Oorspronkelijk geplaatst door Tracer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIemand zou hem eens een PMmeke moete sturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenik hou u nie tegen
Slaapwel, Dils
Iedere keer ik u nu zie... Dan... Dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIk ging net gaan slapen se. Ik zal em morgen eentje sturen
Slaapwel, Dils
Iedere keer ik u nu zie... Dan... Dan...
Slaapwel 69
Comment
-
Ik draag eigenlijk altijd oordoppen, vooral ter preventie. Het is in het begin even wennen, maar nu kan ik niet meer zonder. Ik wil op m'n 50ste nog naar den televies kunnen kijken
Vanaf 85db krijg je gehoorschade na enkele minuten. Er zijn test gedaan en bijna geen enkele helm komt aan die 85db.
Nu heb ik deze fit-all dopjes
maar die zijn duidelijk aan vervanging toe. Soit, I'll keep you informed.
EEn je moet die idd vochtig inbrengen. Maar ik maak m'n vingers even nat en doe ze zo in. Eraan lekken lijkt me niet zo smakelijk... En zodra die 1 minuut inzitten voel je ze al niet meer.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk draag eigenlijk altijd oordoppen, vooral ter preventie. Het is in het begin even wennen, maar nu kan ik niet meer zonder. Ik wil op m'n 50ste nog naar den televies kunnen kijken
Vanaf 85db krijg je gehoorschade na enkele minuten. Er zijn test gedaan en bijna geen enkele helm komt aan die 85db.
EEn je moet die idd vochtig inbrengen. Maar ik maak m'n vingers even nat en doe ze zo in. Eraan lekken lijkt me niet zo smakelijk... En zodra die 1 minuut inzitten voel je ze al niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenja maar zo'n ruiten zijn vrij hoog, ik kan je vertellen achter da ruitje van de mijne, no way dat dat bescherming biedt
Hopelijk hoort den Benny mij niet bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk draag eigenlijk altijd oordoppen, vooral ter preventie. Het is in het begin even wennen, maar nu kan ik niet meer zonder. Ik wil op m'n 50ste nog naar den televies kunnen kijken
EEn je moet die idd vochtig inbrengen. Maar ik maak m'n vingers even nat en doe ze zo in. Eraan lekken lijkt me niet zo smakelijk... En zodra die 1 minuut inzitten voel je ze al niet meer.
Comment
-
Die kosten bij Rad 23,95 denk ik. Werken goed, maar wil eens wat anders testen.
Je hoort je moto nog, maar als je aan 80-100 rijdt, vermindert dat ook.
Voor wie eens wil nagaan of er al schade is: http://www.hoortest.nl/hoortest.html
ga die seffens ook eens doen.
edit: De uitslag is goed. Meer uitleg krijg je niet.Last edited by Hayes; 05/02/2008, 13:13.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDie kosten bij Rad 23,95 denk ik. Werken goed, maar wil eens wat anders testen.
Voor wie eens wil nagaan of er al schade is: http://www.hoortest.nl/hoortest.html
edit: De uitslag is goed. Meer uitleg krijg je niet.
ja ge moet nog iets horen op de moto, juist dat gebulder van de wind moet wat gedempt worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDie kosten bij Rad 23,95 denk ik. Werken goed, maar wil eens wat anders testen.
edit: De uitslag is goed. Meer uitleg krijg je niet.
Comment
-
Ik wil hier geen oordop-goeroe worden, maar dit is wel interessant:
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaar ben ik niet mee akkoord hoor. Achter een windscherm heb je véél minder windgeruis. Zelf ondervonden op ne GS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenJuist, achter de ruit van mijne scooter heb ik totaal geen last van lawaai f turbulentie.... Ik rij veelal met nen MP3 in mijn oren. En zonder overdreven luid te staan, kan ik rustig meeneurieën....
Check het topic maar ff, we verwachten je deze keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichtennu het hier over ruiten gaat. Hoe zit het met ENO?
Met de MP3 in de oortjes, en ik kan nog volop luisteren naar 'omgevingsgeluid' (bv mijn motorke, ne ziekenwagen,...)
By the way : 'k probeer op 9 maart naar Werchter te komen.... Dan kan je zelf eens ondervinden hoe het rijdt met een etalageruit :-)))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIemand zou hem eens een PMmeke moete sturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenHeb het nogal druk gehad, had je opmerking dus nog niet gelezen.... Dus, OK, begin maar weer te lachen, maar ik zit inderdaad VOLLEDIG uit tocht, turbulentie en lawaai..... Het is zelfs zo dat ik nog met moeite met het vizier volledig dicht kan rijden. Heb te weinig tocht om de binnenkant van mijn vizier proper te houden...
Met de MP3 in de oortjes, en ik kan nog volop luisteren naar 'omgevingsgeluid' (bv mijn motorke, ne ziekenwagen,...)
By the way : 'k probeer op 9 maart naar Werchter te komen.... Dan kan je zelf eens ondervinden hoe het rijdt met een etalageruit :-)))
Da's natuurlijk wel een enorm voordeel dat ge niet zoveel last hebt van die wind. Ik heb wél een oplossing gevonden: ik heb Apple In-Ears op m'n iPod gezet. Dat zijn echt oordopjes precies die helemaal aansluiten aan je oor. Ik gebruik ze als dopjes, maar ik kan ook perfect naar muziek luisteren zonder veel last te hebben. Daarenboven zitten er 3 speakers in: 1 voor de lage tonen, 1 voor de hoge tonen & 1 voor de bassen. Perfect gewoon !
Da's bon, we verwachten u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenOK, OK, ik doe mijn best om met mijn 'mobiletteke' tot in Werchter te geraken..... Zal mij misschien niet meteen op mijn gemak voelen tussen al die grote, zware jongens... Maar ja : d'er moet er eentje de kleinste zijn. Ge gaat er natuurlijk rekening moeten mee houden, als ge mij meeneemt op zo'n tochtje, dat mijn scooterke het bij 100km/u voor bekeken houdt. :-))))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenAllé vent, ik rijd ook maar met nen 125 ze Eneuhm, ge kunt goed mee met de ritjes van AW ze Vorige keer op den dijk heb ik fameus moeten 'werken', maar ik kon volgen en damn, et was fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat waren daar inderdaad wel mooie wegen in Zeeland. En bijna geen kat te zien, en geen flitspalen.
Comment
Comment