Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ducati 1098/ktm RC8/ bmw r1200s

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door EduardStegeman Bekijk Berichten
    hoewel,
    miss kan je hier ook wel een stoppie mee doen ze, als ge uw voorrem dichtknijpt is de enige kant waar uw achterwien naar toe kan: omhoog

maar voor sebas hier geen stoppie mee: die kruipt ni snel op een bmw denk ik
    Later zie ik dat zeker zitten, nu nog ff niet

Comment

ik heb het je daarnet gezegd en ik zeg het je nu terug. Een duc is net als een harley een moto dat je als liefhebber ééns in je leven moet hebben gehad.

Duc is bekend voor zijn baanmachines en nu kan het nog om met zo een bruut op de baan te gaan. De KTM is ook af, ben er ook eenbeetje verliefd op geworden op het salon maar de Duc heeft mijn hart veroverd....

So the duc it is

btw ik reserveer alvast mijn ritje

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

@ Dédé

ritje is bij deze bevestigd, nu nog de moto kopen
        maar daarna niet komen klagen he
        het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mobilelord Bekijk Berichten
          @ Dédé

ritje is bij deze bevestigd, nu nog de moto kopen
          maar daarna niet komen klagen he
          als het een duc is zal je me zeker niet horen klagen. Ik zal iig proper ondergoed meenemen dan

Antwerpen is't Stad

Comment

Als ik een snelle bmw kocht zou ik eerder voor deze gaan, vind die iets mooier dan die die jij toont.

Maar uit de 3 die jij voorstelt zou ik voor een ducati gaan, voor het geluid, het uiterlijke en de snelheid. Al zou ik zelf eerder een gsx, cbr of R1 kopen, omdat die een pak goedkoper zijn en even hard gaan. En als ik dan iets speciaals wilde nam ik een repsol ofzo

Comment

Er staat een eerste rijtest van de KTM in Motorrijder van deze maand.
              Conclusie komt hierop neer: hij is goed in alles, maar het is geen moto waarvan je met knikkende knieën weer afstapt. Dat zou de Ducati dan meer zijn. Vraag is wat het best is op de openbare weg natuurlijk.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

testrit met de Duc

Antwerpen is't Stad

Comment

Heb je de Buell 1125R ook overwogen /getest ?

Die heeft Rotax-motor , dus is wat verwant aan Aprilia RSV1000R

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Last edited by ; 24/05/2008, 19:21.

Comment

Working...
                  X