Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar Is Wat Te Doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar Is Wat Te Doen?

Leek me goed idee.
    Als er ergens iets te doen is ivm moto's en je wil het de rest vertellen...

Ik ga waarschijnlijk deze rit meedoen, als het geen hondeweer is. Naar het schijnt een mooie rit, met veel deelnemers

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

ik consulteer de kalender van de mag.
    Daarin zijn de meeste motorritten opgenomen, alsook de beurzen en andere evenementen

De lenterit staat er ook aangekondigd trouwens

Comment

Ja lap, Tsmetjen is me voor

Comment

Weet ik wel. Elke deftige site ivm moto's heeft een kalender. Leek me gewoon leuk om elkaar wat te tippen of zo.
        Soit, mag dicht van mij.

Comment

Ik zit zondag in Kallo, voor diegene die het willen weten Daar is ook altijd wel iets te doen En als ge ni voor mij wilt komen, er gaan nog 3 vriendinnen van me mee die dat wel knap vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
            Ik zit zondag in Kallo, voor diegene die het willen weten Daar is ook altijd wel iets te doen En als ge ni voor mij wilt komen, er gaan nog 3 vriendinnen van me mee die dat wel knap vinden
            ik ben eens benieuwd hoeveel er op deze uitnodiging ingaan
            1978 BMW E21 323i
            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

9 maart AW motor meeting

Comment

16 augustus: fire run in Brugge. Bepijlde route van 180km. Vorig jaar heb ik die gedaan met Llorca. Goed geamuseerd, mooie baantjes en je kan geregeld doorpullen. En het is voor een goed doel, dus kom maar af.
                i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                  ik ben eens benieuwd hoeveel er op deze uitnodiging ingaan
                  Als ik nu zou zeggen dat 2 van die 3 meisjes meegaan, mooie Spaanse zijn?
                  De derde is de vriendin van één van die 2

Comment

ik heb al iemand dus en kan zondag niet gaan rijden, verjaardagsfeest voor de mama
                    1978 BMW E21 323i

Comment

ik heb al iemand dus en kan zondag niet gaan rijden, verjaardagsfeest voor de mama
                      Lang leve de polygamie?

Comment

Lang leve de polygamie?
                        1978 BMW E21 323i

Comment

Hoe laat moet ik daar zijn?
                          i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            Hoe laat moet ik daar zijn?
                            't Is te slecht weer van't weekend... Der gaat toch niet veel volk zijn. We hebben het gewoon uitgesteld... Ik zal't hier dan nog wel eens laten passeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                              Leek me goed idee.
                              Als er ergens iets te doen is ivm moto's en je wil het de rest vertellen...

Ik ga waarschijnlijk deze rit meedoen, als het geen hondeweer is. Naar het schijnt een mooie rit, met veel deelnemers

Die rit gaat waarschijnlijk niet door, 1 van de bestuursleden is verongelukt...
                              De 41-jarige Hans Bonte uit Lettenburg in Oedelem is zaterdagavond even na 21uur om het leven gekomen bij een verkeersongeval op de splitsing van de Beekstraat met de Oedelemsestraat. De man kwam uit de richting Moerbrugge en reed richting Oedelem. In een bocht moet hij de controle verloren hebben over het stuur. Hij overleed ter plaatse. 'Het is een stom ongeval', zegt zijn echtgenote Sabine. 'Hans kwam zaterdagavond terug van Roeselare en had mij even na 20uur nog gebeld dat hij uit Roeselare zou vertrekken. Hij had voor zijn verjaardag een gps gekregen die hij in Roeselare had laten monteren op zijn motorfiets. Hij was een fervent motorrijder. Bij motorclub MTC Zedelgem was hij al jaren lid. Hij was er de feestleider. Verder speelde hij nog volleybal in de VLM competitie met Domino Sijsele en was hij ook lid van de Hondenclub Sijsele. Hans was bijzonder sportief. Hij is eigenlijk afkomstig uit Assebroek en werkte als ingenieur bij Sadef in Gits. Het was een heel lieve en steeds opgewekte man en een bijzonder lieve vader voor onze twee dochters Kaylee en Janice van tien en veertien jaar oud', zegt ze.

Comment

de laatste tijd zie ik zo veel artikels en topics op verschillende fora van dodelijke ongelukken met de moto pfff
                                1978 BMW E21 323i

Comment

de laatste tijd zie ik zo veel artikels en topics op verschillende fora van dodelijke ongelukken met de moto pfff
                                  Dat is mij ook opgevallen de afgelopen winter.
                                  Er vallen haast meer doden onder de motorrijders tijdens de winterperiode dan tijdens de zomerperiode. Toch rijden er in de zomer (veel) meer motorrijders rond dan in de winter.
                                  Het bewijs dat rijden in de winter (lang donker, natte en/of gladde banen,...) best wel gevaarlijk is.

Comment

25 mei, dag van de motor

Comment

Dit weekend opendeurdag bij Felix & Jos dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                        Dit weekend opendeurdag bij Felix & Jos dacht ik.
                                        Dat is daar niet normaal . Daar staat elk weekend kweenie hoeveel volk, niet te begrijpen

Comment

Working...
                                        X