Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarde scooter Gilera Typhoon van ong 8 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarde scooter Gilera Typhoon van ong 8 jaar.

Ik heb uit m'n puberjaren nog een scooter staan die af en toe nog eens gebruikt wordt.

Overtijd vroeg er iemand of ik die niet verkocht, na even nagedacht te hebben heb ik dat maar geweigerd omdat het ding me maar 150 eur verzekering kost en voor de rest heb iker geen last van omdat ie bij m'n ouders staat en iedereen gebruikt dat maar als het uit komt.

Maar ik begon te denken van mischien em toch maar te verkopen omdat de laatste 2 jaar em eigenlijk nauwelijks nog gebruikt wordt.

Dus m'n vraag, wat zou je daar voor kunnen vragen?

Goede staat, perfect motortje allees het bodywork heeft wat krassene n gebruiksschade maar niets ernstig.

Zo'n model dus:

Maar dan in het oranje.

Comment

Dank u wel voor de massale reacties

Comment

Hey
        Belangrijk is ook het aantal kms?
        En wat voor bouwj is het exact? A klasse B klasse?

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Player99 Bekijk Berichten
          Hey
          Belangrijk is ook het aantal kms?
          En wat voor bouwj is het exact? A klasse B klasse?

Grtz
          B-klasse

Ong 30-35.000 km.

Gekocht toen ik naar de hogeschool ging, dus september 98 vermoedelijk. 8.5 jaar dan.

Comment

Das niet jong meer en met behoorlijk wat kilometers op de teller. Wat rondsnuffelen op het net zou ik zeggen een 400, max 500 euro?
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Hmm, valt precies nog mee dan.

Mischien toch eens overwegen om te verkopen dan.

Die staat hier al lang en wordt nog sporadisch gebruikt.

'k had zoiets van, als ie niets meer opbrengt kan ik hem beter laten staan voor dat beetje verzekering dat dat kost.

Maar als ik er zoiets nog voor krijg kan ik misschien toch wel overwegen hem te verkopen ...

Iemand interesse?

Comment

Je komt ze niet zo veel tegen op internet. Dat lijkt een beetje de prijs te zijn. Maar een 50cc met 35.000 km zou ik persoonlijk niet kopen...
                Alé, ga ervanuit dat je toch minimum 300 euro moet krijgen. Dat is eigenlijk geen geld, zelfs al bolt hij maar 1-2 jaar meer.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                  Je komt ze niet zo veel tegen op internet. Dat lijkt een beetje de prijs te zijn. Maar een 50cc met 35.000 km zou ik persoonlijk niet kopen...
                  Alé, ga ervanuit dat je toch minimum 300 euro moet krijgen. Dat is eigenlijk geen geld, zelfs al bolt hij maar 1-2 jaar meer.
                  Van motorke is die nochthans nog perfect, loopt als ... ... als een motortje dat goed loopt.

Comment

Working...
                  X