Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar Is Wat Te Doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
    ik zat al te kijken bij Waar is wat te doen op motorforum.nl

hopelijk is tegen dan de zixxer terug in orde
    Ik hoop het ook voor jou !

Comment

• kan echt niet hoor moet echt dringend gaan verderwerken voor mijn exames, en als ik dan een ritje ga plannen van meer dan een uurtje, vermoordt mijn moeder (en mijn vriendin) mij

Comment

• Wij plannen een rit voor 1 JUNI 2008 @ Werchter kerk.

We zouden graag daar om 11 uur zijn, om kort daarna te vertrekken. Mensen die dus rechtstreeks naar daar komen, wees op tijd.

Mensen (uit het Antwerpse) die graag willen meerijden met de voorrijder van de rit, en dus in klein groepje met GPS naar ginds rijden, kunnen mijn vader en mij tegemoet komen om kwart voor 10 aan McDonalds Aartselaar.
        Sam, iets na 10 uur aan de Ford garage in Willebroek, Dendermondsesteenweg.
        Vanaf daar zetten wij binnendoor koers naar Werchter.

Voor de mensen enkel van hier, 't is een forum-overschrijdende meeting met MotorForum & AutoWereld Motards

>> Rijden de rit mee:
        _ SebastiaN°69 (CBR125)
        _ Rudi (Fireblade)
        _ Tracer (Hopelijk niet teveel werk voor school; ZX6R)
        _ Fuzy (CB250)
        _ Cbrreke (CBR125)
        _ MeXion (GS500f)
        _ Rider of the Storm (GS500f)
        _ Blue CBR (CBR125, bij droog weer, komt naar McDonalds)
        zou graag vriend meenemen, maar achterop lukt me niet echt (groter&zwaarder)

Gelieve even te controleren of dit voor iedereen nog klopt die al in de lijst staat. Diegene die nog meewillen, gewoon aanvullen.
        Tot volgende week zondag dan (quoten en untaggen bij wijzigingen pls)

Comment

• Nogmaals:

diegene die 1 juni meerijden met de AW-MF meeting, check MF > 25kw > CBR 125 deel 2

Ze zijn een BBQ aan't organiseren. Wie dus van hier mee wilt BBQen, meldt je daar dan ook ff aan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
            Nogmaals:

diegene die 1 juni meerijden met de AW-MF meeting, check MF > 25kw > CBR 125 deel 2

Ze zijn een BBQ aan't organiseren. Wie dus van hier mee wilt BBQen, meldt je daar dan ook ff aan...
            ben niet echt in voor een bbq, bbq thuis al genoeg dus gewoon ritje doen, terraske en dan naar huis is prima voor mij
            1978 BMW E21 323i
            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• ik kom wellis effe zien

Comment

• Laatste afspraken voor de rit naar Werchter zondag 1 juni.

Comment

• Ik ben er zeker op zondag. Mss dat ik ook de zaterdag al eens ga kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Ik ben er zeker op zondag. Mss dat ik ook de zaterdag al eens ga kijken
                    misschien ben ik er met mijn pa op zondag, wel spijtig dat de prijs opnieuw opgeslagen is maar ja 20 euro voor één dagje...maar het valt nog te zien of we gaan, mijn vader had wel zin maar ik zit net met m'n examens
                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Als 't volgende week goed weer is doe ik met deze rit mee.

Vertrek en aankomst in de kazerne van Grobbendonk.

Comment

• Ik ging met een maat naar Oostende gaan, maar die moet vrijdag 9 (!) tandne laten trekken en die blijft de dag(en) nadien bij ons slapen. Hij moest een blaadje tekenen dat hij niet alleen naar huis ging. Dus ik denk dat ik uit sympathie maar thuis blijf bij hem...

Man, die z'n kaken gaan mega gezwollen zijn.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Ik ging met een maat naar Oostende gaan, maar die moet vrijdag 9 (!) tandne laten trekken en die blijft de dag(en) nadien bij ons slapen. Hij moest een blaadje tekenen dat hij niet alleen naar huis ging. Dus ik denk dat ik uit sympathie maar thuis blijf bij hem...

Man, die z'n kaken gaan mega gezwollen zijn.
                          9 tande? hoe doen ze da
                          toen mijn 4 wijsheidstande der uit ginge heb ik een week ni kunne ete

Comment

• Ik ga dus op beide dagen gaan

MExT Ducati FTW !

Comment

• 9 tanden onder volledige verdoving eruit. Die gast z'n gebit is eerder een kerkhof momenteel.

Een week??? Oei, hij hoopte na een dag of twee, drie weer gewoon te eten...
                              Alé, hij gaat veel soep mogen maken, yoghurt kopen,...
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                9 tanden onder volledige verdoving eruit. Die gast z'n gebit is eerder een kerkhof momenteel.

Een week??? Oei, hij hoopte na een dag of twee, drie weer gewoon te eten...
                                Alé, hij gaat veel soep mogen maken, yoghurt kopen,...
                                straws are your friend's friend!

nu, ik moet zegge, ik was wel een uitzondering hoor: normaal krijg je na een dag ofzo je tanden wel weer op elkaar, bij mij duurde da 5 dage sebastian had meer geluk

Comment

Ik ga dus op beide dagen gaan

MExT Ducati FTW !
                                  gij zijt de persoonlijke fotograaf zeker?
                                  1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daron Bekijk Berichten
                                    straws are your friend's friend!

nu, ik moet zegge, ik was wel een uitzondering hoor: normaal krijg je na een dag ofzo je tanden wel weer op elkaar, bij mij duurde da 5 dage sebastian had meer geluk
                                    Dezelfde avond nog fritte gan halen. Door de narcose die ochtend zijn ze er wel weer uit gekome, maar dat ging perfect.

'k Geloof dat'k die avond zelfs ook nog iets ben gaan drinken. De dag nadien zat ik in't HH..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                      Dezelfde avond nog fritte gan halen. Door de narcose die ochtend zijn ze er wel weer uit gekome, maar dat ging perfect.

'k Geloof dat'k die avond zelfs ook nog iets ben gaan drinken. De dag nadien zat ik in't HH..
                                      haha ja, me da spauwe zijn u wondjes terug ope gekome, da ging perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                        gij zijt de persoonlijke fotograaf zeker?
                                        Ja...

Heb normaal wel nog een kaart over moest je toch afkomen

Comment

Ja...

Heb normaal wel nog een kaart over moest je toch afkomen
                                          owla interessant ik laat hier op het forum wel nog iets weten
                                          1978 BMW E21 323i

Comment

Working...
                                          X