Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Seg, nu heb ik toch ne keer een vraagje. Ik dacht dat als je op circuit ging, dat al het glas eraf moet, of moet afgeplakt worden. Spiegels, knippers, koplamp. Stel dat je valt, dan breekt het glas in den ducktape en niet op het wegdek. Hier zie ik dat precies niet...
Ge moet da eens doen als ge uw lichten ni uit kunt doen. Tegen het einde van een warme dag is uw koplamp gesmolten
(op nen SV toch)
Ge moet da eens doen als ge uw lichten ni uit kunt doen. Tegen het einde van een warme dag is uw koplamp gesmolten
(op nen SV toch)
ik heb dat twee keer gedaan, volledig dichtgetaped, in croix dieje tape plakte er ver in van de warmte daarna deed ik er gewoon paar streepkes tape over ipv helemaal dicht. De lichten uitschakelen vind ik teveel moeite
nja, Harley Davidson... 't is iets appart. Ik heb al met ne roadking gereden en da stuurt toch voor gene meter zenne. De zithouding is iets waar ik nooit zal aan wennen, zo passief! je zitvlak laag en je benen vooruit, de armen hoog en breed.'t is alsof je op uwe wcpot de krant zit te lezen.
Aan kracht geen gebrek, lekker rondsloffen aan 1500 toeren in hoogste versnelling en nog pakt dat blok aangenaam op. Niet snel, wel aangenaam. Maar o wee als er nen bocht moet genomen worden... ge voelt gewoon heel dat spel plooien en wringen en nog voor je t weet zit ge met heel die chroomwinkel tegen de grond. De remmen zijn zo gevoelloos als maar kan, alsof de remblokken van hout gemaakt waren, echt zonde.
Maja 't is nen harley en om rustig mee te cruisen is't wel nog zalig, zolang ge maar niet normaal wil motorrijden is't wel ok. En met normaal motorrijden bedoel ik niet vlammen als een halve zool maar gewoon, vlot en soepel bochtjes aan elkaar rijgen.
m'n overbuur is een fervente HD'er. Koopt om de 2 jaar een andere of zo.
Nu heeft ie zo'n streetrod. Dat is toch wel redelijk sportief hoor om rijden, gene racer natuurlijk maar toch al heel wat anders als die dikke, hij rijdt aan z'n banden te zien toch redelijk sportief door de bochtjes precies
Als ge echt zone fatboy of zo neemt hebt ge wel gelijk.
Later, als ik -laten we groot weglaten- oud ben, verkies ik toch liever nen BMW hoor
Idem dito, moet ik zelfs nog niet zo oud voor zijn, moesten ze me zo'n 1200 in m'n pollen duwen, 'k zou niet weigeren, wel naar 't zuiden cruisen of zo
Idem dito, moet ik zelfs nog niet zo oud voor zijn, moesten ze me zo'n 1200 in m'n pollen duwen, 'k zou niet weigeren, wel naar 't zuiden cruisen of zo
Zijt maar zeker! Ik wil wel is op zo'n heavy toermodel rijden eigenlijk
Ik heb ooit nen R1 gehad waarmee ik regelmatig 't circuit op ging. Ik heb mij toen (en nog steeds) zitten afvragen hoe zo nen R7 zou hebben aangevoeld. Die kostten toen wel meer dan 't dubbele van nen R1. In okkasie nog rond de 15.000 eurokes... Vond ik eenbeetje erover...
Ik heb ooit nen R1 gehad waarmee ik regelmatig 't circuit op ging. Ik heb mij toen (en nog steeds) zitten afvragen hoe zo nen R7 zou hebben aangevoeld. Die kostten toen wel meer dan 't dubbele van nen R1. In okkasie nog rond de 15.000 eurokes... Vond ik eenbeetje erover...
Ook moeilijk rechtstreeks te vergelijken met een R1 he... 2 verschillende werelden.
Comment