Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, na 2 weken met een jet-helm getoerd te hebben, vandaag terug met de Schuberth de baan op.... Met nieuw vizier, en met pinlock erin....
Wat een plezier.... Voor mij ook niets meer anders hoor.
En ja : die prijs. Kwaliteit moet betaald worden. En ten opzichte van die betere helmen van Shoei en Shark zeker en vast nog goedkoop...
knap schone geste, zo'n vizier kost al 50 euro ik moet mij nog eens een spiegelvizier aanschaffen want dat andere blauwe is bekrast tijdens tvallen vorig jaar
kvind dat vooral leuk op straat, ge kunt iedereen aankijken zonder dat ze het doorhebben
Inderdaad
Wat ik altijd opmerk, is dat als mensen naar u kijken, dat die écht blijven kijken. Dan denk ik zo: "mensen, hebde ni door da ik wél kan zien hoe'n koppe jullie nu trekke?"
Da's ook altij héél handig als ge nen afgang maakt
Wat ik altijd opmerk, is dat als mensen naar u kijken, dat die écht blijven kijken. Dan denk ik zo: "mensen, hebde ni door da ik wél kan zien hoe'n koppe jullie nu trekke?"
Da's ook altij héél handig als ge nen afgang maakt
helemaal waar ik ga toch binnekort nog eens een nieuw vizier halen ze, voor alst beter weer wordt
Is echt zo zalig. Mee dak ver altijd mee mijn donker vizier rij, kan niemand mij herkennen. Maar anderzijds heeft iedereen mij gezien door mijn oorkes op mijnen helm.
Ondertussen heb ik al paar keer mensen horen praten :
-Ja, deze morgen was "de katte" der weer op zijnen moto.
-Joat, kheb em uuk zien rije!
Op mijn Schuberth zit zo'n ingebouwd donker vizier.... Dan pas ziet ge mensen kijken wanneer dat naar beneden is. Komt tot ongeveer de helft van mijn normale vizier... Mijn vrouw noemt mij dan altijd 'robocop'. Is niet zo cool als een volledig spiegelvizier, maar wle dubbel zo handig...
Is echt zo zalig. Mee dak ver altijd mee mijn donker vizier rij, kan niemand mij herkennen. Maar anderzijds heeft iedereen mij gezien door mijn oorkes op mijnen helm.
Ondertussen heb ik al paar keer mensen horen praten :
-Ja, deze morgen was "de katte" der weer op zijnen moto.
-Joat, kheb em uuk zien rije!
of van die hanekammekes die mensen waar ik mee meeging nr circuit reden toen allemaal met die hanekammekes, ook opt straat iedereen herkent hen direct natuurlijk
'kheb zo ooit eens met mijn waalse kangaroo naast een camino-boy gestaan. zo met een paardestaart door zijn petje achteraan. doet die zijn petje af.....hangt die staart daar aan.
Was ik content dat ik een helm op had. (nolan N37 dacht ik)
'kheb zo ooit eens met mijn waalse kangaroo naast een camino-boy gestaan. zo met een paardestaart door zijn petje achteraan. doet die zijn petje af.....hangt die staart daar aan.
Was ik content dat ik een helm op had. (nolan N37 dacht ik)
Comment