Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show your helmet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten

Ik ga binnenkort ook ééntje bijkopen, wschlk Shoei 1000
    ik heb hier een foldertje in mn handen van louis (DE), shoei XR1000 voor €349.
    en op fc-moto staat er een model voor 299,95, kweet niet wat je in Belgie betaalt, maar je moet anders maar eens kijken he, wie weet scheelt het een stuk en kan ik eens passeren.
    i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
      ik heb hier een foldertje in mn handen van louis (DE), shoei XR1000 voor €349.
      en op fc-moto staat er een model voor 299,95, kweet niet wat je in Belgie betaalt, maar je moet anders maar eens kijken he, wie weet scheelt het een stuk en kan ik eens passeren.
      Merci voor de tip ! Ik ga zeker eens kijken

Comment

• Deze vind ik superknap, zeker met de gele SV
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• waarom geen Xspirit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
            waarom geen Xspirit?
            Ik heb er eens zitten naar kijken, mooie helmen

Maar het dubbele van de prijs van een 1000

Comment

Deze vind ik superknap, zeker met de gele SV
              Volgende week misschien deze toch maar eens gaan bekijken

Comment

• Binnen max 2 maanden hoop ik hier ook m'n foto's te kunnen zetten van 'n geairbrushte helm.

Hele design is doorgestuurd naar de brusher, nu moet 'k nog een prijsschatting terug krijgen en dan kan 'k 'm hopelijk zo snel mogelijk binnen doen. (gaat wel even tegen steken, een paar weken met huurhelmen rijden )

Comment

• mijn nieuwe helm sinds vorige week
                  AGV - Titech - Valentino Rossi

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ik zal mijn gespoten helm hier ook eens neerzetten se

Arai GP5-K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                      Ik zal mijn gespoten helm hier ook eens neerzetten se

Arai GP5-K

Knap en vooral opvallend

Die naam erop vind ik wel wijs, bij mij zou er wel niet genoeg plaats zijn

Comment

Knap en vooral opvallend

Die naam erop vind ik wel wijs, bij mij zou er wel niet genoeg plaats zijn

Thx

Comment

• wat is het ontwerp?
                          allez ik bedoel, heb je zelf wat strepen gezet of zit er meer achter.
                          Want meestal zit er een history achter de kleuren en de lay-out, maar hier zie ik het niet.
                          wimoptiek.be op

Comment

• En wat is dat ronde metaal achteraan ?

Comment

En wat is dat ronde metaal achteraan ?
                              Dat zijn bevestigingspunten voor 'n HANS-systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                Dat zijn bevestigingspunten voor 'n HANS-systeem.
                                Ah ja, nu je het zegt, voor je nek en je hersenen te beschermen

Comment

Ah ja, nu je het zegt, voor je nek en je hersenen te beschermen
                                  neen als je een *klet* gezet hebt kunnen ze langs daar een kraantje installeren en kunnen ze diene pudding er zo laten uitlopen.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    neen als je een *klet* gezet hebt kunnen ze langs daar een kraantje installeren en kunnen ze diene pudding er zo laten uitlopen.
                                    Het is zodanig gortig dat ik het grappig vind

Zwarte humor kan geen kwaad

Comment

Het is zodanig gortig dat ik het grappig vind

Zwarte humor kan geen kwaad
                                      2kinderen en een vrouw die sinds gisteren op tram 3 zit dan mag er wat zwarte humor bij.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• allé, proficiat aan de madam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                          allé, proficiat aan de madam
                                          'k zal het haar zeggen, mogen er kussen ook bij.
                                          oja je mag weer gokken ook als je zin hebt.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X