Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show your helmet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel geslaagd met die zwarte stickers
    Nu : 2012 BMW F11 520iA - 2009 KTM RC8
    Vroeger: 2003 SAAB 9-3SS Aero BSR stage I - 2002 SAAB 9-5 Aero BSR stage III - 1994 SAAB 900 Turbo
    2007 BUELL XB12R - 2000 BUELL X1

Comment

• Iemand meer informatie over die fluo systeemhelmen. Ik weet dat er bij de RAD ne fluo-gele staat voor een goei 500 euro. Iets van Schubert. 't Schijnt zijn die er ook van Nolan en Lazer. Iemand dat meer weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
        home-made?
        Hoe raad je 't?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          ik dacht gisteren dat jakkel achter mij hing in aalst (rood doorzichtige buell).
          maar 't was een ander wijf.
          Dat zal dan wel een lelijk wijf geweest zijn als ze achter u aan reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk Berichten
            Heel geslaagd met die zwarte stickers
            Merci, 'k vind het ook best geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk Berichten
              Ferme helm.
              Heb zelf ook een Airoh, zijn die echt zo lawaaierig, aangezien ik dit nt kan vergelijken met andere merken (is mijn 1ste helm).
              Boven de 90 suist die wel hard, maar kan da dus nt vergelijken.

btw heb de AIROH Mathisse
              Klopt, m'n SV55 was luiiiiid!
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Merci, 'k vind het ook best geslaagd.
                Echt mooie helm.
                Maar echt hé
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Dat zal dan wel een lelijk wijf geweest zijn als ze achter u aan reed.
                  en ze kon niet rijden, want heb ze er goed afgetrokken op de brug.
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    Echt mooie helm.
                    Maar echt hé
                    Merci, en da's ook echt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      en ze kon niet rijden, want heb ze er goed afgetrokken op de brug.
                      En ge hebt ze nog is afgetrokken ook??
                      Was da een wijf met ne lul misschien?

Comment

Bedankt Wisali, je kon er wat van

Comment

'k wist wel dat er nog reactie op ging komen.
                          wimoptiek.be op

Comment

• Van de winter ga ik mijne helm is onder handen nemen.
                            Is zien dat ik dat suizen kan wegwerken met hier en daar wat kleine aanpassingen.
                            Aan't mondstuk zijn 2 openingen die ik nt kan afsluiten, denk om daar iets voor te plakken maar toch zorgen dat ze open zijn, enkel dat de wind er niet recht opstaat.
                            Dan de helm helemaal terug opschuren en spuiten, denk dat ik er een bulldog achter ga opzetten en em in't oranje ga spuiten(zelfde als mijne motol).

Wat is een goei merk van spuitbussen verf hiervoor, heeft iemand dit al eerder gedaan.

Comment

Van de winter ga ik mijne helm is onder handen nemen.
                              Is zien dat ik dat suizen kan wegwerken met hier en daar wat kleine aanpassingen.
                              Aan't mondstuk zijn 2 openingen die ik nt kan afsluiten, denk om daar iets voor te plakken maar toch zorgen dat ze open zijn, enkel dat de wind er niet recht opstaat.
                              Dan de helm helemaal terug opschuren en spuiten, denk dat ik er een bulldog achter ga opzetten en em in't oranje ga spuiten(zelfde als mijne motol).

Wat is een goei merk van spuitbussen verf hiervoor, heeft iemand dit al eerder gedaan.
                              Ik heb een tijdje terug mijn pothelmpje van 40 jaar oud nog eens een nieuw kleurtje gegeven. Ik gebruik autolak spuitbussen van Motip, is de naar mijn mening de beste verf die je in spuitbussen kunt krijgen.

Comment

• Heb van de week met een andere helm gereden een Arai.
                                Nu ben ik dus wel zwaar teleurgesteld over mijne Airoh, verschil in comfort is enorm.
                                Bij mijne Airoh is 90km/h precies of je met je kop in een betonmixer zit, bij die Arai helm begon dat pas van 140km/h.

Volgend jaar me een andere helm aanschaffen, die arai zat me iets te strak spijtig genoeg.
                                Vind da ze me in de winkel der wel is voor hadden mogen waarschuwen (oren zijn zo belangrijk)
                                Eigenlijk zouden helmen met een geluidsdempingkeurmerk moeten verkocht worden, dat ze die niet enkel op crashveiligheid testen maar ook naar lawaaidemping toe.

Comment

Heb van de week met een andere helm gereden een Arai.
                                  Nu ben ik dus wel zwaar teleurgesteld over mijne Airoh, verschil in comfort is enorm.
                                  Bij mijne Airoh is 90km/h precies of je met je kop in een betonmixer zit, bij die Arai helm begon dat pas van 140km/h.

Volgend jaar me een andere helm aanschaffen, die arai zat me iets te strak spijtig genoeg.
                                  Vind da ze me in de winkel der wel is voor hadden mogen waarschuwen (oren zijn zo belangrijk)
                                  Eigenlijk zouden helmen met een geluidsdempingkeurmerk moeten verkocht worden, dat ze die niet enkel op crashveiligheid testen maar ook naar lawaaidemping toe.
                                  Als fabrikanten verpicht gaan worden om helmen te produceren die moeten voldoen aan een bepaalde geluidsnorm dan gaat zich dat vertalen in een duurdere prijs naar de consument toe. Laat het maar mooi zijn al die regeltjes, er zijn er al genoeg.
                                  Oordopjes indoen en 't probleem is opgelost hé.

Comment

Heb van de week met een andere helm gereden een Arai.

als ge uw gehoor belangrijk vindt, dan hadde zelf allang de stappen naar oordoppen moeten zetten.

En ja, arai's zijn de max. 3 weken terug ook eentje in huis gehaald.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      als ge uw gehoor belangrijk vindt, dan hadde zelf allang de stappen naar oordoppen moeten zetten.

En ja, arai's zijn de max. 3 weken terug ook eentje in huis gehaald.
                                      wat is eigenlijk de 'top' qua geluidstille helmen? Shoei? Arai? nog andere?
                                      1978 BMW E21 323i
                                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                        wat is eigenlijk de 'top' qua geluidstille helmen? Shoei? Arai? nog andere?
                                        schubert, zonder enige twijfel! steekt er echt met kop en schouders boven uit!

Tenzij je natuurlijk net met de helm in een vervelende turbulentie zit...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          schubert, zonder enige twijfel! steekt er echt met kop en schouders boven uit!

Tenzij je natuurlijk net met de helm in een vervelende turbulentie zit...
                                          echt? ik dacht eerder aan Shoei
                                          1978 BMW E21 323i
                                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Working...
                                          X