Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het voordeel is dat ik een moto heb puur voor de fun, ik kan 'm dus laten staan wanneer ik wil. Als het slecht weer is en ik moet ergens naartoe dan heb ik nog de keuze tussen een fiets of een auto. Meestal is het de fiets dan.
tgoh ja ik rij ook veel met de fiets, naar school, nu naar het werk, maar als ik dan iets moet wegdoen, of ik moet naar mijn vriendin (dat is al wa verder), dan ga ik niet telkens de fiets nemen soms neem ik dan de moto of de auto maar aangezien in de auto's van mijn pa gebruik gaat dat niet altijd ...
tgoh ja ik rij ook veel met de fiets, naar school, nu naar het werk, maar als ik dan iets moet wegdoen, of ik moet naar mijn vriendin (dat is al wa verder), dan ga ik niet telkens de fiets nemen soms neem ik dan de moto of de auto maar aangezien in de auto's van mijn pa gebruik gaat dat niet altijd ...
Daarvoor heb ik dus mijnen 125cc scooter gekocht, mét pamperbox (topkoffertje)
Super praktisch en onvoorstelbaar goeikoop om mee te rijden!
Auto gebruik ik maar 2 keer in de maand, anders komen er te snel km's bij...
Dedju.... Ternat, dat is verdorie maar 5 km van mijn deur. En zeggen dat ik er op 18 mei al iets in mijn agenda (ja, ik heb die wel) staat. Zie zelfs dat ze in Liedekerke passeren, misschien wel voor mijn deur :-)))) Misschien probeer ik 's morgens vroeg toch maar eens tot daar te rijden, al is het maar om iets te geaan consumeren :-)))))
Dedju.... Ternat, dat is verdorie maar 5 km van mijn deur. En zeggen dat ik er op 18 mei al iets in mijn agenda (ja, ik heb die wel) staat. Zie zelfs dat ze in Liedekerke passeren, misschien wel voor mijn deur :-)))) Misschien probeer ik 's morgens vroeg toch maar eens tot daar te rijden, al is het maar om iets te geaan consumeren :-)))))
Comment