Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat is het ontwerp?
allez ik bedoel, heb je zelf wat strepen gezet of zit er meer achter.
Want meestal zit er een history achter de kleuren en de lay-out, maar hier zie ik het niet.
Dit was het ontwerp.
Er zit geen betekenis achter..
Katje had imo wat groter gemogen, ma ge ziet mij niet klagen van het resultaat. Tis ne unieke helm die niemand anders heeft, dus nu kan iedereen mij onderscheiden
ik sprak vandaag nog met een (de?) verkoopster van Shoei belgie.. de XR1100 zou in september in de winkels moeten liggen.. ma ze ging wel al ns langs kome met een demo.. ben benieuwd
k heb onlangs mn astro R late valle (vanop kniehoogte) en zou toch wel ne nieuwe moete kope vrees ik, ik twijfel nu enorm ofda'k zou wachte op den XR1100 of mij een overjaarse RX7 corsair zou kope (KR replica)
edit: zoals dus blijkbaar staat op binnenmuis zn afbeelding ==> september
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Is een helm daarvoor in feite al onveilig ? De mijne is ook al 2-3 maal gevallen van op zo'n hoogte.
in principe kan het zijn dat de "isomo" van den helm daardoor los komt van de schelp, wa eigelijk een zwakke plek is in uwen helm.. ma of ge daarvoor echt nen nieuwe helm moet kope..
t is zo dat die astro r al redelijk oud is en al verschillende kappe heeft vanachter (van de mense die meerijde he..) en die dus ook gewoon toe is aan vervanging..
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Is een helm daarvoor in feite al onveilig ? De mijne is ook al 2-3 maal gevallen van op zo'n hoogte.
hangt er vanaf waar de impact van de val is geweest volgens mij de mijne was valvrij tot een paar maand geleden knapt dat touwtje van die helmhoes toch wel af zeker en klets op de grond
in principe kan het zijn dat de "isomo" van den helm daardoor los komt van de schelp, wa eigelijk een zwakke plek is in uwen helm.. ma of ge daarvoor echt nen nieuwe helm moet kope..
t is zo dat die astro r al redelijk oud is en al verschillende kappe heeft vanachter (van de mense die meerijde he..) en die dus ook gewoon toe is aan vervanging..
Ik dacht dat idd ook al ergens gehoord te hebben, dat de buitenkant daarvoor niet beschadigd is, maar dat binnenin de helm de structuur kan verzwakt zijn.
hangt er vanaf waar de impact van de val is geweest volgens mij de mijne was valvrij tot een paar maand geleden knapt dat touwtje van die helmhoes toch wel af zeker en klets op de grond
Het is soms snel gebeurd, mijn dochter bekeek mijn helm op een dag eens als een bowlingbal
Comment