Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar Is Wat Te Doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
      owla interessant ik laat hier op het forum wel nog iets weten
      Sorry, ze zijn reeds de deur uit...

Paar picca's van deze middag:

Comment

• Comment

• geen probleem als het zo'n weer is ga ik toch niet, morgen wel lekker in de zetel naar MotoGp en samenvatting van de Isle of Man kijken

knappe foto's btw toch niet al te veel ongevallen gebeurd mag ik hopen?
          1978 BMW E21 323i
          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Paar technische mankementen maar ik heb niemand zien schuiven... De meeste deden het toch rustig aan want er liggen behoorlijk wat verraderlijke plassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Paar technische mankementen maar ik heb niemand zien schuiven... De meeste deden het toch rustig aan want er liggen behoorlijk wat verraderlijke plassen
              ja het waren 'maar' kwalificaties hé dus de meesten zullen het dan wel rustig aan doen, alé ja 'rustig'
              1978 BMW E21 323i

Comment

nice!

Comment

• Moto Classics - donderdag 19 juni 2008

Yo,
                  Komt er iemand op donderdag naar Zolder?

Ik ben ingeschreven met m'n BFG 1300 van 1983.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reKupnet Bekijk Berichten
                    Yo,
                    Komt er iemand op donderdag naar Zolder?

Ik ben ingeschreven met m'n BFG 1300 van 1983.
                    mss da ik wel is kom kijke... kheb dan juist vrij, dus...

Comment

• Voor de liefhebbers nog een paar foto's van in Oostende

Klikkie

Comment

Voor de liefhebbers nog een paar foto's van in Oostende

Klikkie
                        knappe foto's heb al spijt dat ik niet gegaan ben
                        1978 BMW E21 323i

Comment

• zondag 29 juni 2008 => Erpe Mere - Supermoto - Belgisch Kampioenschap
                          iemand die gaat? ik alvast

iemand meer info wat betreft uurregeling, exacte locatie, prijs, ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                            zondag 29 juni 2008 => Erpe Mere - Supermoto - Belgisch Kampioenschap
                            iemand die gaat? ik alvast

iemand meer info wat betreft uurregeling, exacte locatie, prijs, ...?

voila se toch al iets van de uurregeling

http://www.2fast4u.be/forums/showthr...830#post644830 en nog een affiche

inkom 10 euro blijkbaar
                            1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                              http://www.fmb-bmb.be/01disciplines/.../Sport0806.pdf

voila se toch al iets van de uurregeling

http://www.2fast4u.be/forums/showthr...830#post644830 en nog een affiche

inkom 10 euro blijkbaar
                              hartelijk bedankt!

Comment

• Nergens een topic over motornieuws, dus ff hier spammen:
                                MV Agusta, zeg maar de Lamborghini onder de tweewielers, is een klassiek voorbeeld van Italianen en auto’s en motoren. Qua design subliem, maar zakelijk hebben ze er geen kaas van gegeten en ook technisch rammelt het zo nu en dan eens, maar dat noemen we ‘emotie’. Gisteren werd bekend dat de noodlijdende fabrikant is overgenomen […]

Comment

• Zondag 30 november te Hulshout Tentoonstelling van crossmotoren uit de jaren 50 - 60 -70 - 80
                                  + reünie van crossers uit die tijd (vele ex-wereldkampioenen aanwezig)
                                  zie :www.mxhistory.be

Comment

• 't was precies vandaag iets marginaals van Harley in Lanakan

Comment

• Linssen Memorial - Kontich

Zondag 7 september:

Be there or be square!

Comment

• Even een mailtje van de brandweer onder de aandacht brengen:

Beste,
                                        Bij deze nodigt de Vriendenkring Brandweer Brugge jullie uit op de 2de Fire Run voor het goede doel.
                                        Dit jaar Werken we of beter gezegd rijden we voor National Burn Camp Belgium, een instelling die ervoor zorgt
                                        Dat zwaar verbrande kinderen ook op kamp kunnen gaan.
                                        Wat de rit betreft;
                                        Start in de Brandweer kazerne van Brugge langs de Pathoekeweg 215, 8000 Brugge – Dudzele.De start is vrij tussen 08u00 op Zaterdag16 augustus 2008
                                        en 10u00. Wie vooraf inschrijft (voor 8 augustus), 12€p/p een ontbijt nuttigen alsook deelnemen aan een bbq een T-shirt
                                        in ontvangst nemen en daarboven op nog een drankje gebruiken.
                                        De dag zelf kan je natuurlijk ook nog inschrijven voor de prijs van 9€ p/p daarvoor krijg je ook een T-shirt en drankje aangeboden.
                                        Bij aankomst na een rit van ongeveer 180km door landelijke wegen ,is er ook nog de opendeur dag van
                                        Brandweer Brugge op het programma met tal van redding demonstraties.
                                        De Fire Run is een bepijlde rondrit en is voorzien van een eigen pechdienst.
                                        Inschrijven vooraf ;
                                        Via email; vbbrugge@gmail.com of debacker.filip@telenet.be
                                        Telefonisch; 0475/92 75 25 of 0496/836020
                                        Storten kan op rekening; 001- 4800124 – 58
                                        Met vermelding van naam en aantal deelnemers voor de Fire Run 2008
                                        Groetjes en tot dan
                                        Ik heb die vorig jaar gereden, echt een aangename bepijlde rit op landelijke bochtige wegen, als het weer een beetje meezit een aanrader. Mochten er mensen zijn die de rit willen doen, laat gerust iets weten.

Edit: motor meet 4? BBQ'tje erbij...
                                        i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                          Even een mailtje van de brandweer onder de aandacht brengen:

Ik heb die vorig jaar gereden, echt een aangename bepijlde rit op landelijke bochtige wegen, als het weer een beetje meezit een aanrader. Mochten er mensen zijn die de rit willen doen, laat gerust iets weten.

Edit: motor meet 4? BBQ'tje erbij...
                                          Jup, 'k zie dat wel zitten
                                          De 125 waarschijnlijk niet zo, maja

Comment

Working...
                                          X