Heel geslaagd met die zwarte stickers
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Show your helmet
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik dacht gisteren dat jakkel achter mij hing in aalst (rood doorzichtige buell).
maar 't was een ander wijf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk BerichtenHeel geslaagd met die zwarte stickers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenFerme helm.
Heb zelf ook een Airoh, zijn die echt zo lawaaierig, aangezien ik dit nt kan vergelijken met andere merken (is mijn 1ste helm).
Boven de 90 suist die wel hard, maar kan da dus nt vergelijken.
btw heb de AIROH MathisseIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMerci, 'k vind het ook best geslaagd.
Maar echt héIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat zal dan wel een lelijk wijf geweest zijn als ze achter u aan reed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenEcht mooie helm.
Maar echt hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenen ze kon niet rijden, want heb ze er goed afgetrokken op de brug.
Was da een wijf met ne lul misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn ge hebt ze nog is afgetrokken ook??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn ge hebt ze nog is afgetrokken ook??
Comment
-
Van de winter ga ik mijne helm is onder handen nemen.
Is zien dat ik dat suizen kan wegwerken met hier en daar wat kleine aanpassingen.
Aan't mondstuk zijn 2 openingen die ik nt kan afsluiten, denk om daar iets voor te plakken maar toch zorgen dat ze open zijn, enkel dat de wind er niet recht opstaat.
Dan de helm helemaal terug opschuren en spuiten, denk dat ik er een bulldog achter ga opzetten en em in't oranje ga spuiten(zelfde als mijne motol).
Wat is een goei merk van spuitbussen verf hiervoor, heeft iemand dit al eerder gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenVan de winter ga ik mijne helm is onder handen nemen.
Is zien dat ik dat suizen kan wegwerken met hier en daar wat kleine aanpassingen.
Aan't mondstuk zijn 2 openingen die ik nt kan afsluiten, denk om daar iets voor te plakken maar toch zorgen dat ze open zijn, enkel dat de wind er niet recht opstaat.
Dan de helm helemaal terug opschuren en spuiten, denk dat ik er een bulldog achter ga opzetten en em in't oranje ga spuiten(zelfde als mijne motol).
Wat is een goei merk van spuitbussen verf hiervoor, heeft iemand dit al eerder gedaan.
Comment
-
Heb van de week met een andere helm gereden een Arai.
Nu ben ik dus wel zwaar teleurgesteld over mijne Airoh, verschil in comfort is enorm.
Bij mijne Airoh is 90km/h precies of je met je kop in een betonmixer zit, bij die Arai helm begon dat pas van 140km/h.
Volgend jaar me een andere helm aanschaffen, die arai zat me iets te strak spijtig genoeg.
Vind da ze me in de winkel der wel is voor hadden mogen waarschuwen (oren zijn zo belangrijk)
Eigenlijk zouden helmen met een geluidsdempingkeurmerk moeten verkocht worden, dat ze die niet enkel op crashveiligheid testen maar ook naar lawaaidemping toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenHeb van de week met een andere helm gereden een Arai.
Nu ben ik dus wel zwaar teleurgesteld over mijne Airoh, verschil in comfort is enorm.
Bij mijne Airoh is 90km/h precies of je met je kop in een betonmixer zit, bij die Arai helm begon dat pas van 140km/h.
Volgend jaar me een andere helm aanschaffen, die arai zat me iets te strak spijtig genoeg.
Vind da ze me in de winkel der wel is voor hadden mogen waarschuwen (oren zijn zo belangrijk)
Eigenlijk zouden helmen met een geluidsdempingkeurmerk moeten verkocht worden, dat ze die niet enkel op crashveiligheid testen maar ook naar lawaaidemping toe.
Oordopjes indoen en 't probleem is opgelost hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenHeb van de week met een andere helm gereden een Arai.
als ge uw gehoor belangrijk vindt, dan hadde zelf allang de stappen naar oordoppen moeten zetten.
En ja, arai's zijn de max. 3 weken terug ook eentje in huis gehaald.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenals ge uw gehoor belangrijk vindt, dan hadde zelf allang de stappen naar oordoppen moeten zetten.
En ja, arai's zijn de max. 3 weken terug ook eentje in huis gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenwat is eigenlijk de 'top' qua geluidstille helmen? Shoei? Arai? nog andere?
Tenzij je natuurlijk net met de helm in een vervelende turbulentie zit...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenschubert, zonder enige twijfel! steekt er echt met kop en schouders boven uit!
Tenzij je natuurlijk net met de helm in een vervelende turbulentie zit...
Comment
Comment