niet eens een Cannondale terug in de plaats.
Vind je Cannondale te duur voor wat het is? Of wil je een ander premium merk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenniet meer handmade in USA vind ik het ergste
ik blijf sowieso cannondale liefhebber (eerste liefde vergeet met nooit )
maar ik was voor mijn volgende richting Nicolai aan het denken. Fully of HT ben ik nog niet uit.
Wat vind je niet goed aan "handmade in USA"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy4 Bekijk BerichtenHij bedoelt dat hij handmade in Taiwan niet goed vind,kan ik begrijpen maar denk ni dat het heel veel zal schelen, alhoewel ik ook liever handmade in usa heb hoor.
Nicolai is ferm maar ook al zo duur!
OK, komma verkeerd gelegd door het ontbreken van de leestekens.
Goh ja, ik klaag niet. Ware mijn Taurine in de USA gemaakt, dan had ik een paar honderd € meer moeten betalen. Nu vind ik het in feite een relatief goedkope fiets, zeker voor een Cannondale.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
OK, komma verkeerd gelegd door het ontbreken van de leestekens.
Goh ja, ik klaag niet. Ware mijn Taurine in de USA gemaakt, dan had ik een paar honderd € meer moeten betalen. Nu vind ik het in feite een relatief goedkope fiets, zeker voor een Cannondale.
Echt goedkoop vind ik 2049€ niet maar ok voor een Cannondale miss wel.Ik denk dat ik ook is een cannondale ga in huis halen liefst met lefty ,maar tmoet allesinds ene met lefty of fatty zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy4 Bekijk BerichtenPietje precies,is toch ni zo erg we zitten hier op forum niet in de les nederlands.
Echt goedkoop vind ik 2049€ niet maar ok voor een Cannondale miss wel.Ik denk dat ik ook is een cannondale ga in huis halen liefst met lefty ,maar tmoet allesinds ene met lefty of fatty zijn!
2049 € voor een carbon Cannondale met Fox, Sram X.7 en X.9 e.d. vind ik behoorlijk meevallen. Nadeel is wel dat er op Cannondales niet veel korting wordt gegeven. Of toch niet eind vorig jaar op de nieuwe modellen. Ik geraakte maar aan een kleine 6 %.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenik houd ook van enorm stijve fietsen en nicolai = stijf
ik kreeg inder tijd toch een mooie korting om mijn overjaarse F700
als ik mij goed herrinner van 1900 naar 1350 ongeveer (in nederland)
Comment
-
site is meestal niet up to date.
Tegen september zou ik eens gaan kijken als je een overjaars model wilt.
Comment
Comment