Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show your helmet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook hier een shuberth C2 mutske
    Voor mij niks anders meer
    Duur, maar het geld meer dan waard!

Comment

• Ja, na 2 weken met een jet-helm getoerd te hebben, vandaag terug met de Schuberth de baan op.... Met nieuw vizier, en met pinlock erin....
      Wat een plezier.... Voor mij ook niets meer anders hoor.
      En ja : die prijs. Kwaliteit moet betaald worden. En ten opzichte van die betere helmen van Shoei en Shark zeker en vast nog goedkoop...

Comment

• Vandaag m'n Shark S800 Sulfur weer gaan afhalen, hij werd gemaakt onder garantie.

Ik heb er een nieuw vizier bijgekregen. 'k Heb dan maar ineens een spiegelviziertje aangeschaft

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
            knap schone geste, zo'n vizier kost al 50 euro ik moet mij nog eens een spiegelvizier aanschaffen want dat andere blauwe is bekrast tijdens tvallen vorig jaar
            1978 BMW E21 323i
            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• 't Koste 59 euro

Wel strak.

Dat zwart ovaaltje vooraan was voordien wit, nu is't zwart en ik vind het eigenlijk veel beter zo

Morge wat showkes op school met mn nieuwe viziertje

Comment

't Koste 59 euro

Wel strak.

Dat zwart ovaaltje vooraan was voordien wit, nu is't zwart en ik vind het eigenlijk veel beter zo

Morge wat showkes op school met mn nieuwe viziertje
                kvind dat vooral leuk op straat, ge kunt iedereen aankijken zonder dat ze het doorhebben
                1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                  kvind dat vooral leuk op straat, ge kunt iedereen aankijken zonder dat ze het doorhebben
                  Inderdaad

Wat ik altijd opmerk, is dat als mensen naar u kijken, dat die écht blijven kijken. Dan denk ik zo: "mensen, hebde ni door da ik wél kan zien hoe'n koppe jullie nu trekke?"

Da's ook altij héél handig als ge nen afgang maakt

Comment

Inderdaad

Wat ik altijd opmerk, is dat als mensen naar u kijken, dat die écht blijven kijken. Dan denk ik zo: "mensen, hebde ni door da ik wél kan zien hoe'n koppe jullie nu trekke?"

Da's ook altij héél handig als ge nen afgang maakt
                    helemaal waar ik ga toch binnekort nog eens een nieuw vizier halen ze, voor alst beter weer wordt
                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Donker viziertje is idd nen must

Is echt zo zalig. Mee dak ver altijd mee mijn donker vizier rij, kan niemand mij herkennen. Maar anderzijds heeft iedereen mij gezien door mijn oorkes op mijnen helm.

Ondertussen heb ik al paar keer mensen horen praten :

-Ja, deze morgen was "de katte" der weer op zijnen moto.
                      -Joat, kheb em uuk zien rije!

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Op mijn Schuberth zit zo'n ingebouwd donker vizier.... Dan pas ziet ge mensen kijken wanneer dat naar beneden is. Komt tot ongeveer de helft van mijn normale vizier... Mijn vrouw noemt mij dan altijd 'robocop'. Is niet zo cool als een volledig spiegelvizier, maar wle dubbel zo handig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Donker viziertje is idd nen must

Is echt zo zalig. Mee dak ver altijd mee mijn donker vizier rij, kan niemand mij herkennen. Maar anderzijds heeft iedereen mij gezien door mijn oorkes op mijnen helm.

Ondertussen heb ik al paar keer mensen horen praten :

-Ja, deze morgen was "de katte" der weer op zijnen moto.
                          -Joat, kheb em uuk zien rije!

of van die hanekammekes die mensen waar ik mee meeging nr circuit reden toen allemaal met die hanekammekes, ook opt straat iedereen herkent hen direct natuurlijk
                          1978 BMW E21 323i

Comment

• zo'n hanekam komt hier ook soms voorbij. een fluogroene kam op een SP1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              zo'n hanekam komt hier ook soms voorbij. een fluogroene kam op een SP1.
                              op een zxr forum waar ik ook op zit is er zo'n inkoopactie geweest voor die hanekammen bij mij komt dat er nog niet op zene
                              1978 BMW E21 323i

Comment

• een geluk.
                                allez dat zicht.

'kheb zo ooit eens met mijn waalse kangaroo naast een camino-boy gestaan. zo met een paardestaart door zijn petje achteraan. doet die zijn petje af.....hangt die staart daar aan.
                                Was ik content dat ik een helm op had. (nolan N37 dacht ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  een geluk.
                                  allez dat zicht.

'kheb zo ooit eens met mijn waalse kangaroo naast een camino-boy gestaan. zo met een paardestaart door zijn petje achteraan. doet die zijn petje af.....hangt die staart daar aan.
                                  Was ik content dat ik een helm op had. (nolan N37 dacht ik)
                                  maakt da mee
                                  1978 BMW E21 323i

Comment

op een zxr forum waar ik ook op zit is er zo'n inkoopactie geweest voor die hanekammen bij mij komt dat er nog niet op zene

"k Heb er net éne gekocht

Comment

• Comment

• nen echte poser hé gij
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

nen echte poser hé gij

Comment

Working...
                                          X