Oorspronkelijk geplaatst door Tracer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waar Is Wat Te Doen?
Collapse
X
-
Wij plannen een rit voor 1 JUNI 2008 @ Werchter kerk.
We zouden graag daar om 11 uur zijn, om kort daarna te vertrekken. Mensen die dus rechtstreeks naar daar komen, wees op tijd.
Mensen (uit het Antwerpse) die graag willen meerijden met de voorrijder van de rit, en dus in klein groepje met GPS naar ginds rijden, kunnen mijn vader en mij tegemoet komen om kwart voor 10 aan McDonalds Aartselaar.
Sam, iets na 10 uur aan de Ford garage in Willebroek, Dendermondsesteenweg.
Vanaf daar zetten wij binnendoor koers naar Werchter.
Voor de mensen enkel van hier, 't is een forum-overschrijdende meeting met MotorForum & AutoWereld Motards
>> Rijden de rit mee:
_ SebastiaN°69 (CBR125)
_ Rudi (Fireblade)
_ Tracer (Hopelijk niet teveel werk voor school; ZX6R)
_ Fuzy (CB250)
_ Cbrreke (CBR125)
_ MeXion (GS500f)
_ Rider of the Storm (GS500f)
_ Blue CBR (CBR125, bij droog weer, komt naar McDonalds)
zou graag vriend meenemen, maar achterop lukt me niet echt (groter&zwaarder)
Gelieve even te controleren of dit voor iedereen nog klopt die al in de lijst staat. Diegene die nog meewillen, gewoon aanvullen.
Tot volgende week zondag dan (quoten en untaggen bij wijzigingen pls)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenNogmaals:
diegene die 1 juni meerijden met de AW-MF meeting, check MF > 25kw > CBR 125 deel 2
Ze zijn een BBQ aan't organiseren. Wie dus van hier mee wilt BBQen, meldt je daar dan ook ff aan...
Comment
-
Laatste afspraken voor de rit naar Werchter zondag 1 juni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Ik ben er zeker op zondag. Mss dat ik ook de zaterdag al eens ga kijken
Comment
-
Als 't volgende week goed weer is doe ik met deze rit mee.
Vertrek en aankomst in de kazerne van Grobbendonk.
Comment
-
Ik ging met een maat naar Oostende gaan, maar die moet vrijdag 9 (!) tandne laten trekken en die blijft de dag(en) nadien bij ons slapen. Hij moest een blaadje tekenen dat hij niet alleen naar huis ging. Dus ik denk dat ik uit sympathie maar thuis blijf bij hem...
Man, die z'n kaken gaan mega gezwollen zijn.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk ging met een maat naar Oostende gaan, maar die moet vrijdag 9 (!) tandne laten trekken en die blijft de dag(en) nadien bij ons slapen. Hij moest een blaadje tekenen dat hij niet alleen naar huis ging. Dus ik denk dat ik uit sympathie maar thuis blijf bij hem...
Man, die z'n kaken gaan mega gezwollen zijn.
toen mijn 4 wijsheidstande der uit ginge heb ik een week ni kunne ete
Comment
-
9 tanden onder volledige verdoving eruit. Die gast z'n gebit is eerder een kerkhof momenteel.
Een week??? Oei, hij hoopte na een dag of twee, drie weer gewoon te eten...
Alé, hij gaat veel soep mogen maken, yoghurt kopen,...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten9 tanden onder volledige verdoving eruit. Die gast z'n gebit is eerder een kerkhof momenteel.
Een week??? Oei, hij hoopte na een dag of twee, drie weer gewoon te eten...
Alé, hij gaat veel soep mogen maken, yoghurt kopen,...
nu, ik moet zegge, ik was wel een uitzondering hoor: normaal krijg je na een dag ofzo je tanden wel weer op elkaar, bij mij duurde da 5 dage sebastian had meer geluk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk ga dus op beide dagen gaan
MExT Ducati FTW !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daron Bekijk Berichtenstraws are your friend's friend!
nu, ik moet zegge, ik was wel een uitzondering hoor: normaal krijg je na een dag ofzo je tanden wel weer op elkaar, bij mij duurde da 5 dage sebastian had meer geluk
'k Geloof dat'k die avond zelfs ook nog iets ben gaan drinken. De dag nadien zat ik in't HH..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDezelfde avond nog fritte gan halen. Door de narcose die ochtend zijn ze er wel weer uit gekome, maar dat ging perfect.
'k Geloof dat'k die avond zelfs ook nog iets ben gaan drinken. De dag nadien zat ik in't HH..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtengij zijt de persoonlijke fotograaf zeker?
Heb normaal wel nog een kaart over moest je toch afkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa...
Heb normaal wel nog een kaart over moest je toch afkomen
Comment
Comment