Omdat Werner Daemen daar zit é....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waar Is Wat Te Doen?
Collapse
X
-
lenterit gaan voor al de duidelijkheid wel door :
Comment
-
Ja, inderdaad. Ze hadden blijkbaar nog een soort "interne rit" op paasmaandag die niet doorgaat. ALs het volgende week goed weer is ga ik de lenterit wel doen denk ik.
De week doorna is er ééntje van MTC Motosolidariteit die start in Brugge en door onze schoone westhoek gaat.
M'n schoonbroer zit in die motoclub. De begrafenis van die gast was blijkbaar indrukwekkend. Massa's motards ter plekke.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenJa, inderdaad. Ze hadden blijkbaar nog een soort "interne rit" op paasmaandag die niet doorgaat. ALs het volgende week goed weer is ga ik de lenterit wel doen denk ik.
De week doorna is er ééntje van MTC Motosolidariteit die start in Brugge en door onze schoone westhoek gaat.
M'n schoonbroer zit in die motoclub. De begrafenis van die gast was blijkbaar indrukwekkend. Massa's motards ter plekke.
Comment
-
Dit weekend moet er aan het donkmeer een Honda Goldwing treffen zijn (internationaal?). Ik was daar gisteren gepasseerd en tientallen tentjes met de Goldwing ernaast geparkeerd zijn daar op een drassig terrein te zien. Echt geslaagd weer hebben die mannen dus niet gehad gisteren. Vandaag ziet het er beter uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenDit weekend moet er aan het donkmeer een Honda Goldwing treffen zijn (internationaal?). Ik was daar gisteren gepasseerd en tientallen tentjes met de Goldwing ernaast geparkeerd zijn daar op een drassig terrein te zien. Echt geslaagd weer hebben die mannen dus niet gehad gisteren. Vandaag ziet het er beter uit.
't Was 't schijnt wel de moeite... Ze komen inderdaad uit tal van landen voor dit treffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten25 mei, dag van de motor
Zalig
Krijgen we die dag dan privileges?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenZalig
Krijgen we die dag dan privileges?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDa zouek niet weten. Misschien eens informeren bij het MAG waarover het juist gaat. 't Stond op hun siteOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
4 mei is het ''Temse op wielen'' en als Temstenaar moet ik daar naartoe hé
het is een toerrit door het Waasland (160 km), inschrijven is 8 euro voor de bestuurder, ... meer info vindt ge op http://www.temseopwielen.be/
Comment
-
Zoals Hayes hier al opmerkte: 6 april is er een bepijlde route van MTC Motosolidariteit die start in Brugge. Ipv de Ronde van Vl, zal ik waarschijnlijk deze rit doen, lijkt me leuker en minder risicovol (als het niet regent tenminste )i 1 2 1/2 6
Comment
-
Normaal doe ik zondag de lenterit, tenzij het echt constant regent. In dat geval hoop ik op beter weer het weekend erop en zou ik misschien de rit van Motosolidariteit doen.
Heb in maart nog bijna nie gereden en het begint heel erg jeuken...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Heb in maart nog bijna nie gereden en het begint heel erg jeuken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ook niet, en dat steekt wreed tegen. Ik wil de Buell zo snel mogelijk ingereden hebben, maar met die nagenoeg constant natte en vuile banen gaat dat niet. Allée dat gaat wel natuurlijk, maar dat doe ik niet graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDie regen is niets, maar da zout... das echt hardop huilen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenmja veel kan je er niet aan doen hé ik kan de kawa niet eeuwig laten binnestaan maar het is inderdaad een merde dat zout
Comment
Comment