Ik heb een Airoh Warrior. Niet echt supergoed, bij hogere snelheid produceert 'm nogal wat windgeruis. Maar voor de 8.000 km die ik per jaar op m'n gemotoriseerde tweewieler zit voldoet hij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenBegin vant jaar heb ik paar dagen in Willebroek gestaan.
Tijdens de week komde mij maar zelden tegen in de winkel, dan zit ik op den buro. Maar de zaterdag ben ik meestal wel in 1 van de winkels te vinden. Afgelopen 2 zaterdag in Tienen gestaan, nu 2 weken salon en derna weet ik nog ni...
Vroeger wel nog veel in Drongen gestaan. Echt wel cool jobke om te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Ik heb eene van 75 euro, echt brol maar da kan niet anders dan voor dat geld hé .. Ik krijg voor men nieuwjaar een nieuwe want de deze is echt niets waard ik trek die met men handen in notime uit elkaar dus als ik ooit eens val op men koppie zal dat geen lichte gevolgen hebben dus een nieuwe zit er aan te komen!
Comment
-
Ik heb een Shoei Multitec matzwarte systeemhelm gekocht in de RAD winkel in Brugge, was trouwens zeer tevreden over de service, goede kennis van zaken.
Als ik me niet vergis is de helm 400 euro + 40 voor de matte kleur en ik heb nog een zilver spiegelvizier a 70 (?) euro bijgekocht. Na zes maanden ben ik er nog altijd tevreden over, voor zover ik kan beoordelen is hij redelijk stil (kan niet echt vergelijken met gelijkaardige helmen). De pinlock (tegen damp) komt wel wat los van het scherm, net in het midden. Dus bij lage snelheden heb ik soms last van damp. Ik zal er eens mee naar de winkel gaan.
Tjeu: gebruik jij geen pinlock op je blauw vizier? Ik zie nochtans het wit pinnetje zitten. En ik zie dat je hetzelfde systeem hebt om het vizier te verwisselen. Handig systeem, door de "klik" weet je of hij echt vast zit. Misschien kijk ik wel eens voor een extra "stoere" integraal a la Simpson maar ik vind niet veel helmen waar ik in pas met mijn groot hoofdBijgevoegde Bestandeni 1 2 1/2 6
Comment
-
M'n Airoh had ik ook gekocht in de RAD shop in Brugge. Goeie service, goeie prijzen (was zo'n 10 of 20% korting dag) Hab daar ook m'n Daytona schoenen gekocht. Ik zou er zeker weer gaan, maar Caberg zit er niet in het gamma.
Die Shoei ziet er voor een systemmhelm ook heel goed uit.
slapeloze nacht manneke? Posten om 5u 's morgens...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik rij met Schuberth C2. Niet echt de goedkoopste systeemhelm (420 euro), maar degeljk afgewerkt, comfortabel om dragen, inclusief ingebouwd zonnevizier. Heb ook de Caberg geprobeerd, maar de kwaliteit ligt toch behoorlijk lager dan bij de C2 (de prijs ligt ook behoorlijk lager...)
Alleen het standaard vizier trekt op niets.... Zit zo'n folie vanbinnen op, die in stukjes los komt...
En over geluid heb ik niet te klagen... Grote ruit + C2 = geluiddstil. 'k luister naar den MP3 speler, zonder dat die zo hard moet staan dat ik het overige verkeer niet meer zou horen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk heb een Shoei Multitec matzwarte systeemhelm gekocht in de RAD winkel in Brugge, was trouwens zeer tevreden over de service, goede kennis van zaken.
Als ik me niet vergis is de helm 400 euro + 40 voor de matte kleur en ik heb nog een zilver spiegelvizier a 70 (?) euro bijgekocht. Na zes maanden ben ik er nog altijd tevreden over, voor zover ik kan beoordelen is hij redelijk stil (kan niet echt vergelijken met gelijkaardige helmen). De pinlock (tegen damp) komt wel wat los van het scherm, net in het midden. Dus bij lage snelheden heb ik soms last van damp. Ik zal er eens mee naar de winkel gaan.
