precies nen stijve borstel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
precies nen stijve borstel.
ge gaat die toch opzetten bij de volgende meeting hé? kannek em ook eens opzetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenBere
Plak hem wel maar vast é, anders zijde em binnen de kortste keren kwijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
ge gaat die toch opzetten bij de volgende meeting hé? kannek em ook eens opzetten
Vandaag in Kallo een meiske leren kennen met een CBF250... Ik reed met haar oortjes en zij met mijne kam
'k Heb de 140 getikt en die kam blijft toch goed staan. Nuja, die 14pk'tjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenTuurlijk Dilske
Vandaag in Kallo een meiske leren kennen met een CBF250... Ik reed met haar oortjes en zij met mijne kam
'k Heb de 140 getikt en die kam blijft toch goed staan. Nuja, die 14pk'tjes
ja ik bedoel dus wel 'hoge snelheden' hé Sebas
j/k
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat kan inderdaad wel zijn. En ja, ne GS heeft geen stroomlijn hé, dat weten we allemaal.
Hopelijk hoort den Benny mij niet bezig.
Om on-topic te blijven... Mijnen Schuberth C2 bevalt prima, en als ik ook nog oordoppen indoe, moet ik altijd op den toerenteller kijken om te weten wanneer ik moet opschakelen. Zo stil... ge houdt het niet voor mogelijk.
PS : Het is dan ook geen Remus open uitlaat onder een vette Buell...
Groeten,
Benny.
Comment
-
Om on-topic te blijven... Mijnen Schuberth C2 bevalt prima, en als ik ook nog oordoppen indoe, moet ik altijd op den toerenteller kijken om te weten wanneer ik moet opschakelen. Zo stil... ge houdt het niet voor mogelijk
'k Heb het hier nog gezegd... komt ge ne GS tegen, maakt ge veel kans dat er iemand met nen C2 opzit :-)). Zouden ze die motoren echt met nen C2 standaard afleveren?
Maar 't is een feit : C2 + oordopjes = stilte. Ikzelf gebruik dus de C2 met nen MP3 speler. Dan hoor ik mijn motor toch nog een beetje...
Comment
-
ziet er goed uit Takke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Hoeveel zou ik moeten betalen voor een helm met volgende eisen:
- voldoende stevig en veilig
- integraalhelm
- mag niet te snel aandampen
- wat windgeruis kan geen kwaad, maar hoe minder lawaai hoe beter
- voornamelijk voor karting/trackday's, maar een eventueel ritje op de moto moet ook kunnen
Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoeveel zou ik moeten betalen voor een helm met volgende eisen:
- integraalhelm
- voornamelijk voor karting/trackday's, maar een eventueel ritje op de moto moet ook kunnen
Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoeveel zou ik moeten betalen voor een helm met volgende eisen:
- integraalhelm
Thanks!
Awel ja, 150 euro voila
Van waar zijde ergens? Dan kan ik u eventueel een goei adreske aanraden...
Edit, ik zie net dadde van Aalter zijt
Ga anders eens gaan kijken in de rad (www.rad.be).
Zegt dat Tjeu gezegd heeft da ze u daar iets vree goe prijs/kwaliteit gingen aanraden, en dan kunde mee een gerust hard en een mooie deal naar huis gaan
(ik heb daar zelf jaren gewerkt, dus ze kennen mij daar zeker )Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenja jong.... tegenwoordig ebde al cava helmen voor 150 euro.
Awel ja, 150 euro voila
Van waar zijde ergens? Dan kan ik u eventueel een goei adreske aanraden...
Comment
Comment