Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show your helmet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• precies nen stijve borstel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

precies nen stijve borstel.

ge gaat die toch opzetten bij de volgende meeting hé? kannek em ook eens opzetten
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• ik zou hem 90° draaien. dan kan je tijdens de volgende meetings stoppies doen, en ondertussen de baan kuisen. dan slipt je voorwiel niet weg op kreizels.

Comment

• Bere

Plak hem wel maar vast é, anders zijde em binnen de kortste keren kwijt...
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
            Bere

Plak hem wel maar vast é, anders zijde em binnen de kortste keren kwijt...
            ja die zuignappen kunnen dat toch niet houden tegen van die hogere snelheden kvroeg mij dat al af of dat lang kon houden
            1978 BMW E21 323i

Comment

• Heb mijn oorkes ook geplakt. Nu zijn ze +270 km/h proof

Mijnen nek daar en tegen... Ge kunt u ni voorstellen hoeveel extra druk zo 2 kleine oortje geven.
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten

ge gaat die toch opzetten bij de volgende meeting hé? kannek em ook eens opzetten
                Tuurlijk Dilske
                Vandaag in Kallo een meiske leren kennen met een CBF250... Ik reed met haar oortjes en zij met mijne kam

'k Heb de 140 getikt en die kam blijft toch goed staan. Nuja, die 14pk'tjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                  Tuurlijk Dilske
                  Vandaag in Kallo een meiske leren kennen met een CBF250... Ik reed met haar oortjes en zij met mijne kam

'k Heb de 140 getikt en die kam blijft toch goed staan. Nuja, die 14pk'tjes
                  grrr

ja ik bedoel dus wel 'hoge snelheden' hé Sebas

j/k
                  1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten

zalig!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Dat kan inderdaad wel zijn. En ja, ne GS heeft geen stroomlijn hé, dat weten we allemaal.

Hopelijk hoort den Benny mij niet bezig.
                      Hela hela, Wel een beetje laat, maar ik heb 't gehoord... Maar inderdaad, de ruit van nen GS is te groot, daarom heb ik er ook 12 cm afgezaagd.

Om on-topic te blijven... Mijnen Schuberth C2 bevalt prima, en als ik ook nog oordoppen indoe, moet ik altijd op den toerenteller kijken om te weten wanneer ik moet opschakelen. Zo stil... ge houdt het niet voor mogelijk.

PS : Het is dan ook geen Remus open uitlaat onder een vette Buell...

Groeten,
                      Benny.

Comment

• Om on-topic te blijven... Mijnen Schuberth C2 bevalt prima, en als ik ook nog oordoppen indoe, moet ik altijd op den toerenteller kijken om te weten wanneer ik moet opschakelen. Zo stil... ge houdt het niet voor mogelijk

'k Heb het hier nog gezegd... komt ge ne GS tegen, maakt ge veel kans dat er iemand met nen C2 opzit :-)). Zouden ze die motoren echt met nen C2 standaard afleveren?

Maar 't is een feit : C2 + oordopjes = stilte. Ikzelf gebruik dus de C2 met nen MP3 speler. Dan hoor ik mijn motor toch nog een beetje...

Comment

• Vandaag nieuwe helm gaan halen en in de rapte e fotoke genomen, kzal in de week - als den brommer ook gekuist is - is propere fotokes pakken

Comment

• ziet er goed uit Takke
                            1978 BMW E21 323i

Comment

• Net helm gekocht, en bijpassende quad

Bril is voor later, tegen dat de quad goed ingereden is

Comment

• Ik heb mezelf een nieuw helmke gekocht se. (autosportgekeurd!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                  Vandaag nieuwe helm gaan halen en in de rapte e fotoke genomen, kzal in de week - als den brommer ook gekuist is - is propere fotokes pakken

Beetje laat gezien... Is knap helmpje! En zal wss wel lekker comfi zitten! Zelf 2 sharks gehad (eentje heb ik nog steeds) en altijd lekker comfi gevonden! Waren beide wel aan de lawaaierige kant (understedment) en alles behalve luchtdicht enzo (en toch aandampen dat lieve deugd was...), maar toch, die zaten echt wel heerlijk! Goeie herinneringen aan! Volgende wordt mss weer een shark!
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Hoeveel zou ik moeten betalen voor een helm met volgende eisen:

- voldoende stevig en veilig
                                    - integraalhelm
                                    - mag niet te snel aandampen
                                    - wat windgeruis kan geen kwaad, maar hoe minder lawaai hoe beter
                                    - voornamelijk voor karting/trackday's, maar een eventueel ritje op de moto moet ook kunnen

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Hoeveel zou ik moeten betalen voor een helm met volgende eisen:

- integraalhelm
                                      - voornamelijk voor karting/trackday's, maar een eventueel ritje op de moto moet ook kunnen

Thanks!
                                      250-300 euro ongeveer? alé zoveel wil ik toch op z'n minst uitgeven aan een goede helm hé
                                      1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Hoeveel zou ik moeten betalen voor een helm met volgende eisen:

- integraalhelm

Thanks!
                                        ja jong.... tegenwoordig ebde al cava helmen voor 150 euro.
                                        Awel ja, 150 euro voila

Van waar zijde ergens? Dan kan ik u eventueel een goei adreske aanraden...

Edit, ik zie net dadde van Aalter zijt

Ga anders eens gaan kijken in de rad (www.rad.be).
                                        Zegt dat Tjeu gezegd heeft da ze u daar iets vree goe prijs/kwaliteit gingen aanraden, en dan kunde mee een gerust hard en een mooie deal naar huis gaan
                                        (ik heb daar zelf jaren gewerkt, dus ze kennen mij daar zeker )
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          ja jong.... tegenwoordig ebde al cava helmen voor 150 euro.
                                          Awel ja, 150 euro voila

Van waar zijde ergens? Dan kan ik u eventueel een goei adreske aanraden...
                                          mja misschien inderdaad eerder in die prijsklasse gaan zoeken eigenlijk als hij maar sporadisch gebruikt wordt. De extra centen geef je meestal uit aan meer comfort en design
                                          1978 BMW E21 323i

Comment

Working...
                                          X