Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorrijden hoe voelt dat??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    'k heb er geen tekening van maar.....

volgens joe bar team zijn 125cc rijders ook geen motards.
    *denkt aan de strip waar ze alle 125cc rijders voorbijknallen, en nadien ze nodig hebben omdat ze in panne staan*

Eerst kruipen alvorens te wandelen/lopen Als ge van een 50cc daxje komt, vliegt dit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
      nja, Harley Davidson... 't is iets appart. Ik heb al met ne roadking gereden en da stuurt toch voor gene meter zenne. De zithouding is iets waar ik nooit zal aan wennen, zo passief! je zitvlak laag en je benen vooruit, de armen hoog en breed.'t is alsof je op uwe wcpot de krant zit te lezen.
      Aan kracht geen gebrek, lekker rondsloffen aan 1500 toeren in hoogste versnelling en nog pakt dat blok aangenaam op. Niet snel, wel aangenaam. Maar o wee als er nen bocht moet genomen worden... ge voelt gewoon heel dat spel plooien en wringen en nog voor je t weet zit ge met heel die chroomwinkel tegen de grond. De remmen zijn zo gevoelloos als maar kan, alsof de remblokken van hout gemaakt waren, echt zonde.

Maja 't is nen harley en om rustig mee te cruisen is't wel nog zalig, zolang ge maar niet normaal wil motorrijden is't wel ok. En met normaal motorrijden bedoel ik niet vlammen als een halve zool maar gewoon, vlot en soepel bochtjes aan elkaar rijgen.
      ik heb daar vorig jaar ook eens mee gereden. En ik moet zeggen...

Later als ik groot en oud ben wil ik da toch wel hebben ze
      Maar ni voor mijn 50ste, da zeker ni
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
        ik heb daar vorig jaar ook eens mee gereden. En ik moet zeggen...

Later als ik groot en oud ben wil ik da toch wel hebben ze
        Maar ni voor mijn 50ste, da zeker ni
        Later, als ik -laten we groot weglaten- oud ben, verkies ik toch liever nen BMW hoor

Comment

Ik hou wel van vette laagtoerige stampende twins. Ik hou alleen niet zo van het chopperconcept (veel bling bling), dat ze nog is slecht sturen is een bijkomend minpunt. Maar ik kan een Harley wel respecteren, sommige mensen doen niet liever dan rustig cruisen en dan is zo'n chopper ideaal. Enfin, lekker bochtenwerk met een dikke twin bestaat, Buell is de naam (en mijn Bulldogske eigenlijk ook).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
            Later, als ik -laten we groot weglaten- oud ben, verkies ik toch liever nen BMW hoor
            Ieder zijn goesting hé. De ene een BMW de andere een Harley, smaken verschillen noemt dat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Ieder zijn goesting hé. De ene een BMW de andere een Harley, smaken verschillen noemt dat.
              Off course Ik moet toegeven dat er ook toffe HD-rijders zijn. Dat kan Eduard en ons pa wel getuigen. Die kerel was strijk gaan
              Dat ander HD koppel daarentegen Ze voelden zichzelf zelfs te goed om bij ons te lunchen en zetten zich aan een andere tafel Ge moet et maar durven natuurlijk, zoveel pretentie met maar een HD'ke.

*kom nu niet zagen over mijn 125ccke Ik zat tenminste bij de rest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                Ge moet et maar durven natuurlijk, zoveel pretentie met maar een HD'ke.
                Welke moto noem jij niet maar, als je een Harley maar noemt. Baseer je je dan op de aankoopprijs, op het vermogen, de uitstraling,....
                Enfin, zeg het ons, verlos ons uit ons lijden.

Comment

kennis van mij heeft 2 harley's gehad. een oude heritage softail en een wide glide.
                  beiden zijn verkocht en hij is ondertussen aan zijn 2de bmw tourbuffel (rode 1200rt) bezig. hij kreeg hoofdpijn van het geluid en kan de gps en verwarmde handvaten niet meer missen.

