Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorrijden hoe voelt dat??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten

@ Jakkel: 't zijn gewoon de looks van zo'n Harley, denk ik.
    Dat is weer zo'n persoonlijke mening, ik heb voor alle soorten moto's een bepaalde symphatie, voor de ene al wat meer dan de andere, maar ik kan alle soorten appreciëren. Een Harley met open pijpen die bij 2.000 toeren het kot opentrekt of ne Fireblade met ne Yoshimura tegen 12.000 toeren horen huilen, 't heeft alletwee z'n charme. Ik ben dan ook helemaal niet akkoord met de de Harley rijder die zegt dat die in alle kleuren van de regenboog gespoten bleitende hoogtoerige tupperware spleetogen met rijders erop met een schildpad op hun rug op geen kloten trekken. Begrijp je?

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
    Om nog maar te zwijgen van hun bestuurders Zo asso
    Dat is ook zo'n cliché. Dikwijls zijn die Harley rijders inderdaad wel vrij asociaal, als je onder asociaal gedrag het ontbreken van het groetje bedoelt althans toch, maar dat zie je dikwijls bij niet-Harley rijders ook, over BMW rijders wordt dat bijvoorbeeld ook gezegd. En ik kom dikwijls jappen tegen die ook niet groeten hoor. Qua rijgedrag vind ik meestal de rijders met één of meerdere R'en op hun kuip eerder asociaal, niet persoonlijk opvatten hé, maar zo is het meestal wel, dat is een feit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten

Harleys ? Das voor watjes...
      Ga dat maar eens zeggen bij een bijeenkomst van de HOG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
        Nee, met ne zwart-gele 2003

Die geel-zwarte 2003 Fireblade vind ik héél schoon. Mijn broer twijfelde destijds tussen een rode en een gele. Hij is uiteindelijk voor de rode gegaan en had daar achteraf een beetje spijt van.

Comment

Zolder zal het zeker niet zijn... 't Is eerder Croix en toestanden
          En waarom Zolder niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ga dat maar eens zeggen bij een bijeenkomst van de HOG.
            Harleys? Da zijn janette-brommers

Comment

En waarom Zolder niet?
              Weet ik niet precies... Vraag hem het ne keer op de meeting, hij heeft er wel een gegronde reden voor, dacht ik

Comment

Harleys? Da zijn janette-brommers

Stuur je mening over Harley's met je privé gegegens naar dit mailadres info@hogkempenchapter.be

Comment

Stuur je mening over Harley's met je privé gegegens naar dit mailadres info@hogkempenchapter.be

Recht op vrije meningsuiting

Comment

Recht op vrije meningsuiting
                    Tuurlijk dat, maar of iedereen daar altijd tevreden mee is, da's een andere vraag.

Comment

Tuurlijk dat, maar of iedereen daar altijd tevreden mee is, da's een andere vraag.

Hoe lang zou het nog duren vooraleer den eerste HD'er zich registreert. Da's gewoon om rel vragen

Comment

Hoe lang zou het nog duren vooraleer den eerste HD'er zich registreert. Da's gewoon om rel vragen
                        Ik heb een collega die al ongeveer een twintig jaar met een Harley rijdt, ik zal hem eens vragen of hij zich wil registreren.

Heel symphatieke kerel trouwens, rustige cruiser en hij groet altijd naar andere moto's.
                        Hij ziet er wel heel ruig uit op zijn machien, Duitse zwarte helm op z'n kop, gezicht ingepakt en een zwarte zonnebril, cooooollll...

Comment

Ik heb een collega die al ongeveer een twintig jaar met een Harley rijdt, ik zal hem eens vragen of hij zich wil registreren.

