Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAmai, als ge dat ziet naderen in uw achteruitkijkspiegel. Ik zou rap opzij gaan.
Comment
-
Mn zus heeft met een wedstrijd met Bikerszone gewonnen. Aangezien zij al een geruimte tijd geleden zelf een customized helm heeft gewonnen met een tijdschrift, was deze voor mij bedoeld.
Deze geluksbrenger staat er vanachter op ^^
Nog steeds geen nieuws dat hij af is Het duurt wel even, weet ik, maar het is toch al enkele maanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk BerichtenMn zus heeft met een wedstrijd met Bikerszone gewonnen. Aangezien zij al een geruimte tijd geleden zelf een customized helm heeft gewonnen met een tijdschrift, was deze voor mij bedoeld.
Nog steeds geen nieuws dat hij af is Het duurt wel even, weet ik, maar het is toch al enkele maanden.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk BerichtenDag meneer Tjeu waarvan ik al zoveel heb gehoord van de zusOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk BerichtenMn zus heeft met een wedstrijd met Bikerszone gewonnen. Aangezien zij al een geruimte tijd geleden zelf een customized helm heeft gewonnen met een tijdschrift, was deze voor mij bedoeld.
Nog steeds geen nieuws dat hij af is Het duurt wel even, weet ik, maar het is toch al enkele maanden.
Bij welke airbrusher is ie binnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk BerichtenAja, van Laïka eh onder andere
En knappe helm trouwens, heb het volledige ontwerp toen der tijd gezien. Ondanks de female kleurtjes is em zo knap dat ik er zelf ook wel mee rond zou wille rijden!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEnkele maanden zou dat zeker niet mogen duren.
Bij welke airbrusher is ie binnen?
Welke airbrusher weet ik niet eerlijkgezegd.
Is sinds februari/maart dat ik het weet, dus da begint al te tellen. Tzal er ooit wel van komen zeker..
Comment
-
Een goeie helm moet echt geen 500 euro kosten:
Mijn Caberg Rhyno (Trip in Engeland) van 180 euro (145 online) scoort goedIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik kan mis zijn hé, maar test die site niet alleen maar de veiligheid van je helm?
En de prijs is niet alleen afhankelijk zijn van hoe veilig je helm is, maar ook wat comfort je helm biedt.
Zo zou ik nu graag een 200 euro extra geven voor goede comfort. Want 120 rijden met mijn helm is alles behalve comfortabel
Comment
-
Wegens een niet te schatten schoon aanbod 2 jet-helmpjes bijgekocht
1tje voor mij en 1tje voor madam (zelfde model en zelfde kleurkes )
Vanavond eens een fotoke pakken. Ga helaas wel eens een nieuwe helmen kast moeten kopen, want mijn helmen-fetish begint met 8 stuks (enkel voor mezelf) beke uit de hand te lopen
Nochtans gaan alle helmen met 6dienstjaren en/of +60.000 km resoluut de deur uit (reeds 4 stuks weggedaan)... Aaaaaaaaaaah helmenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenWegens een niet te schatten schoon aanbod 2 jet-helmpjes bijgekocht
1tje voor mij en 1tje voor madam (zelfde model en zelfde kleurkes )
Vanavond eens een fotoke pakken. Ga helaas wel eens een nieuwe helmen kast moeten kopen, want mijn helmen-fetish begint met 8 stuks (enkel voor mezelf) beke uit de hand te lopen
Nochtans gaan alle helmen met 6dienstjaren en/of +60.000 km resoluut de deur uit (reeds 4 stuks weggedaan)... Aaaaaaaaaaah helmen
Ik ga binnenkort ook ééntje bijkopen, wschlk Shoei 1000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
Ik ga binnenkort ook ééntje bijkopen, wschlk Shoei 1000Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenGoei keus. Heb er zo 2, echt heerlijke helmen! En 1 van de weinige integraal helmen waar je perfect een (zonne)bril in kan dragen!
Ik heb al veel helmen gepast waarbij je de bril mag vergeten, bij Shoei gaat dat perfect.
Beetje onbegrijpelijk dat daar niet meer rekening wordt mee gehouden door
de fabrikanten.
Comment
Comment