Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
toen ik nog bij de RAD werkte heb ik die kit moeten testen voor den Airoh SV 55.
Heb toen 2 weken mee dienen pispot rond gereden en regelmatig gebeld. Da ging wel cava tot 100 km/h. En alst moet tot 140, maar dan was het geen comfi gesprek.
Maar al bij al was ik daar zeker over te spreken
Oja, grootste voordeel was dat ik het systeem perfect kon combineren met mijn oordoppen (was wel nodig in zo nen SV 55 )
Das de helm die ik momenteel heb (nog voor schoon prijske gehad bij RAD). Dat ding maakt lawaai... de klep moet om de 5 botten vast geschroeft worden want anders blijft ze niet openstaan... enfin tijd voor nen nieuwe Geen idee voor wat ik zou gaan, allesinds terug een integraalhem ipv systeemhelm
Daarvoor had ik een van AGV (weet model niet meer) en zeer tevreden van geweest.
Das de helm die ik momenteel heb (nog voor schoon prijske gehad bij RAD). Dat ding maakt lawaai... de klep moet om de 5 botten vast geschroeft worden want anders blijft ze niet openstaan... enfin tijd voor nen nieuwe Geen idee voor wat ik zou gaan, allesinds terug een integraalhem ipv systeemhelm
Arai! met uw uitlaten (wat ik ervan gelezen heb ten minste) oorschade gegarandeerd!
Die kosten bij Rad 23,95 denk ik. Werken goed, maar wil eens wat anders testen.
Je hoort je moto nog, maar als je aan 80-100 rijdt, vermindert dat ook.
Daarvoor had ik een van AGV (weet model niet meer) en zeer tevreden van geweest.
Ik heb die ook gehad (is na één maand wel gestolen) maar dat was idd een verschrikkelijk luide helm). M'n huidige Airoh is ook niet echt stil maar toch stukkén beter.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment