Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show your helmet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik rij met een schubert S1 en in het begin was die muisstil, maar nu heeft die onder garantie een nieuw visier gekregen wat veeeel meer lawaai maakt omdat er kleine "handvatjes" aan zijn om het open te doen en de inhoud is ondertussen ook al niet meer nieuw dus echt stil is die niet meer.

Comment

• Ik vind mn shoei multitec stil genoeg om zonder oordopjes rond te rijden.
      i 1 2 1/2 6

Comment

• Die nieuwe Nitro van me is stiller dan de Airoh die ik ervoor had, toch blijf ik oordopjes indoen. Het stoort niet en het kan alleen maar goed zijn.

Comment

• Heeft er iemand ervaring met helmen van HJC.
          Heb er een heel deftige (op't eerste zicht), zien staan http://www.hpmotoren.be/shop/motorhe...tor-zwart.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk Berichten
            Heeft er iemand ervaring met helmen van HJC.
            Heb er een heel deftige (op't eerste zicht), zien staan http://www.hpmotoren.be/shop/motorhe...tor-zwart.html
            Ik heb een HJC helm.

niet echt bewust voor dat merk gegaan, maar op het moment dat ik m'n eerste moto kocht direct een helm gekocht. En die stond daar net met 50% afslag omdat hij einde reeks was, dus heb ik die maar meegenomen ^^

Ik rij er nu al 1,5 jaar mee en nog steeds geen noemenswaardige klachten.
            Ik kan natuurlijk ook niet echt vergelijken, het is mn eerste en enige helm.

Het enige minpunt dat ik heb is dat mijn vizier niet perfect dicht kan.
            Er zit onderaan altijd een klein spleetje. En als je dan op de autostrade eens over je schouder wil kijken, durft het vizier omhoog te schuiven...

Comment

• Gaat dit om't zelfde model als ik heb gepost of een ander?
              Ik kan ook nt echt vergelijken met andere types, mijne AIROH is de eerste die ik heb gekocht en ben er nt tevreden van kwa geluidsdemping.
              Zeker op langere tochten begint dit vermoeiend te worden.

Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichten
              Ik heb een HJC helm.

niet echt bewust voor dat merk gegaan, maar op het moment dat ik m'n eerste moto kocht direct een helm gekocht. En die stond daar net met 50% afslag omdat hij einde reeks was, dus heb ik die maar meegenomen ^^

Ik rij er nu al 1,5 jaar mee en nog steeds geen noemenswaardige klachten.
              Ik kan natuurlijk ook niet echt vergelijken, het is mn eerste en enige helm.

Het enige minpunt dat ik heb is dat mijn vizier niet perfect dicht kan.
              Er zit onderaan altijd een klein spleetje. En als je dan op de autostrade eens over je schouder wil kijken, durft het vizier omhoog te schuiven...

Comment

• Tesritje doen met de helm van uw goesting. Zegt veel meer dan gelijk wie kan zeggen. Tenslotte is iedere kop anders, en geeft iedere moto een andere turbulentie
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Mijn "projectje" hier ook maar eens posten
                  Ik ben dus van plan om volgend jaar een honda dax te kopen daardoor dus een retro-helmke.
                  Ik ben hem van plan in een ander kleurke te spuiten daarom ben ik hem dus aan het opschuren en vandaar die witte vlek
                  Bijgevoegde Bestanden
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk Berichten
                    Gaat dit om't zelfde model als ik heb gepost of een ander?
                    Ik kan ook nt echt vergelijken met andere types, mijne AIROH is de eerste die ik heb gekocht en ben er nt tevreden van kwa geluidsdemping.
                    Zeker op langere tochten begint dit vermoeiend te worden.
                    Is een ander model...
                    Kwou je gewoon de punten geven waarop mijn HJC-helm wat minder scoort, zodat je daar eventueel op kan letten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                      Mijn "projectje" hier ook maar eens posten
                      Ik ben dus van plan om volgend jaar een honda dax te kopen daardoor dus een retro-helmke.
                      Ik ben hem van plan in een ander kleurke te spuiten daarom ben ik hem dus aan het opschuren en vandaar die witte vlek
                      Mooi, ik heb ongeveer net hetzelfde helmpje.

Die van mij heb ik dit jaar in het rood gespoten met een zwarte streep over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Mooi, ik heb ongeveer net hetzelfde helmpje.

Die van mij heb ik dit jaar in het rood gespoten met een zwarte streep over.
                        Merci
                        gij hebt zeker eene vespa ?
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Merci
                          gij hebt zeker eene vespa ?
                          Nee, een Honda Dax.

Comment

Nee, een Honda Dax.
                            Ow vet man ik wil ook zo graag eene
                            wachten en sparen
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

Ow vet man ik wil ook zo graag eene
                              wachten en sparen
                              Wil je nen 'echte' of ne 'nep'?

Comment

Wil je nen 'echte' of ne 'nep'?
                                Zeker eene echte Honda zo eene jingeljengel of skyteam moet ik nie hebben.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

Dan is 't wat langer sparen hé.

Comment

Dan is 't wat langer sparen hé.
                                    Da valt nog mee, pa sponsert als hem der op zondag mee naar de bakker mag rijden
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

nen echten ouden

of de laatst uitgebrachte versie? (+/- 2000 denk ik)

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        nen echten ouden

Nee, da's geen echte oude. Da's een nieuwe (deels) omgevormd naar een oude. De nieuwe (12V) daxen herken je onmiddellijk aan de hydraulische voorvork. De echt oude (6V) hebben die niet.
                                        Ik heb ook zo'n omgevormde.

Dit is een echte oude, zie de vork.

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten

De laatste echte Honda Dax'en dateren inderdaad van ongeveer 2000, die van mij is één van de laatste van België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          nen echten ouden

Liefs een ot die vind ik mooier en zijn zelf iets goedkoper nt vind ik ook wel knap maar alleen de eerste versies die van eind jaren 90 vind niet mooi die uitlaat en die zadel zijn zo kitsch
                                          zoals deze bvb:
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X