Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Moto 125CC en info Moto Rijbewijs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Maar wat ik me nog meer afvraag is hoe ze zo'n blokje, conform de EURO normen maken?

    Tegenwoordig is het heel moeilijk om een carburator blok onder de emissie-normen te krijgen (met injectie en katalysator lukt dit wel).

    Comment


    • #42
      Er zal wel een katalysator opzitten. Maar als KTM daar mee aan ontwikkeld heeft, zal het wel in orde zijn.
      Cagiva heeft z'n 2takt mito nog euro3 conform gekregen, dus er is veel mogelijk.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
        Maar wat ik me nog meer afvraag is hoe ze zo'n blokje, conform de EURO normen maken?

        Tegenwoordig is het heel moeilijk om een carburator blok onder de emissie-normen te krijgen (met injectie en katalysator lukt dit wel).

        Met carbs en kata kom je er nog vrij eenvoudig. Het grootste voordeel van een 125 met carb is dat ie een stuk goedkoper is dan ééntje met injectie en vooral dat je er overal mee terecht kan. Zowat iedere moto/brommer technieker kan overweg met een carburator. Met injectie... das direct een ander verhaal.
        Bovendien heb je voor injectie een diagnose toestel nodig, om het werk goed uit te voeren... Lang leve de carb dus
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

        Comment

        Working...
        X