Heel symphatieke kerel trouwens, rustige cruiser en hij groet altijd naar andere moto's.
                          Hij ziet er wel heel ruig uit op zijn machien, Duitse zwarte helm op z'n kop, gezicht ingepakt en een zwarte zonnebril, cooooollll...
                          Yuuu de manne

Comment

• ne maat van mij heeft zich een nieuwe Blade gekocht , int wit

in maart word hij geleverd , andere kont erop en nog wat kleine prullen...

zijn vorige Blade staat nu te koop ...

rood
                            bwj 2002
                            56.000 km
                            vorige zomer nog een groot onderhoud gehad , faktuur 800 €
                            die moto is echt als nieuw , maniakaal onderhouden
                            in de garage krijgt hij nog 5600 €

Comment

Dat is weer zo'n persoonlijke mening, ik heb voor alle soorten moto's een bepaalde symphatie, voor de ene al wat meer dan de andere, maar ik kan alle soorten appreciëren. Een Harley met open pijpen die bij 2.000 toeren het kot opentrekt of ne Fireblade met ne Yoshimura tegen 12.000 toeren horen huilen, 't heeft alletwee z'n charme. Ik ben dan ook helemaal niet akkoord met de de Harley rijder die zegt dat die in alle kleuren van de regenboog gespoten bleitende hoogtoerige tupperware spleetogen met rijders erop met een schildpad op hun rug op geen kloten trekken. Begrijp je?

Dat is ook zo'n cliché. Dikwijls zijn die Harley rijders inderdaad wel vrij asociaal, als je onder asociaal gedrag het ontbreken van het groetje bedoelt althans toch, maar dat zie je dikwijls bij niet-Harley rijders ook, over BMW rijders wordt dat bijvoorbeeld ook gezegd. En ik kom dikwijls jappen tegen die ook niet groeten hoor. Qua rijgedrag vind ik meestal de rijders met één of meerdere R'en op hun kuip eerder asociaal, niet persoonlijk opvatten hé, maar zo is het meestal wel, dat is een feit.
                              ahzo

1978 BMW E21 323i
                              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Seg, nu heb ik toch ne keer een vraagje. Ik dacht dat als je op circuit ging, dat al het glas eraf moet, of moet afgeplakt worden. Spiegels, knippers, koplamp. Stel dat je valt, dan breekt het glas in den ducktape en niet op het wegdek. Hier zie ik dat precies niet...
                                dat hangt er vanaf met welke organisatie dat je rijdt blijkbaar, in Francorchamps gingen ze rond met duktape en keken ze naar alle lichten en spiegels of die afgetaped waren. Sommige organisaties zullen er minder op letten denk ik
                                1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                  ahzo

Ik heb erbij gezegd: "Niet persoonlijk opvatten".
                                  Maar als je eerlijk bent dan moet je toegeven dat de gemiddelde 'R' gekker doet dan de gemiddelde 'chopper' hé, niet?

Comment

• ik zwaai altijd, de keren ik rijd
                                    en krijg meestal een poot of een hand terug

Comment

Ik heb erbij gezegd: "Niet persoonlijk opvatten".
                                      Maar als je eerlijk bent dan moet je toegeven dat de gemiddelde 'R' gekker doet dan de gemiddelde 'chopper' hé, niet?
                                      geef ik toe, maar evengoed ken ik mensen die zotter rijden met een naked bike of supermotard
                                      1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                        geef ik toe, maar evengoed ken ik mensen die zotter rijden met een naked bike of supermotard
                                        Da's ook weer waar.

Comment

Seg, nu heb ik toch ne keer een vraagje. Ik dacht dat als je op circuit ging, dat al het glas eraf moet, of moet afgeplakt worden. Spiegels, knippers, koplamp. Stel dat je valt, dan breekt het glas in den ducktape en niet op het wegdek. Hier zie ik dat precies niet...
                                          Het wordt aangeraden om de lichten af te plakken maar het is geen verplichting. Meestal plakken we de nummers zoveel mogelijk op de lampen. Daarbij mag je ook niet vergeten dat als er iemand valt en er brokstukken (of glas) op de baan liggen er code rood wordt gegeven zodat ze de baan kunnen vrijmaken.

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                          Weet ik niet precies... Vraag hem het ne keer op de meeting, hij heeft er wel een gegronde reden voor, dacht ik
                                          Ambras met den Hans Van de Ven misschien ...

Comment

Working...
                                          X