Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar Is Wat Te Doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondag 26 oktober de herfstrit van de VZW Hartrijders (Vlaamse Vereniging Autisme). Ritje van 180km, 't is wel duurder geworden.
    8 euro voor piloot en 5 voor duo. 't Is voor't goei doel, dus zal ik waarschijnlijk weer deelnemen. Vorig jaar heb ik de 125 daar omgelegd in het gras, wie weet crash ik dit jaar de 600 hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Zondag 26 oktober de herfstrit van de VZW Hartrijders (Vlaamse Vereniging Autisme). Ritje van 180km, 't is wel duurder geworden.
      8 euro voor piloot en 5 voor duo. 't Is voor't goei doel, dus zal ik waarschijnlijk weer deelnemen. Vorig jaar heb ik de 125 daar omgelegd in het gras, wie weet crash ik dit jaar de 600 hè
      tiens? ga ge nu toch om de 600?
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
        Da's dan misschien iets voor u. Dan rijde nog is op ne moto, want die brikjes sinds den Tre-K...
        In het ene topic zeg je dat je naar de bank stapt om uw moto te financieren en in een ander topic "lach" je met iemand anders zijn moto/brikje.

Dat je naar de bank stapt, daar heb ik geen probleem mee. Als je op die manier wil "sparen" (zoals jij het uitlegt), doe maar. Maar besef dan ook maar dat het niet helemaal uw moto is, dat je uw moto dankzij die instantie verkregen hebt.

Trouwens, hij is heel tevreden van zijn "brikje", waarom moet hij dan geld uitgeven aan een exotischer exemplaar...

Elk 't zijne, nietwaar?

Trouwens, een tijdje geleden heb ik iemand op circuit gezien met een Diversion 900 van '95. Ook een "brikje". Welnu, de tijden die hij daarmee neerzette zorgden ervoor dat velen op dat circuit met het schaamrood naar binnen kwamen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
          In het ene topic zeg je dat je naar de bank stapt om uw moto te financieren en in een ander topic "lach" je met iemand anders zijn moto/brikje.

Dat je naar de bank stapt, daar heb ik geen probleem mee. Als je op die manier wil "sparen" (zoals jij het uitlegt), doe maar. Maar besef dan ook maar dat het niet helemaal uw moto is, dat je uw moto dankzij die instantie verkregen hebt.

Trouwens, hij is heel tevreden van zijn "brikje", waarom moet hij dan geld uitgeven aan een exotischer exemplaar...

Elk 't zijne, nietwaar?

Trouwens, een tijdje geleden heb ik iemand op circuit gezien met een Diversion 900 van '95. Ook een "brikje". Welnu, de tijden die hij daarmee neerzette zorgden ervoor dat velen op dat circuit met het schaamrood naar binnen kwamen.
          Ik lach niet zo om dat brikje, want twee maten van mij rijden ook zo op die manier. Ik weet ook waarmee ikzélf mee begonnen ben en zal dat niet vergeten. 't Is de manier waarop, dat hij daarmee nu rondtuft

En trouwens, hij zal dat zelf wel kunnen zeggen tegen mij zeker? Hij is groot/oud genoeg om moto te rijden, dus zal hij mij ook wel te woord kunnen staan zeker.

Verder snap ik je volledig.
          Last edited by Astian; 27/09/2008, 11:13.

Comment

• is er ooit iemand al eens naar intermot in Keulen geweest?
            INTERMOT: Internationale Motorradmesse 2024 in Köln

Blijkbaar een internationale motorbeurs met meer dan 1100 exposanten.
            Ik zit zwaar te twijfelen... Vanaf donderdag ben ik vrij en ik zit momenteel in Aachen, uurtje rijden...
            i 1 2 1/2 6

Comment

• en je twijfelt nog??

Wel opletten dat je je portefeuille niet te ver openzet dan...
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Kben eens naar die site gaan kijken... Jammer dat mijn kennis van de duitse taal niet zo groot is, maar ze is wel groot genoeg om te weten dat da daar een zalige beurs moet zijn

moest ik er maar een uutje vanaf zitten zou ik zeker niet twijfelen!

Comment

• 2 dingen die me beetje tegenhouden: Ik werk straks tot 07u donderdagmorgen, dus dan moet ik nog wat slapen, wil niet als een zombie daar rondlopen en na de beurs wil ik liefst naar brugge rijden, dus dat wordt Red Bull... En 2: die portefeuille hé ... Maar eigenlijk moét ik gaan he, al is het maar om foto's voor jullie te posten
                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                    Maar eigenlijk moét ik gaan he, al is het maar om foto's voor jullie te posten
                    alvast bedankt

Comment

• Fuck it, ik ga. Morgenvroeg vertrek ik na het werk zodat ik daar zeer vroeg ben, weinig volk dan hopelijk... Na de middag bol ik het af. Foto's volgen.
                      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                        Fuck it, ik ga. Morgenvroeg vertrek ik na het werk zodat ik daar zeer vroeg ben, weinig volk dan hopelijk... Na de middag bol ik het af. Foto's volgen.
                        heerlijk

veel plezier! En ik kijk al uit naar de foto's!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichten
                          heerlijk

veel plezier! En ik kijk al uit naar de foto's!!
                          topic is geopend onder 'evenementen', foto's volgen morgen.
                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                          X