Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die zijn op maat gemaakt hé? Die zullen dan wel goed werken. Maar de prijs is ook in verhouding. En je moet ze normaal na 2-3 jaar ook sowieso vervangen omdat je oren de weinige delen van je lichaam zijn die heel je leven blijven groeien (en dus ook veranderen).
Dat belooft binnen 40 jaar...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Die zijn op maat gemaakt hé? Die zullen dan wel goed werken. Maar de prijs is ook in verhouding. En je moet ze normaal na 2-3 jaar ook sowieso vervangen omdat je oren de weinige delen van je lichaam zijn die heel je leven blijven groeien (en dus ook veranderen).
Vandaag met mijn Schuberth C2 systeemhelm terug naar de winkel gegaan (3 maand oud)... Antidampfolie (of dergeijke) komt los. En dat is geen zicht... Geen probleem voor de handelaar. Ging kijken of hij zelf iets kon doen, of anders zal er tegen donderdag een nieuw vizier (in garantie) geplaatst zijn.
In ieder geval : er komt een pinloc-vizierke in... Heeft er hier iemand tenandere ervaring met pinlock?
Vervanghelm heb ik niet gekregen. Heb hier nog ne jethelm van Lazer liggen, kan ik hem deze week eens uitproberen.
Vandaag met mijn Schuberth C2 systeemhelm terug naar de winkel gegaan (3 maand oud)... Antidampfolie (of dergeijke) komt los. En dat is geen zicht... Geen probleem voor de handelaar. Ging kijken of hij zelf iets kon doen, of anders zal er tegen donderdag een nieuw vizier (in garantie) geplaatst zijn.
In ieder geval : er komt een pinloc-vizierke in... Heeft er hier iemand tenandere ervaring met pinlock?
Vervanghelm heb ik niet gekregen. Heb hier nog ne jethelm van Lazer liggen, kan ik hem deze week eens uitproberen.
Pinlock is nog steeds dé referentie als het aankomt op antidampsystemen. Zeer gebruiksvriendelijk en efficient!
Mensen die Roof kopen, doen dat meestal voor de look en imago. Het zijn niet de stilste helms (weer van horen zeggen natuurlijk), maar ze zullen je koppie wel beschermen.
Maar ik vind de prijs iets te prijzig voor wat je ervoor krijgt.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Shark RSR Carl Fogarty Replica en RSR2 Carl Fogarty Replica
Ik heb Shark gekozen omdat het bijzonder lichte helmen zijn (alleszins bij aankoop toch). Ik volg de evolutie niet op de markt.
Ze waren ook vrij duur in aanschaf (ik dacht +/- 6OO€)
het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen
Comment