Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand meer informatie over die fluo systeemhelmen. Ik weet dat er bij de RAD ne fluo-gele staat voor een goei 500 euro. Iets van Schubert. 't Schijnt zijn die er ook van Nolan en Lazer. Iemand dat meer weet?
Ferme helm.
Heb zelf ook een Airoh, zijn die echt zo lawaaierig, aangezien ik dit nt kan vergelijken met andere merken (is mijn 1ste helm).
Boven de 90 suist die wel hard, maar kan da dus nt vergelijken.
btw heb de AIROH Mathisse
Klopt, m'n SV55 was luiiiiid!
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Van de winter ga ik mijne helm is onder handen nemen.
Is zien dat ik dat suizen kan wegwerken met hier en daar wat kleine aanpassingen.
Aan't mondstuk zijn 2 openingen die ik nt kan afsluiten, denk om daar iets voor te plakken maar toch zorgen dat ze open zijn, enkel dat de wind er niet recht opstaat.
Dan de helm helemaal terug opschuren en spuiten, denk dat ik er een bulldog achter ga opzetten en em in't oranje ga spuiten(zelfde als mijne motol).
Wat is een goei merk van spuitbussen verf hiervoor, heeft iemand dit al eerder gedaan.
Van de winter ga ik mijne helm is onder handen nemen.
Is zien dat ik dat suizen kan wegwerken met hier en daar wat kleine aanpassingen.
Aan't mondstuk zijn 2 openingen die ik nt kan afsluiten, denk om daar iets voor te plakken maar toch zorgen dat ze open zijn, enkel dat de wind er niet recht opstaat.
Dan de helm helemaal terug opschuren en spuiten, denk dat ik er een bulldog achter ga opzetten en em in't oranje ga spuiten(zelfde als mijne motol).
Wat is een goei merk van spuitbussen verf hiervoor, heeft iemand dit al eerder gedaan.
Ik heb een tijdje terug mijn pothelmpje van 40 jaar oud nog eens een nieuw kleurtje gegeven. Ik gebruik autolak spuitbussen van Motip, is de naar mijn mening de beste verf die je in spuitbussen kunt krijgen.
Heb van de week met een andere helm gereden een Arai.
Nu ben ik dus wel zwaar teleurgesteld over mijne Airoh, verschil in comfort is enorm.
Bij mijne Airoh is 90km/h precies of je met je kop in een betonmixer zit, bij die Arai helm begon dat pas van 140km/h.
Volgend jaar me een andere helm aanschaffen, die arai zat me iets te strak spijtig genoeg.
Vind da ze me in de winkel der wel is voor hadden mogen waarschuwen (oren zijn zo belangrijk)
Eigenlijk zouden helmen met een geluidsdempingkeurmerk moeten verkocht worden, dat ze die niet enkel op crashveiligheid testen maar ook naar lawaaidemping toe.
Nu ben ik dus wel zwaar teleurgesteld over mijne Airoh, verschil in comfort is enorm.
Bij mijne Airoh is 90km/h precies of je met je kop in een betonmixer zit, bij die Arai helm begon dat pas van 140km/h.
Volgend jaar me een andere helm aanschaffen, die arai zat me iets te strak spijtig genoeg.
Vind da ze me in de winkel der wel is voor hadden mogen waarschuwen (oren zijn zo belangrijk)
Eigenlijk zouden helmen met een geluidsdempingkeurmerk moeten verkocht worden, dat ze die niet enkel op crashveiligheid testen maar ook naar lawaaidemping toe.
Als fabrikanten verpicht gaan worden om helmen te produceren die moeten voldoen aan een bepaalde geluidsnorm dan gaat zich dat vertalen in een duurdere prijs naar de consument toe. Laat het maar mooi zijn al die regeltjes, er zijn er al genoeg.
Oordopjes indoen en 't probleem is opgelost hé.
als ge uw gehoor belangrijk vindt, dan hadde zelf allang de stappen naar oordoppen moeten zetten.
En ja, arai's zijn de max. 3 weken terug ook eentje in huis gehaald.
Comment