Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
-
Als iedere helm die van die hoogte valt, vervangen zou worden...
Zou daar niet mee inzitten. Dan moet je iedere keer dat je met duo rijdt en tegen elkaar "kletst" ook een nieuwe helm kopen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenAls iedere helm die van die hoogte valt, vervangen zou worden...
Zou daar niet mee inzitten. Dan moet je iedere keer dat je met duo rijdt en tegen elkaar "kletst" ook een nieuwe helm kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten.. maar ik wil gewoon een nieuwe helm ..
Ik kreeg vandaag een mail over de gele Cutlass 1000 die ik wil bestellen bij FC moto. Wat blijkt?
De helm is uitverkocht bij de fabriek zelf !
huh ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
Ik kreeg vandaag een mail over de gele Cutlass 1000 die ik wil bestellen bij FC moto. Wat blijkt?
De helm is uitverkocht bij de fabriek zelf !
huh ?
Bij de overgang van de XR900 naar de XR1000, zaten we een tijdje zonder helmen (met graphics).Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAangezien er een nieuwe op komst is, zullen ze stilaan wel stoppen met de productie van de oude, en zeker in de niet populaire kleuren zoals geel.
Bij de overgang van de XR900 naar de XR1000, zaten we een tijdje zonder helmen (met graphics).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenIk denk het ook, maar goed, ik wacht dan wel op de 1100
persoonlijk vond ik de synchrotec beter/aangenamer dan de multitech, dus als de XR dezelfde "vooruitgang" zou maken, dan wordt die ook zwaarder/plomper, omvangrijker, maar wel wat stiller....Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenhopelijk is die even goed
persoonlijk vond ik de synchrotec beter/aangenamer dan de multitech, dus als de XR dezelfde "vooruitgang" zou maken, dan wordt die ook zwaarder/plomper, omvangrijker, maar wel wat stiller....
Laat dat ding maar komen !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenZe zouden beter eens grotere maten maken. Voor mensen met een grote hersenmassa is het soms moeilijk om een passende integraalhelm te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichteneen groot verschil is ook dat ze op de XR1100 zulle werke met 4 verschillende buitenschalen, dus het verschil tussen de XS en de XL zal groter zijn en de helm zou beter "passen" dan zn voorgangerOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAangezien het ontwikkelen van een mal het duurste is aan de ontwikkeling van een helm, en ze er nu meerdere maken, zal de XR1100 wss een stuk duurder uitvallen....
die kans zit er wel in natuurlijk..
mijn luxeprobleem wordt dus complexer:
1) XR1000 kope (momenteel kost die nog maar 345€)
2) RX7-Corsair kope (555€)
3) wachte op de XR1100 en riscere dat die duurder is dan de RX7
4) met mijn verslete pispot blijve rijde
Meningen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichtendie kans zit er wel in natuurlijk..
mijn luxeprobleem wordt dus complexer:
1) XR1000 kope (momenteel kost die nog maar 345€)
2) RX7-Corsair kope (555€)
3) wachte op de XR1100 en riscere dat die duurder is dan de RX7
4) met mijn verslete pispot blijve rijde
Meningen?
Als je nu direct XR1100 zou kopen, dan ebde binnen 3 jaar nix om naar uit te kijken aangezien Shoei's een 6 tal jaar in productie blijven...
Bovendien legt de XR1000 met een prijs van 345 euro echt wel de beste prijs/kwaliteit verhouding voor en is daardoor de beste/verstandigste koop.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenXR 1000 kope, 2-3 jaar mee rijden en dan overschakelen naar de XR1100 (als de compentaren goed zijn), en indien die tegen zou vallen, dan overschakelen naar ARAI die zeker eens wederwoord zal dienen aan de XR1100.
Als je nu direct XR1100 zou kopen, dan ebde binnen 3 jaar nix om naar uit te kijken aangezien Shoei's een 6 tal jaar in productie blijven...
Bovendien legt de XR1000 met een prijs van 345 euro echt wel de beste prijs/kwaliteit verhouding voor en is daardoor de beste/verstandigste koop.
Hmmm, zo een Rogue is toch ook niet mis...
Comment
-
Iemand ervaring met Nitro helmen?
Ik heb m'n oog laten vallen op de Nitro N-312 helm, (maar) 119 euro en hij zit best goed.
Nu, is dat wat zo'n Nitro helm? Weegt die eigenlijk zwaar? Ik heb 'm wel op m'n hoofd gehad maar eigenlijk niet direct op het gewicht ervan gelet. Ik vind er nergens gewichtsgegevens van terug, da's misschien al niet zo goed?? En voor de rest, windgeluid, algemene kwaliteit,... ?
Deze is 't.
Comment
-
zwaar, luidruchtig, kramikkelig vizier, ... Nitro helmen worden ook onder nog enkele andere namen op de markt gebracht. Is dus (wss) zo een merk dadde zelf een containerke van kunt bestellen en da ze de naam op zetten dadde zelf wilt.
Nuja, 119 euro, wa verwachte...
Wat mij trouwens opvalt is dat de gewichtsvermeldingen op (goedkope) helmen vaak niet kloppen en dat daar ook geen toezicht op blijkt te zijn...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenzwaar, luidruchtig, kramikkelig vizier, ... Nitro helmen worden ook onder nog enkele andere namen op de markt gebracht. Is dus (wss) zo een merk dadde zelf een containerke van kunt bestellen en da ze de naam op zetten dadde zelf wilt.
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenNuja, 119 euro, wa verwachte...
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenWat mij trouwens opvalt is dat de gewichtsvermeldingen op (goedkope) helmen vaak niet kloppen en dat daar ook geen toezicht op blijkt te zijn...
Comment
Comment