Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motorrijden hoe voelt dat??
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichtenik gebruik gewoon constant mijn volle vermogen.. tot tegen de begrenzer !!!!
Comment
-
Zelfs mijn volle 61 (!!) pk gebruik ik zelden ten volle.
De kikck van het motorrijden zit mij echt niet in het zo snel mogelijk nemen van een bocht of in het voorbijrazen van zo veel mogelijk auto's.
Het leukste is een mooie secundaire weg met glooiende bochten die je zo seoepel mogelijkn eemt, liefst met een mooi landschap, goed wegdek en indien mogelijk ingezelschap van andere moto's.
I like cruisin'....Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenZelfs mijn volle 61 (!!) pk gebruik ik zelden ten volle.
De kikck van het motorrijden zit mij echt niet in het zo snel mogelijk nemen van een bocht of in het voorbijrazen van zo veel mogelijk auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAllé Sjezer, ge gaat mij toch ni zeggen dat uw moto meer potentieel heeft dan u é.
Daarvoor zijn we destijds te veel samen op pad geweest.
.
het rijwielgedeelte dwing ik redelijk makkelijk op zijn knieën, dat moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven. 't is me meer dan eens voor overkomen dat de vering en zelfs het frame nimeer wist van welk hout pijlen maken toen ik voetsteunscheurend het gas erop zette....en dat ding is dan al niet meer standaard, maar swoit... dat bevestigd net wat ik zei.
Mijne moto heeft 143pk en das vééél teveel voor het standaard rijwielgedeelte. Het vermogen van mijne moto benutten is iets heel anders dan het rijwielgedeelte, allé da vind ekkik eh
Den TDM 900 daarintegen kan ik wel ten volle benutten maar dan hebben we 't over 85pk eh.
en voor misverstanden te voorkomen: Ik rij zelden zo hard hoor, maar 't is wel eens leuk op de gepaste moment. Eigenlijk laat ik me ni graag en niet snel verleiden tot zo'n uitspraken want dat komt zo geweldig fout over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenhet rijwielgedeelte dwing ik redelijk makkelijk op zijn knieën, dat moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven. 't is me meer dan eens voor overkomen dat de vering en zelfs het frame nimeer wist van welk hout pijlen maken toen ik voetsteunscheurend het gas erop zette....en dat ding is dan al niet meer standaard, maar swoit... dat bevestigd net wat ik zei.
Mijne moto heeft 143pk en das vééél teveel voor het standaard rijwielgedeelte. Het vermogen van mijne moto benutten is iets heel anders dan het rijwielgedeelte, allé da vind ekkik eh
Den TDM 900 daarintegen kan ik wel ten volle benutten maar dan hebben we 't over 85pk eh.
en voor misverstanden te voorkomen: Ik rij zelden zo hard hoor, maar 't is wel eens leuk op de gepaste moment. Eigenlijk laat ik me ni graag en niet snel verleiden tot zo'n uitspraken want dat komt zo geweldig fout over
De ene al wat makkelijker dan de andere, en een R1 al bijna helemaal niet meer...
Maar zelf nen retestrakke TnT Café Racer krijgde nog vaak tegen en zelf over zijn limieten, zolang dadde maar wa oefent.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMaar zelf nen retestrakke TnT Café Racer krijgde nog vaak tegen en zelf over zijn limieten, zolang dadde maar wa oefent.
zo kennen we u weer se Oefenen, oefenen en nog eens oefenen Steeds weer uw eigen kunnen trachten bij te schaven. that's the spirit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHoeveel keer per gemiddeld ritje laat ons zeggen, op de openbare weg wel te verstaan, doe jij beroep op het volle vermogen van uw machine?
Alst goe weer is, dan wel eens wa meer, alst slecht weer is gelijk vandaag, dan niOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenzo kennen we u weer se Oefenen, oefenen en nog eens oefenen Steeds weer uw eigen kunnen trachten bij te schaven. that's the spirit
(operatie)
Da ga weer nen tijd in beslag nemen tegen dak weer in vorm benOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Als je op de openbare weg het volle vermogen van een moto gebruikt, dan ben well héél illegaal bezig.
Ik spreek er geen waarde-oordeel over uit, maar niemand kan dit ontkennen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik ben al verschillende keren meegeweest als passagier. Best wel leuk. Voor mij was de beste Motor ervaring met Harley Davidson. Echt een gevoel van vrijheid.
Maar ikzelf vind het toch steeds wat onveilig. En mijn goesting in Motos is sterk verminderd na een rit met een vriend. Toen was ik weer mee als passagier en we vlogen door een bebouwde kom aan 185 km/h en dat in het midden van de nacht. Dat was voor mij ietwat teveel en sindsdien niet meer op een motor gezeten.
Maar ik weet uit mijn beperkte ervaring wel dat het een prachtige ervaring kan zijn.
Groeten,
Stieglitz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stieglitz Bekijk BerichtenIk ben al verschillende keren meegeweest als passagier. Best wel leuk. Voor mij was de beste Motor ervaring met Harley Davidson. Echt een gevoel van vrijheid.
Maar ikzelf vind het toch steeds wat onveilig. En mijn goesting in Motos is sterk verminderd na een rit met een vriend. Toen was ik weer mee als passagier en we vlogen door een bebouwde kom aan 185 km/h en dat in het midden van de nacht. Dat was voor mij ietwat teveel en sindsdien niet meer op een motor gezeten.
Maar ik weet uit mijn beperkte ervaring wel dat het een prachtige ervaring kan zijn.
Groeten,
Stieglitz
Ge hebt motorrijders, en ge hebt Harley Davidsons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDie 2 gaan niet samen...
volgens joe bar team zijn 125cc rijders ook geen motards.
*denkt aan de strip waar ze alle 125cc rijders voorbijknallen, en nadien ze nodig hebben omdat ze in panne staan*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDie 2 gaan niet samen...
Stieglitz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten'k heb er geen tekening van maar.....
volgens joe bar team zijn 125cc rijders ook geen motards.
*denkt aan de strip waar ze alle 125cc rijders voorbijknallen, en nadien ze nodig hebben omdat ze in panne staan*
ed vollegaaz
Comment
-
nja, Harley Davidson... 't is iets appart. Ik heb al met ne roadking gereden en da stuurt toch voor gene meter zenne. De zithouding is iets waar ik nooit zal aan wennen, zo passief! je zitvlak laag en je benen vooruit, de armen hoog en breed.'t is alsof je op uwe wcpot de krant zit te lezen.
Aan kracht geen gebrek, lekker rondsloffen aan 1500 toeren in hoogste versnelling en nog pakt dat blok aangenaam op. Niet snel, wel aangenaam. Maar o wee als er nen bocht moet genomen worden... ge voelt gewoon heel dat spel plooien en wringen en nog voor je t weet zit ge met heel die chroomwinkel tegen de grond. De remmen zijn zo gevoelloos als maar kan, alsof de remblokken van hout gemaakt waren, echt zonde.
Maja 't is nen harley en om rustig mee te cruisen is't wel nog zalig, zolang ge maar niet normaal wil motorrijden is't wel ok. En met normaal motorrijden bedoel ik niet vlammen als een halve zool maar gewoon, vlot en soepel bochtjes aan elkaar rijgen.
Comment
Comment