Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenMooie karthelm!
Had hem wel al eens gezien op Kartgrid.
M'n nieuwe GP5k is ook binnen se.. Ik kijk al uit naar het resultaat.
Die van mij is bij airbrushlijnden gedaan.
Met speciale effecten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenWaar ga je die laten spuiten?
Die van mij is bij airbrushlijnden gedaan.
Met speciale effecten?
Comment
-
Dat verschilt wel veel.
Bij karting en autosport zijn het vrij complexe designs wat duurder is.
Ongeveer 400 à 450 euro.
Je kan dan ook nog met cromé werken zoals in mijn geval.
Dat is een 300 euro.
Ondertussen zijn er ook al veel mogelijkheden met de lakken.
Veel geld, i know.
Het is wat je er voor over hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenDat verschilt wel veel.
Bij karting en autosport zijn het vrij complexe designs wat duurder is.
Ongeveer 400 à 450 euro.
Je kan dan ook nog met cromé werken zoals in mijn geval.
Dat is een 300 euro.
Ondertussen zijn er ook al veel mogelijkheden met de lakken.
Veel geld, i know.
Het is wat je er voor over hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenMet speciale effecten?
Binnekort zal er hier wel een een foto staan, of op Kartgrid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenFluogroen,Fluogeel,Zwart,Wit en Grijs...
Binnekort zal er hier wel een een foto staan, of op Kartgrid.
Zal binnenkort maar eens mailen voor 'n template om m'n helmdesign uit te kunnen tekenen. De website van de spuiter werkt niet altijd even goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAangezien de nieuwe van flits op kartgrid staat: doe maar hier.
Zal binnenkort maar eens mailen voor 'n template om m'n helmdesign uit te kunnen tekenen. De website van de spuiter werkt niet altijd even goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAangezien de nieuwe van flits op kartgrid staat: doe maar hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenDoe eentje met bloemen. Is origineel
Ge zou u Karline Stala wel mogen herinneren uit de Formula Renault 1.6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenNice! Waar heb je hem laten spuiten?
Lang moeten wachten erop? + hoeveel kost zoiets ongeveer?
Kheb vandaag de mijnen ook besteld.
Het is de Stilo ST4R Carbon geworden
Hopelijk heb ik hem in de loop van volgende week!
Wachttijd is afhankelijk.
Tijdens de winterperiode krijgt die een hele hoop helmen van prof coureurs die een nieuwe helm moeten hebben en/of spuiten. Dan is het altijd wat drukker.
. In mijn geval was het een 750 euro dacht ik voor het spuiten dacht ik.
Een disign spuiten was rond de 400 euro.
Best is contact nemen met een spuiter. Waar ik die van mij heb laten doen www.airbrushlijnden.com
Doet oa voor Coronel, Verstappen, Van Lagen, Doornbos, Lammers,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHoezo origineel?
Ge zou u Karline Stala wel mogen herinneren uit de Formula Renault 1.6.
Wel, maar die rijd geen indoor karting hé.
Tuurlijk ken ik die.
Eerste vrouwelijke kampioen in de Formule Renault.
Comment
-
Dienen pin-lock is bij mij het eerste dat er pertinent uitvliegt
Vanaf dadde u wa legt zitte op dienen rand te kijken. Kom daar zot van, dus eruit met die handel. En ik mis da zelden tot nooit.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDienen pin-lock is bij mij het eerste dat er pertinent uitvliegt
Vanaf dadde u wa legt zitte op dienen rand te kijken. Kom daar zot van, dus eruit met die handel. En ik mis da zelden tot nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenProficiat met de aankoop.
Wachttijd is afhankelijk.
Tijdens de winterperiode krijgt die een hele hoop helmen van prof coureurs die een nieuwe helm moeten hebben en/of spuiten. Dan is het altijd wat drukker.
. In mijn geval was het een 750 euro dacht ik voor het spuiten dacht ik.
Een disign spuiten was rond de 400 euro.
Best is contact nemen met een spuiter. Waar ik die van mij heb laten doen www.airbrushlijnden.com
Doet oa voor Coronel, Verstappen, Van Lagen, Doornbos, Lammers,...
Uhu, khad al van die gasten gehoord maar tis wel veel geld + hij is zo ook al prachtig met dat carbon
Voorlopig ga'k hem dus nog niet laten spuiten, mss enkel m'n naam en bloedgroep erop laten zetten.
Comment
-
Mijn eerste helm was een Shark S600.
Ik was er echt super tevreden over. Paste perfect en totaal geen aandamping van het vizier. Alleen heb ik er niet lang plezier van gehad aangezien deze helm werd gestolen.
Na de diefstal heb ik mij dan maar een HJC gekocht. Prijs/kwaliteitsverhouding is redelijk bij deze helm aangezien ik deze helm uitsluitend gebruik om een paar keer te gaan karten.
Comment
Comment