Comment

Van alle "types" motorrijders heb je soorten. Neem nu mensen die bvb een CBR125 hebben. Daar heb je mensen die zo'n machine zien om ervaring mee op te doen en om plezier mee te hebben. Maar je hebt ook mensen die het motorrijden totaal niet interessant vinden en kopen zo'n CBR125 enkel om goedkoop en snel mee van A naar B te gaan. Die mensen gaan ook geen handje opsteken ter begroeting, of wat dan ook. Zo heb je dat bij alle types.

Ik vind een Harley Davidson Fat Boy echt vlammend mooi! Zo'n ding heeft uitstraling! En hoeveel mensen kopen er een bepaald type motor "omdat ik hem mooi vind"?

Nu zou ik zoiets niet moeten hebben (kopen), dat rijdt waarschijnlijk toch een beetje passief. Maar eigenlijk wil ik daarmee toch eens een dagje rondtoeren hoor.

En zeg nooit nooit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
                      Van alle "types" motorrijders heb je soorten. Neem nu mensen die bvb een CBR125 hebben. Daar heb je mensen die zo'n machine zien om ervaring mee op te doen en om plezier mee te hebben. Maar je hebt ook mensen die het motorrijden totaal niet interessant vinden en kopen zo'n CBR125 enkel om goedkoop en snel mee van A naar B te gaan. Die mensen gaan ook geen handje opsteken ter begroeting, of wat dan ook. Zo heb je dat bij alle types.

Ik vind een Harley Davidson Fat Boy echt vlammend mooi! Zo'n ding heeft uitstraling! En hoeveel mensen kopen er een bepaald type motor "omdat ik hem mooi vind"?

Nu zou ik zoiets niet moeten hebben (kopen), dat rijdt waarschijnlijk toch een beetje passief. Maar eigenlijk wil ik daarmee toch eens een dagje rondtoeren hoor.

En zeg nooit nooit...
                      Jups...

@ Jakkel: 't zijn gewoon de looks van zo'n Harley, denk ik. Om nog maar te zwijgen van hun bestuurders Zo asso

Comment

Mijn vriendin en ik rijden allebei met de motor (Honda Fireblades), zowel op de openbare weg als op circuit.
                        Op circuit is dat echt geweldig...zolang ge d'er natuurlijk op blijft zitten é ...

Harleys ? Das voor watjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                          Mijn vriendin en ik rijden allebei met de motor (Honda Fireblades), zowel op de openbare weg als op circuit.
                          Op circuit is dat echt geweldig...zolang ge d'er natuurlijk op blijft zitten é ...

Harleys ? Das voor watjes...
                          Gij ook al... Deja vu

Pa & vriendin op de motor.. Check
                          Fireblade... Check
                          Circuit en openbare weg... Check
                          Mening over HD's... Check

Comment

Ja, en ik ben er ondertussen al bijna 44. Maar nog lang de mikroob ni kwijt...
                            Last edited by ; 15/02/2008, 20:00.

Comment

Ja, en ik ben er ondertussen al 44. Maar nog lang de mikroob ni kwijt...
                              Mijne pa is van '62, dus

Comment

Rijdt uwe pa toevallig ook op Zolder met MSSZ ? Dan komen we hem wel eens tegen als we weten wie hij is...

Comment

Rijdt uwe pa toevallig ook op Zolder met MSSZ ? Dan komen we hem wel eens tegen als we weten wie hij is...
                                  Zolder zal het zeker niet zijn... 't Is eerder Croix en toestanden

Comment

Rijdt u madam mee nen blauwe blade?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Rijdt u madam mee nen blauwe blade?
                                      Nee, met ne zwart-gele 2003

Comment

Strak

Welkom trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                                          Nee, met ne zwart-gele 2003

Seg, nu heb ik toch ne keer een vraagje. Ik dacht dat als je op circuit ging, dat al het glas eraf moet, of moet afgeplakt worden. Spiegels, knippers, koplamp. Stel dat je valt, dan breekt het glas in den ducktape en niet op het wegdek. Hier zie ik dat precies niet...

Comment

Working...
                                          X