Tjeu: gebruik jij geen pinlock op je blauw vizier? Ik zie nochtans het wit pinnetje zitten. En ik zie dat je hetzelfde systeem hebt om het vizier te verwisselen. Handig systeem, door de "klik" weet je of hij echt vast zit. Misschien kijk ik wel eens voor een extra "stoere" integraal a la Simpson maar ik vind niet veel helmen waar ik in pas met mijn groot hoofd
Wat betreft uw pinlock :
je moet uw vizier eens afhalen en eens goed naar die witte pinnekes kijken. Dan zal je zien dat die un center uit het middenstaat. Wanneer je dus 1 van beide of beide een halve toer draait, dan zal uwe pinlock weer mooi op spanning komen en zijn al uw problemen opgelost
Mijn blauw vizier is voorzien van pinlock, maar eigenlijk rij ik steeds zonder. Ook op mijn wit vizier zit ie er nooit op.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenM'n Airoh had ik ook gekocht in de RAD shop in Brugge. Goeie service, goeie prijzen (was zo'n 10 of 20% korting dag) Hab daar ook m'n Daytona schoenen gekocht. Ik zou er zeker weer gaan, maar Caberg zit er niet in het gamma.
Die Shoei ziet er voor een systemmhelm ook heel goed uit.
...
En Daytona botten zijn idd top, rij er zelf ook meeOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenIk rij met Schuberth C2. Niet echt de goedkoopste systeemhelm (420 euro), maar degeljk afgewerkt, comfortabel om dragen, inclusief ingebouwd zonnevizier. Heb ook de Caberg geprobeerd, maar de kwaliteit ligt toch behoorlijk lager dan bij de C2 (de prijs ligt ook behoorlijk lager...)
Alleen het standaard vizier trekt op niets.... Zit zo'n folie vanbinnen op, die in stukjes los komt...
En over geluid heb ik niet te klagen... Grote ruit + C2 = geluiddstil. 'k luister naar den MP3 speler, zonder dat die zo hard moet staan dat ik het overige verkeer niet meer zou horen...
SCHUBERTH Vizieren en Pinlocks Schuberth online shop. Laagste Prijs Garantie ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen ✓ 30-dagen retourrecht ✓
is stukken beter dan het origineel, maar wel niet goedkoop...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichtenslapeloze nacht manneke? Posten om 5u 's morgens...
Tjeu: bedankt voor de tip, ik probeer het volgende week. Zou wel tof zijn als het zo simpel is op te losseni 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenHehe, nee, het is mijn werkweek, dan zit ik 7 dagen in Duitsland en ik werk altijd 's nachts... Volgende week 7 dagen thuis in Brugge.
Tjeu: bedankt voor de tip, ik probeer het volgende week. Zou wel tof zijn als het zo simpel is op te lossen
Comment
-
Ik werk voor een bedrijf (www.cdsnet.de) dat wereldwijd techniekers inzet om de problemen van onze klanten op te lossen. Onze grootste klanten zijn EMC² en Quantum. Dit zijn marktleiders op data storage en data network vlak. Je kan het best vergelijken met een dispatch/callcenter, al zijn onze taken meer divers dan dat. Ik ben teamleader in 1 van de 2 nightshifts, dus ik moet ervoor zorgen dat alles goed verloopt. Dit is heel simpel uitgelegd wat ik ongeveer doe.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk werk voor een bedrijf (www.cdsnet.de) dat wereldwijd techniekers inzet om de problemen van onze klanten op te lossen. Onze grootste klanten zijn EMC² en Quantum. Dit zijn marktleiders op data storage en data network vlak. Je kan het best vergelijken met een dispatch/callcenter, al zijn onze taken meer divers dan dat. Ik ben teamleader in 1 van de 2 nightshifts, dus ik moet ervoor zorgen dat alles goed verloopt. Dit is heel simpel uitgelegd wat ik ongeveer doe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDus gij kunt mij helpen met Duits eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenJa gast, ik heb hier nog nen héle werkbundel liggen ze 'k Snap er niks meer van. Akkusativ, Dativ, Genetiv, .... Die, Das, Der, Den, Dem, Einem, Einer, Eines, Eine, Ein, ... Mo vent toch
Comment
-
Aaah, Duitse les. Ben altijd met d ehakken over de sloot geraakt.
't Rare was dat ik het behoorlijk kon praten en hoe langer ik bezig hoe beter het ging. Tot ik schriftelijk examen moest afleggen...
Die C2 is idd wel super. M'n schoonbroer heeft die ook en wil niets anders meer. Caberg is idd niet vergelijkbaar, qua prijs en kwaliteit. Maar m'n Rhyno was een stuk goedkoper dan die Airoh SV55 maar wel stukken betere pasvorm en veel stiller (door de betere pasvorm natuurlijk).
Elk hoofd is uniek en wat voor de ene super is, past niet goed voor iemand anders.
Passen passen en nog eens passen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment