Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar Is Wat Te Doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Omdat Werner Daemen daar zit é....

Comment

Het Motopaleis op de ring in Beringen is net hetzelfde, elk(e) week(end) schandalig veel volk

Comment

lenterit gaan voor al de duidelijkheid wel door :

Comment

Ja, inderdaad. Ze hadden blijkbaar nog een soort "interne rit" op paasmaandag die niet doorgaat. ALs het volgende week goed weer is ga ik de lenterit wel doen denk ik.
          De week doorna is er ééntje van MTC Motosolidariteit die start in Brugge en door onze schoone westhoek gaat.

M'n schoonbroer zit in die motoclub. De begrafenis van die gast was blijkbaar indrukwekkend. Massa's motards ter plekke.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            Ja, inderdaad. Ze hadden blijkbaar nog een soort "interne rit" op paasmaandag die niet doorgaat. ALs het volgende week goed weer is ga ik de lenterit wel doen denk ik.
            De week doorna is er ééntje van MTC Motosolidariteit die start in Brugge en door onze schoone westhoek gaat.

M'n schoonbroer zit in die motoclub. De begrafenis van die gast was blijkbaar indrukwekkend. Massa's motards ter plekke.
            Da vind ik echt suppr hè

Comment

Blijkbaar was dat allemaal al afgesproken in geval dat...
              Hij wilde het zelf zo.

Comment

Dit weekend moet er aan het donkmeer een Honda Goldwing treffen zijn (internationaal?). Ik was daar gisteren gepasseerd en tientallen tentjes met de Goldwing ernaast geparkeerd zijn daar op een drassig terrein te zien. Echt geslaagd weer hebben die mannen dus niet gehad gisteren. Vandaag ziet het er beter uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                  Dit weekend moet er aan het donkmeer een Honda Goldwing treffen zijn (internationaal?). Ik was daar gisteren gepasseerd en tientallen tentjes met de Goldwing ernaast geparkeerd zijn daar op een drassig terrein te zien. Echt geslaagd weer hebben die mannen dus niet gehad gisteren. Vandaag ziet het er beter uit.
                  Ik weet het. De Warre (zie foto) is daar geweest. Al die gasten verklaarden hem voor gek, nuja, zij reden dan ook met hun Goldwing zoals het hoort

't Was 't schijnt wel de moeite... Ze komen inderdaad uit tal van landen voor dit treffen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                    25 mei, dag van de motor

Zalig

Krijgen we die dag dan privileges?
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Zalig

Krijgen we die dag dan privileges?
                      Da zouek niet weten. Misschien eens informeren bij het MAG waarover het juist gaat. 't Stond op hun site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                        Da zouek niet weten. Misschien eens informeren bij het MAG waarover het juist gaat. 't Stond op hun site
                        Eum, ik ben geenfan vant MAG (lang werkgerelateerd verhaal ), dus ik pas
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

4 mei is het ''Temse op wielen'' en als Temstenaar moet ik daar naartoe hé

het is een toerrit door het Waasland (160 km), inschrijven is 8 euro voor de bestuurder, ... meer info vindt ge op http://www.temseopwielen.be/
                          1978 BMW E21 323i
                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Zoals Hayes hier al opmerkte: 6 april is er een bepijlde route van MTC Motosolidariteit die start in Brugge. Ipv de Ronde van Vl, zal ik waarschijnlijk deze rit doen, lijkt me leuker en minder risicovol (als het niet regent tenminste )
                            i 1 2 1/2 6

Comment

Normaal doe ik zondag de lenterit, tenzij het echt constant regent. In dat geval hoop ik op beter weer het weekend erop en zou ik misschien de rit van Motosolidariteit doen.

Heb in maart nog bijna nie gereden en het begint heel erg jeuken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Heb in maart nog bijna nie gereden en het begint heel erg jeuken...
                                Ik ook niet, en dat steekt wreed tegen. Ik wil de Buell zo snel mogelijk ingereden hebben, maar met die nagenoeg constant natte en vuile banen gaat dat niet. Allée dat gaat wel natuurlijk, maar dat doe ik niet graag.

Comment

Mja, ik had gehoopt een beetje fijn weer te hebben in't paasverlof, ja niks :s

't Zal twee weken regen worden. 'k Heb net nog eventjes gereden, maar da's toch niet hetzelfde als met een stralend zonnetje aan de hemel hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ik ook niet, en dat steekt wreed tegen. Ik wil de Buell zo snel mogelijk ingereden hebben, maar met die nagenoeg constant natte en vuile banen gaat dat niet. Allée dat gaat wel natuurlijk, maar dat doe ik niet graag.
                                    dinsdag heeft de mijne zijn eerste spatjes regen en sneeuw gezien... ik zat serieus te vloeken maar ja hij kan niet proper blijven hé gisteren ook nog in de regen gereden, morgenmiddag eens goe insoppen
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

Die regen is niets, maar da zout... das echt hardop huilen...
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Die regen is niets, maar da zout... das echt hardop huilen...
                                        mja veel kan je er niet aan doen hé ik kan de kawa niet eeuwig laten binnestaan maar het is inderdaad een merde dat zout
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                          mja veel kan je er niet aan doen hé ik kan de kawa niet eeuwig laten binnestaan maar het is inderdaad een merde dat zout
                                          Het voordeel is dat ik een moto heb puur voor de fun, ik kan 'm dus laten staan wanneer ik wil. Als het slecht weer is en ik moet ergens naartoe dan heb ik nog de keuze tussen een fiets of een auto. Meestal is het de fiets dan.

Comment

Working...
                                          X