Oorspronkelijk geplaatst door EduardStegeman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ducati 1098/ktm RC8/ bmw r1200s
Collapse
X
-
ik heb het je daarnet gezegd en ik zeg het je nu terug. Een duc is net als een harley een moto dat je als liefhebber ééns in je leven moet hebben gehad.
Duc is bekend voor zijn baanmachines en nu kan het nog om met zo een bruut op de baan te gaan. De KTM is ook af, ben er ook eenbeetje verliefd op geworden op het salon maar de Duc heeft mijn hart veroverd....
So the duc it is
btw ik reserveer alvast mijn ritje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mobilelord Bekijk Berichten@ Dédé
ritje is bij deze bevestigd, nu nog de moto kopen
maar daarna niet komen klagen he
Comment
-
Als ik een snelle bmw kocht zou ik eerder voor deze gaan, vind die iets mooier dan die die jij toont.
Maar uit de 3 die jij voorstelt zou ik voor een ducati gaan, voor het geluid, het uiterlijke en de snelheid. Al zou ik zelf eerder een gsx, cbr of R1 kopen, omdat die een pak goedkoper zijn en even hard gaan. En als ik dan iets speciaals wilde nam ik een repsol ofzo
Comment
-
Er staat een eerste rijtest van de KTM in Motorrijder van deze maand.
Conclusie komt hierop neer: hij is goed in alles, maar het is geen moto waarvan je met knikkende knieën weer afstapt. Dat zou de Ducati dan meer zijn. Vraag is wat het best is op de openbare weg natuurlijk.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
-
Heb je de Buell 1125R ook overwogen /getest ?
Die heeft Rotax-motor , dus is wat verwant aan Aprilia RSV1000R
+ YouTube Video
Comment
Comment