Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show your helmet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb deze

Bent u op zoek naar oordoppen voor een festival, concert, tijdens het zwemmen, slapen, schieten, motorrijden of werk? Kijk dan op Variphone.com!

geen idee of ze goed zijn, want ik heb ze nog niet gebruikt op de brommer

Comment

• Die zijn op maat gemaakt hé? Die zullen dan wel goed werken. Maar de prijs is ook in verhouding. En je moet ze normaal na 2-3 jaar ook sowieso vervangen omdat je oren de weinige delen van je lichaam zijn die heel je leven blijven groeien (en dus ook veranderen).

Dat belooft binnen 40 jaar...
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Die zijn op maat gemaakt hé? Die zullen dan wel goed werken. Maar de prijs is ook in verhouding. En je moet ze normaal na 2-3 jaar ook sowieso vervangen omdat je oren de weinige delen van je lichaam zijn die heel je leven blijven groeien (en dus ook veranderen).

Dat belooft binnen 40 jaar...
        De neus ook als ik het goed voor heb hè

Terug ontopic?

Comment

• Morgen mag mijn helmpje binnen en wordt hij onder garantie gemaakt. Eindelijk
          Ben eens benieuwd wat ik als vervanghelm ga krijgen

Comment

• Kan er mij iemand es goede websites geven waar ik prijzen en modellen vind van motorkledij? Dank u wel!

Comment

• ik zou een open helm willen kopen voor op circuitdagen ( die gesloten zijn veel te warm) waar kan ik daar het best achter gaan zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Kan er mij iemand es goede websites geven waar ik prijzen en modellen vind van motorkledij? Dank u wel!

www.rad.be

Daar vinde alles wadde moet hebben
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  ik zou een open helm willen kopen voor op circuitdagen ( die gesloten zijn veel te warm) waar kan ik daar het best achter gaan zien?
                  Zie mijn bovenstaande post
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    www.rad.be

Daar vinde alles wadde moet hebben
                    Merci!

Comment

• Weet er iemand of een Roof-helm goed is van kwaliteit ?

Ik zou deze aanschaffen voor mijn scooter omdat ik de onderkant bij goed weer kan overklappen en op die manier een jet-helm krijg.

Comment

• Vandaag met mijn Schuberth C2 systeemhelm terug naar de winkel gegaan (3 maand oud)... Antidampfolie (of dergeijke) komt los. En dat is geen zicht... Geen probleem voor de handelaar. Ging kijken of hij zelf iets kon doen, of anders zal er tegen donderdag een nieuw vizier (in garantie) geplaatst zijn.
                        In ieder geval : er komt een pinloc-vizierke in... Heeft er hier iemand tenandere ervaring met pinlock?
                        Vervanghelm heb ik niet gekregen. Heb hier nog ne jethelm van Lazer liggen, kan ik hem deze week eens uitproberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                          Weet er iemand of een Roof-helm goed is van kwaliteit ?

Ik zou deze aanschaffen voor mijn scooter omdat ik de onderkant bij goed weer kan overklappen en op die manier een jet-helm krijg.
                          Heb daar nog niet zo veel klachten over gehoord. Al zijn het best wel prijzige mutsen.

Dus prijs-kwaliteit is zozo.... Imago is wel lekker cool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                            Vandaag met mijn Schuberth C2 systeemhelm terug naar de winkel gegaan (3 maand oud)... Antidampfolie (of dergeijke) komt los. En dat is geen zicht... Geen probleem voor de handelaar. Ging kijken of hij zelf iets kon doen, of anders zal er tegen donderdag een nieuw vizier (in garantie) geplaatst zijn.
                            In ieder geval : er komt een pinloc-vizierke in... Heeft er hier iemand tenandere ervaring met pinlock?
                            Vervanghelm heb ik niet gekregen. Heb hier nog ne jethelm van Lazer liggen, kan ik hem deze week eens uitproberen.

Pinlock is nog steeds dé referentie als het aankomt op antidampsystemen. Zeer gebruiksvriendelijk en efficient!
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                              Heb daar nog niet zo veel klachten over gehoord. Al zijn het best wel prijzige mutsen.

Dus prijs-kwaliteit is zozo.... Imago is wel lekker cool.

Ik heb daar wel al veel klachten over gehoord
                              Hangt er eigenlijk vanaf wat je ermee wilt doen

Maar ze zijn wel cool, da klopt
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Mensen die Roof kopen, doen dat meestal voor de look en imago. Het zijn niet de stilste helms (weer van horen zeggen natuurlijk), maar ze zullen je koppie wel beschermen.

Maar ik vind de prijs iets te prijzig voor wat je ervoor krijgt.

Comment

• volgens mij zijn ze niet meer leverbaar die roof-en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    volgens mij zijn ze niet meer leverbaar die roof-en
                                    Jawel hoor, hebben zelf een nieuw model uit
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Jawel hoor, hebben zelf een nieuw model uit
                                      Jep, ik heb er staan naar kijken

Ik ga toch voor de Roof gaan, ik vind het een knappe helm, ondanks de prijs.

Comment

• heb dezlfde en ben er ook enorm tevreden van!

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                        Mijn helmen :

Shark RSR Carl Fogarty Replica en RSR2 Carl Fogarty Replica
                                        Ik heb Shark gekozen omdat het bijzonder lichte helmen zijn (alleszins bij aankoop toch). Ik volg de evolutie niet op de markt.
                                        Ze waren ook vrij duur in aanschaf (ik dacht +/- 6OO€)

het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mobilelord Bekijk Berichten
                                          heb dezlfde en ben er ook enorm tevreden van!
                                          Hahaha, da's mijne vervang helm

Da's wel dikke afgang eigenlijk. Mijne vervanghelm is duurder en mooier dan den helm die nu wordt hersteld onder garantie

Comment

Working...
                                          X