Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar Is Wat Te Doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    oei.
    Waskebeurt?
    Onderzoek naar slapeloosheid

Niets ergs eigenlijk, maar toch. 'k Zit hier wel met het mooie weer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      10 en 11 mei ook opendeur bij Mototech.

ikke gisteren al eens weest kijken en mee nen moto naar huis gekomen

www.mototech.be

Schellebelle. Machtig!

Ik had dan ook eens gekeken naar die site, maar blijkbaar had hij den "xx xxx" er niet opgezet.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten

Verdomme, ik wou foto's komen maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Verdomme, ik wou foto's komen maken.
            wou ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
              wou ?
              Kga niet ginder geraken vrees ik, moet om 2 uur smiddags ergens zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
                Schellebelle. Machtig!

Ik had dan ook eens gekeken naar die site, maar blijkbaar had hij den "xx xxx" er niet opgezet.
                Nee, den Tank moest eigenlijk nog klaar gezet worden voor verkoop, desondanks staat em toch al mooi in mijn garage te blinken en heb ik er al een dikke 700 km op den teller bijgezet

Is hoogstwaarschijnlijk helemaal u ding niet, maar ik vind het zo een heerlijk ding. Niet te schatten!!! Genot ten over!
                (I know, ik wor nen ouwe vent en rij er eigenlijk ook zo mee )

En naart schijnt zou dinsdag mijn lijntje al binnen zijn, dan kan em uit volleborst zingen
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Ze hebben mij daar vandaag voor gebeld, met de vraag of ik ni eens wil komen testrijden.
                  Als ik gaatje in agenda vin, dan zouk da gerust es overwegen
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Nee, den Tank moest eigenlijk nog klaar gezet worden voor verkoop, desondanks staat em toch al mooi in mijn garage te blinken en heb ik er al een dikke 700 km op den teller bijgezet

Is hoogstwaarschijnlijk helemaal u ding niet, maar ik vind het zo een heerlijk ding. Niet te schatten!!! Genot ten over!

En naart schijnt zou dinsdag mijn lijntje al binnen zijn, dan kan em uit volleborst zingen
                    Kzal dat morgen wel zien he (als het doorgaat, maar 't zal wel zeker), zowel de moto als dat ouwe-vent-gedoe.

Welk "lijntje" zal het zijn? Of ja, maak je dan een nieuw topic aan?

Kga keer die BT016's gaan proberen aan de "4 lussen".

Comment

Da's mss het beste in uw geval...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                        Da's mss het beste in uw geval...
                        Oei, je bent "" vergeten.

Comment

Oei, je bent "" vergeten.

Oesje

Comment

Kzal dat morgen wel zien he (als het doorgaat, maar 't zal wel zeker), zowel de moto als dat ouwe-vent-gedoe.

Welk "lijntje" zal het zijn? Of ja, maak je dan een nieuw topic aan?

Kga keer die BT016's gaan proberen aan de "4 lussen".
                            Laser Pro D'Or. Helaas wel nen inoxen demper, de carbon versie is niet meer leverbaar...
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Mensen die de Werchter-Rit eens willen afmaken...

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/179539/64 (liefst de laatste quote nemen, moest er al gequote zijn).

Comment

Heb vandaag de Vrijbosrit gereden. 75% was in Noord-Frankrijk.
                                Een schitterende rit, met lekker veel doorrij bochten

Een aanrader!
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Heb vandaag de Vrijbosrit gereden. 75% was in Noord-Frankrijk.
                                  Een schitterende rit, met lekker veel doorrij bochten

Een aanrader!
                                  dju toch, spijtig dat dat allemaal zo ver is van hier hé
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                    dju toch, spijtig dat dat allemaal zo ver is van hier hé
                                    Da's inderdaad spijtig, ik hou van de Westhoek, die eindeloze vlakten en verlaten wegen. Al heel veel met de fiets geweest en één dag per jaar ga 'k er 32 km stappen, met de moto spijtig genoeg nog nooit. Misschien dat 'k dit jaar eens met m'n vrouw alleen (zonder de kinderen) een weekend naar Nieuwpoort ga, zij met de auto en ik met de moto. Om de dag erna eens samen richting Noord-Frankrijk te rijden.... alleen als 't goed weer is natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Da's inderdaad spijtig, ik hou van de Westhoek, die eindeloze vlakten en verlaten wegen. Al heel veel met de fiets geweest en één dag per jaar ga 'k er 32 km stappen, met de moto spijtig genoeg nog nooit. Misschien dat 'k dit jaar eens met m'n vrouw alleen (zonder de kinderen) een weekend naar Nieuwpoort ga, zij met de auto en ik met de moto. Om de dag erna eens samen richting Noord-Frankrijk te rijden.... alleen als 't goed weer is natuurlijk.
                                      Dat hadden we zelf niet kunnen raden

Comment

Wij plannen een rit voor 1 JUNI 2008 @ Werchter kerk.

We zouden graag daar om 11 uur zijn, om kort daarna te vertrekken. Mensen die dus rechtstreeks naar daar komen, wees op tijd.

Mensen (uit het Antwerpse) die graag willen meerijden met de voorrijder van de rit, en dus in klein groepje met GPS naar ginds rijden, kunnen mijn vader en mij tegemoet komen om kwart voor 10 aan McDonalds Aartselaar.
                                        Sam, iets na 10 uur aan de Ford garage in Willebroek, Dendermondsesteenweg.
                                        Vanaf daar zetten wij binnendoor koers naar Werchter.

Voor de mensen enkel van hier, 't is een forum-overschrijdende meeting met MotorForum & AutoWereld Motards

>> Rijden de rit mee:
                                        _ SebastiaN°69 (CBR125)
                                        _ Rudi (Fireblade)
                                        _ Tracer (Hopelijk niet teveel werk voor school; ZX6R)
                                        _ Fuzy (CB250)
                                        _ Cbrreke (CBR125)
                                        _ MeXion (GS500f)
                                        _ Rider of the Storm (GS500f)

Gelieve even te controleren of dit voor iedereen nog klopt die al in de lijst staat. Diegene die nog meewillen, gewoon aanvullen.
                                        Tot volgende week zondag dan

Comment

• ik zat al te kijken bij Waar is wat te doen op motorforum.nl

hopelijk is tegen dan de zixxer terug in orde
                                          1978 BMW E21 323i
                                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Working...
                                          X