Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou hem 90° draaien. dan kan je tijdens de volgende meetings stoppies doen, en ondertussen de baan kuisen. dan slipt je voorwiel niet weg op kreizels.
Dat kan inderdaad wel zijn. En ja, ne GS heeft geen stroomlijn hé, dat weten we allemaal.
Hopelijk hoort den Benny mij niet bezig.
Hela hela, Wel een beetje laat, maar ik heb 't gehoord... Maar inderdaad, de ruit van nen GS is te groot, daarom heb ik er ook 12 cm afgezaagd.
Om on-topic te blijven... Mijnen Schuberth C2 bevalt prima, en als ik ook nog oordoppen indoe, moet ik altijd op den toerenteller kijken om te weten wanneer ik moet opschakelen. Zo stil... ge houdt het niet voor mogelijk.
PS : Het is dan ook geen Remus open uitlaat onder een vette Buell...
Om on-topic te blijven... Mijnen Schuberth C2 bevalt prima, en als ik ook nog oordoppen indoe, moet ik altijd op den toerenteller kijken om te weten wanneer ik moet opschakelen. Zo stil... ge houdt het niet voor mogelijk
'k Heb het hier nog gezegd... komt ge ne GS tegen, maakt ge veel kans dat er iemand met nen C2 opzit :-)). Zouden ze die motoren echt met nen C2 standaard afleveren?
Maar 't is een feit : C2 + oordopjes = stilte. Ikzelf gebruik dus de C2 met nen MP3 speler. Dan hoor ik mijn motor toch nog een beetje...
Vandaag nieuwe helm gaan halen en in de rapte e fotoke genomen, kzal in de week - als den brommer ook gekuist is - is propere fotokes pakken
Beetje laat gezien... Is knap helmpje! En zal wss wel lekker comfi zitten! Zelf 2 sharks gehad (eentje heb ik nog steeds) en altijd lekker comfi gevonden! Waren beide wel aan de lawaaierige kant (understedment) en alles behalve luchtdicht enzo (en toch aandampen dat lieve deugd was...), maar toch, die zaten echt wel heerlijk! Goeie herinneringen aan! Volgende wordt mss weer een shark!
Hoeveel zou ik moeten betalen voor een helm met volgende eisen:
- voldoende stevig en veilig
- integraalhelm
- mag niet te snel aandampen
- wat windgeruis kan geen kwaad, maar hoe minder lawaai hoe beter
- voornamelijk voor karting/trackday's, maar een eventueel ritje op de moto moet ook kunnen
- integraalhelm
- voornamelijk voor karting/trackday's, maar een eventueel ritje op de moto moet ook kunnen
Thanks!
250-300 euro ongeveer? alé zoveel wil ik toch op z'n minst uitgeven aan een goede helm hé
- integraalhelm
Thanks!
ja jong.... tegenwoordig ebde al cava helmen voor 150 euro.
Awel ja, 150 euro voila
Van waar zijde ergens? Dan kan ik u eventueel een goei adreske aanraden...
Edit, ik zie net dadde van Aalter zijt
Ga anders eens gaan kijken in de rad (www.rad.be).
Zegt dat Tjeu gezegd heeft da ze u daar iets vree goe prijs/kwaliteit gingen aanraden, en dan kunde mee een gerust hard en een mooie deal naar huis gaan
(ik heb daar zelf jaren gewerkt, dus ze kennen mij daar zeker )
ja jong.... tegenwoordig ebde al cava helmen voor 150 euro.
Awel ja, 150 euro voila
Van waar zijde ergens? Dan kan ik u eventueel een goei adreske aanraden...
mja misschien inderdaad eerder in die prijsklasse gaan zoeken eigenlijk als hij maar sporadisch gebruikt wordt. De extra centen geef je meestal uit aan meer comfort en design
Comment