Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• m'n fietsen

my beauty:

cadoke van mijn madame

my love:

moeten nog andere handvaten op (ergon) en staat nu carbon zadelpen op
    in constante staat van "upgrading" (begonnen met 500euro-frameke en 2dehands voorvering/wielset)

mudbike:

samengesteld met "89ste-hands-op-internet-gevonden-spullen"
    aan "spotprijs" en verrassend nog draaglijk zwaar: 12.6 kg

Zalige MTB's
    vooral die middelste is zeer knap!
    Ga je er soms echt mee in het slijk ploeteren?

Comment

Dit is mijn mtb, een Merida Matts Lite. Afgemonteerd met sram (X7 en X9) en als voorvork een rock shock reba. Op de moment dat ik hem kocht was het de beste keuze qua prijs kwaliteit.

Als ik tijd heb zal ik es betere foto's maken. Op de achtergrond staat m'n carbonnen racebeest (waar ik in geen maanden opgezeten heb )

Comment

Hier mijn racebeest, Cube Streamer volledige afmontage met Shimano Ultegra. Ben er heel tevreden van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
          Als ik tijd heb zal ik es betere foto's maken. Op de achtergrond staat m'n carbonnen racebeest (waar ik in geen maanden opgezeten heb )
          'k heb mijn racer weggedaan
          en rij met de titaan op de weg,
          't is toch voor training,
          dus die 5km/u die je trager rijdt zijn verwaarloosbaar

Comment

Zeg Flupke, knappe bikes !! Wat is die eerste juist ? Rocky Mountain ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Zalige MTB's
              vooral die middelste is zeer knap!
              Ga je er soms echt mee in het slijk ploeteren?
              't thuis heb ik een foto'ke dat die helemaal zwart ziet van de modder,
              fietsen worden om de 3à5 ritten volledig schoongemaakt
              tussendoor remoppervlakte en ketting/tandwielen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Zeg Flupke, knappe bikes !! Wat is die eerste juist ? Rocky Mountain ?
                yep Rocky Mountain
                limited edition "tribal": '07: raven
                '08 : bear

Comment

Ik zal mijn fietsen ook maar even voorstellen want ik be er nogal veel mee bezig
                  Op zich niet veel speciale dingen maar ik amuseer me er wel mee

Men daily is een Gazelle Bahia SC uit 2003 (staat ongeveer 15000km op)
                  Waar al enkele dingen aan veranderd zijn.
                  -Nieuwe buitenbanden
                  -nieuwe voorvork met vering
                  -nieuwe kilometerteller
                  -naafdynamo laten inbouwen
                  -tandwielen veranderd
                  -bel vervangen
                  -sinds gisteren staat er een Gazelle xenonkoplamp op ipv de gewone lamp, aangesloten op naafdynamo;zalige lichtopbrengst
                  Foto nog zonder xenonlamp

Zalige fiets trouwens, ik heb er al enkele brommers (50CC) zwaar mee afgedroogd en koersfietsen kan ik regelmatig voor een stuk voorblijven
                  Rijdt echt bangelijk goed maar wordt niet echt gespaard

Dan heb ik nog een Giant Terrago in het beige waar ik regelmatig ga mee MTBen op motorcrossterreinen
                  En sinds enkele weken een Ridley koersfiets int zwart (7 jaar oud maar in goede staat)

Comment

Een foto die ondertussen alweer dik twee/drie kettingen geleden is. Ondertussen staan er nieuwe mavic wieltjes op. Andere handvaten...

Meestal wordt ie één keer per week van stal gehaald om tussen de 40-60 km mee te rijden. Ik heb het liever kort maar "snel". Hoewel dat laatste relatief is want ik meen hier enkele zéér serieuze bikers te spotten, nuja, dat leid ik af van hun materiaal. Meestal gaat het om TT's in Leuven, Aarschot, Herentals,... met een gemiddelde van 21 per uur.

Fietsie doet het ondertussen al bijna vier jaar en loopt nog perfect. In de winter elke week helemaal gepoetst, soms ketting eraf en ff laten weken in wat olie, regelmatig schijfremcheck,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      my beauty:

mudbike:

(foto)

samengesteld met "89ste-hands-op-internet-gevonden-spullen"
                      aan "spotprijs" en verrassend nog draaglijk zwaar: 12.6 kg

Mudbike zegt ie dan, dat is voor vele mtb'ers het beste wat ze hebben.

Maw: Knap fietsenpark.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                        Hier mijn racebeest, Cube Streamer volledige afmontage met Shimano Ultegra. Ben er heel tevreden van.
                        Jij bent een lange meneer zeker?

Comment

ik heb een Bulls 9.80 en een Trek X500 Navigator, straks eens fotootjes van maken, of morgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                            Jij bent een lange meneer zeker?
                            Niet echt 1m84 zoiets, heb gewoon lange benen.

Is maat 62 maar ik zit perfect, mischien een iets kortere stuurpen maar ik heb eigenlijk geen last van pijn in de rug ofzo. De volgende zal wel maat 60 worden.

Kmoet wel zeggen op foto vershiet ik zelf van hoe groot hij toont, is in het echt niet zo.

Comment

Voor wat ik hem gebruik ( verplaatsingen in stad en nu en dan eens een ritje in het veld) voldoet hij prima. Prijs - kwaliteit is zeer goed. Voor 700€ heb ik een goed rijdend fietsje wat er ook nog eens goed uitziet. Ook niet bespaard op de verlichting, is absolute noodzaak om goed op te vallen. Vooraan dus 1 hoofdlicht met 4 led's en spiegel erin, plus 1 bijled in wit en voor echt donkere ritten nog 1 rode led. Kwestie van op te vallen. Al hangt de rode led voornamelijk achteraan, waar nog eens 3 andere led's hangen.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Twee van de drie fietsen die ik momenteel heb:

Pinarello Prince met DT-wielen, Dura Ace 10 speed, Thomson, Ritchey e.d.

Cannondale Super V 800 met Deore LX, Deore XT, Avid, Coda e.d.

De derde is een Cannondale CAAD3 met Ultegra 9 speed, Mavic Open Pro, een aantal Dura Ace-componenten, Ritchey en meer van dat. Ik stelde de fiets destijds zelf samen bij mijn dealer en de Pinarello was als vervanger van deze bedoeld, maar ik heb hem gehouden om te fietsen in slecht weer.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

De Cannondale Caffeine 4SL (2007) samen met de onlangs verkochte F1000

De Cannondale R900 (2005)

En de compleet gemodifieerde oorspronkelijk groene Trek 7000 die ik in dit oranje kleurtje heb gespoten. Met een complete Shimano STX RC 'Special Edition' groepje en loodzware Grimeca wielen. Van '94 als m'n geheugen me niet in de steek laat.

Comment

die caffeine is zowat de vetste mtb die ik ooit al gezien heb Jakkel, zalig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                        die caffeine is zowat de vetste mtb die ik ooit al gezien heb Jakkel, zalig!

Thx Spyker!

Als ik eens met uwe helikopter mag meevliegen mag jij eens met m'n Caffeine rijden.

Comment

Working...
                                        X