Ik rij met een schubert S1 en in het begin was die muisstil, maar nu heeft die onder garantie een nieuw visier gekregen wat veeeel meer lawaai maakt omdat er kleine "handvatjes" aan zijn om het open te doen en de inhoud is ondertussen ook al niet meer nieuw dus echt stil is die niet meer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
Heeft er iemand ervaring met helmen van HJC.
Heb er een heel deftige (op't eerste zicht), zien staan http://www.hpmotoren.be/shop/motorhe...tor-zwart.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met helmen van HJC.
Heb er een heel deftige (op't eerste zicht), zien staan http://www.hpmotoren.be/shop/motorhe...tor-zwart.html
niet echt bewust voor dat merk gegaan, maar op het moment dat ik m'n eerste moto kocht direct een helm gekocht. En die stond daar net met 50% afslag omdat hij einde reeks was, dus heb ik die maar meegenomen ^^
Ik rij er nu al 1,5 jaar mee en nog steeds geen noemenswaardige klachten.
Ik kan natuurlijk ook niet echt vergelijken, het is mn eerste en enige helm.
Het enige minpunt dat ik heb is dat mijn vizier niet perfect dicht kan.
Er zit onderaan altijd een klein spleetje. En als je dan op de autostrade eens over je schouder wil kijken, durft het vizier omhoog te schuiven...
Comment
-
Gaat dit om't zelfde model als ik heb gepost of een ander?
Ik kan ook nt echt vergelijken met andere types, mijne AIROH is de eerste die ik heb gekocht en ben er nt tevreden van kwa geluidsdemping.
Zeker op langere tochten begint dit vermoeiend te worden.
Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk BerichtenIk heb een HJC helm.
niet echt bewust voor dat merk gegaan, maar op het moment dat ik m'n eerste moto kocht direct een helm gekocht. En die stond daar net met 50% afslag omdat hij einde reeks was, dus heb ik die maar meegenomen ^^
Ik rij er nu al 1,5 jaar mee en nog steeds geen noemenswaardige klachten.
Ik kan natuurlijk ook niet echt vergelijken, het is mn eerste en enige helm.
Het enige minpunt dat ik heb is dat mijn vizier niet perfect dicht kan.
Er zit onderaan altijd een klein spleetje. En als je dan op de autostrade eens over je schouder wil kijken, durft het vizier omhoog te schuiven...
Comment
-
Mijn "projectje" hier ook maar eens posten
Ik ben dus van plan om volgend jaar een honda dax te kopen daardoor dus een retro-helmke.
Ik ben hem van plan in een ander kleurke te spuiten daarom ben ik hem dus aan het opschuren en vandaar die witte vlekBijgevoegde Bestanden2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenGaat dit om't zelfde model als ik heb gepost of een ander?
Ik kan ook nt echt vergelijken met andere types, mijne AIROH is de eerste die ik heb gekocht en ben er nt tevreden van kwa geluidsdemping.
Zeker op langere tochten begint dit vermoeiend te worden.
Kwou je gewoon de punten geven waarop mijn HJC-helm wat minder scoort, zodat je daar eventueel op kan letten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenMijn "projectje" hier ook maar eens posten
Ik ben dus van plan om volgend jaar een honda dax te kopen daardoor dus een retro-helmke.
Ik ben hem van plan in een ander kleurke te spuiten daarom ben ik hem dus aan het opschuren en vandaar die witte vlek
Die van mij heb ik dit jaar in het rood gespoten met een zwarte streep over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMooi, ik heb ongeveer net hetzelfde helmpje.
Die van mij heb ik dit jaar in het rood gespoten met een zwarte streep over.
gij hebt zeker eene vespa ?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenMerci
gij hebt zeker eene vespa ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNee, een Honda Dax.
wachten en sparen2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenOw vet man ik wil ook zo graag eene
wachten en sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWil je nen 'echte' of ne 'nep'?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenZeker eene echte Honda zo eene jingeljengel of skyteam moet ik nie hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan is 't wat langer sparen hé.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenZeker eene echte Honda zo eene jingeljengel of skyteam moet ik nie hebben.
of de laatst uitgebrachte versie? (+/- 2000 denk ik)
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtennen echten ouden
Ik heb ook zo'n omgevormde.
Dit is een echte oude, zie de vork.
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenof de laatst uitgebrachte versie? (+/- 2000 denk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtennen echten ouden
of de laatst uitgebrachte versie? (+/- 2000 denk ik)
zoals deze bvb:
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment