Mededeling

Collapse
No announcement yet.

novio of omgebouwde amigo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• novio of omgebouwde amigo

Ik praat hier op het forum wel van mijn novio maar ik ben helemaal niet zeker of het wel 100% novio is.

Hij heeft iemers geen achtervering, maar wel een benzinetank voor aan.

Dit is niet die van mij maar zo is die wel.

Is dit 100% novio (speciale uitgave) zo ja uit welk jaar is hij dan ongeveer.

Die bestaan maar zijn zeer zeldzaam. Persoonlijk heb ik in 't echt nog nooit een Novio zonder achtervering gezien. Amigo's zonder achtervering zie je wel meer, alhoewel die ook zeldzaam zijn.
    M.a.w., je hebt een uniek stuk. Bouwjaar zal negen kansen op de tien 1971 zijn.

Comment

knappe kleur

Comment

Novio's en Amigo's zijn zowel met als zonder achtervering geleverd. Alleen zijn de modellen zonder achtervering heel weinig geleverd in België. In Nederland zijn ze meer verkocht.
        Novio's en Amigo's zijn op het allerlaatste zelfs nog even geleverd geweest met een 2-takt.

Wat ik nog niet heb gezien, is de plaat tussen kader en achterspatbord. Bij de Novio van m'n moeder is die ruimte over.

En is die kleur origineel?
        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          Novio's en Amigo's zijn zowel met als zonder achtervering geleverd. Alleen zijn de modellen zonder achtervering heel weinig geleverd in België. In Nederland zijn ze meer verkocht.
          Novio's en Amigo's zijn op het allerlaatste zelfs nog even geleverd geweest met een 2-takt.

Wat ik nog niet heb gezien, is de plaat tussen kader en achterspatbord. Bij de Novio van m'n moeder is die ruimte over.

Ik weet ni of de kleur origineel is niet mijn brommerke
          is maar een foto die ik gevonde heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten

Die plaat hebben alle niet-afgeveerde Novio's.

Comment

Working...
            X