Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waar Is Wat Te Doen?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtentgoh ja ik rij ook veel met de fiets, naar school, nu naar het werk, maar als ik dan iets moet wegdoen, of ik moet naar mijn vriendin (dat is al wa verder), dan ga ik niet telkens de fiets nemen soms neem ik dan de moto of de auto maar aangezien in de auto's van mijn pa gebruik gaat dat niet altijd ...
Super praktisch en onvoorstelbaar goeikoop om mee te rijden!
Auto gebruik ik maar 2 keer in de maand, anders komen er te snel km's bij...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Morgen waarschijnlijk meedoen met het 18e Tsjamptreffen, vertrek in Wevelgem
(tip die ik kreeg van een ancien: ritten die al aan 10e, 15e, 23e,... editie zitten zijn dikwijls heel goed georganiseerd door de vele ervaring)Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=19687 Zéker klikken !!
Meer info: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/view...p?f=11&t=18292
De rit zelf: http://www.2fast4u.be/forums/showpos...6&postcount=12
Ik denk wel dat ik dit ga doen... En geen gezever van de rest, dit is nu is ne keer dichter voor mensen van W-Vl. dusLast edited by Astian; 16/04/2008, 17:27.
Comment
-
ik zal het in mijne agenda zetten...wel spijtig dat ik dat niet heb
nee maar ik zal het bekijken of ik dieje dag kan normaal moet dat wel lukken, is een zondag dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenik zal het in mijne agenda zetten...wel spijtig dat ik dat niet heb
nee maar ik zal het bekijken of ik dieje dag kan normaal moet dat wel lukken, is een zondag dus
Nog mensen. Jakkel, daartegen is't zeker mooi weer dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDa zou heel schoon zijn. Misschien ergens afspreken ofzo dan hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendan zie ik misschien nog eens mensen terug van 2fast4u
Comment
-
Dedju.... Ternat, dat is verdorie maar 5 km van mijn deur. En zeggen dat ik er op 18 mei al iets in mijn agenda (ja, ik heb die wel) staat. Zie zelfs dat ze in Liedekerke passeren, misschien wel voor mijn deur :-)))) Misschien probeer ik 's morgens vroeg toch maar eens tot daar te rijden, al is het maar om iets te geaan consumeren :-)))))Last edited by ENO; 17/04/2008, 10:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtendude, 18 mei.....
ik weet nog geen eens wat er volgende week zonag opt programma staat, verre van 18 mei...
Noteer het alvast hè !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenDedju.... Ternat, dat is verdorie maar 5 km van mijn deur. En zeggen dat ik er op 18 mei al iets in mijn agenda (ja, ik heb die wel) staat. Zie zelfs dat ze in Liedekerke passeren, misschien wel voor mijn deur :-)))) Misschien probeer ik 's morgens vroeg toch maar eens tot daar te rijden, al is het maar om iets te geaan consumeren :-)))))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenOf ge kunt 'de speeltuin' is passeren, zoals zij het daar noemen. 't Zit daar vol
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDa zou heel schoon zijn. Misschien ergens afspreken ofzo dan hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMei gaat een heel drukke maand voor me worden. Als het goed weer is en ik kan me vrijmaken dan kom ik af.
Comment
-
Dit weekend bij City Moto in Handzame.
Testritten met zowat alle MV's, Motomorini's, BENELLI's, Cagiva's, Husqvarna's... mogelijk.
Kortom, iedereen die een boontje heeft voor Italiaanse schoonheden daar heen!
Neem wel een "slabbetje" mee tegen het kwijlenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment